Πέμπτη 1 Οκτωβρίου 2020

"Για να πετάξεις χρειάζεσαι φτερά " My Life Motto - Καίτη Σαμαρτζή


 

Το «Μy Life Motto» ως project  περιλαμβάνει μια σειρά συνεντεύξεων, εξομολογήσεων από ανθρώπους που θέλουν να μοιραστούν την διαδρομή τους ,τις επιτυχίες τους ,τις αδυναμίες τους ,τις αξίες τους, τα εφόδια τους, τις απειλές που συνάντησαν αλλά και το όραμα που είχαν και έχουν.
Απευθύνεται σε αυτούς που θέλουν έστω και λίγο να τσαλακωθούν αλλά και να αναδείξουν μια πιο ανθρώπινη πλευρά όχι τόσο αψεγάδιαστη!
Δεν μιλάμε για Life Style αλλά για σκέτο Life γιατί πολύ απλά “Τhat ‘s Life “!

Σήμερα έχω την χαρά να φιλοξενώ την αγαπημένη για μένα  φίλη και συνοδοιπόρο στην προσωπική ανάπτυξη την Καίτη Σαμαρτζή.

Η Καίτη είναι Συγγραφέας πολλών βιβλίων, Εμπνεύστρια και Ιδρύτρια της Smart Living Academy και της Αμάλθεια Holistic Therapy Center, όπου και μοιράζεται την Αρχαία Γνώση,  την Πνευματικότητα και καθοδηγεί ανθρώπους για Προσωπική και Πνευματική και Επαγγελματική Ανάπτυξη, με δεξιότητες Coaching, έτσι ώστε να λάβουν την υποστήριξη που χρειάζονται για να εκπληρώσουν τον Σκοπό της Ζωής τους, να κάνουν αυτά που αγαπούν, να δημιουργήσουν την καριέρα των ονείρων τους και να απολαμβάνουν έναν υπέροχο τρόπο ζωής. Η Καίτη είναι, Master Teacher  Reiki/Angelic – Life Spiritual Coach- Teacher- Holistic Family Counselor. Από το 1992 μπήκε στο χώρο της εσωτερικής αναζήτησης και της προσωπικής ανάπτυξης. Έχει εκπαιδευτεί στο Life & Business Coaching, Συμβουλευτική Ψυχολογία, Mentoring,  NLP Practitioner, Family & Systemic Constellation, Spiritual Psychology-Psychotherapy, Shamanic Energy Medicine, & Angelic Therapy Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια, εργαστήρια και μαθήματα ποικίλης θεματολογίας, στην Ελλάδα και στο Εξωτερικό, Συμβουλευτική, Συνθετική Αυτογνωσία, Πνευματική Ψυχολογία και Ψυχοθεραπεία, Οικογενειακή Θεραπεία, Αναδρομές, Υπνοθεραπεία, Εναλλακτικές Θεραπείες, Αριθμολογία, Feng Shui. Είναι Ολιστική Θεραπεύτρια, Πνευματική Δασκάλα και εμπνεύστρια Συστημάτων Προσωπικής Ανάπτυξης. Γράφει και εκδίδει βιβλία Πνευματικής Αναζήτησης.Οργανώνει Εναλλακτικά Εργαστήρια καθώς και Διακοπές για Αναζωογόνηση και Θεραπεία. Δημιούργησε και Αρθρογραφεί στο Προσωπικό της Blog «Στους Δρόμους των Αγγέλων» (www.angelsroads.gr) από το 2009, αλλά και στον περιοδικό τύπο. Είναι μέλος του Δ.Σ της Europa Donna Hellas.

Από την πρώτη  στιγμή που γνωριστήκαμε μου έκανε εντύπωση η έντονη μεταξύ μας σύνδεση …Μια υπέροχη φιλιά αναπτύχθηκε, κορυφώθηκε με την κοινή ευαισθησία και ενδιαφέρον μας στα θέματα πρόληψης του καρκίνου του μαστού.

Σταματώ να μιλώ για εκείνην  λέγοντας ότι νιώθω ευγνώμων που την γνώρισα. Αναλαμβάνει την σκυτάλη η ίδια με τις ενδιαφέρουσες απαντήσεις στο My Life Motto project.

Μέχρι σήμερα ποιο Life Motto σας συνόδευε;

Είμαστε όλοι Άγγελοι με ένα φτερό και μπορούμε να πετάξουμε αγκαλιάζοντας ο ένας τον άλλον.

Για να πετάξεις χρειάζεσαι φτερά! Μην δανείζεσαι των Άλλων, έχεις πάντα τα δικά σου! Επένδυσε στον καλύτερο εαυτό σου!



Ποιος είναι ο ιδανικός σας προορισμός, ποια είναι η Ιθάκη σας;

Η δική μου πρόθεση και ο δικός μου προορισμός, είναι να δώσω όλη την Πνευματική Καθοδήγηση, την Προσωπική Προσοχή, τις Δεξιότητες Προπόνησης, την υπευθυνότητα και την υποστήριξη που χρειάζονται οι άνθρωποι για να εκπληρώσουν τον Σκοπό της Ζωής τους, και να κάνουν αυτό που αγαπούν, καθώς θα  απολαμβάνουν έναν υπέροχο, δημιουργικό και έξυπνο τρόπο ζωής. Ο Σκοπός της Ζωής μου περιλαμβάνει μεταξύ άλλων, την Εκπαίδευση και την Καθοδήγηση ατόμων που επιθυμούν να Αναπτυχθούν, Εξελιχθούν και Ενδυναμωθούν, για να εκδηλώσουν τις μεγαλύτερες επιθυμίες τους, χρησιμοποιώντας Πνευματικές Αρχές, Στρατηγικές Επιτυχίας και Αυτοπεποίθηση, για το πως μπορούν να κατέχουν την Δύναμή τους, πως να αναπτύξουν τα Ταλέντα και τις Δεξιότητές τους, θέτοντας τα στην υπηρεσία της ανθρωπότητας.


Ποιες ευκαιρίες αξιοποιήσατε στο παρελθόν οι οποίες σας οδήγησαν σε ένα θετικό για εσάς σήμερα αποτέλεσμα;

Στο δικό μου προσωπικό ταξίδι Αυτογνωσίας, έκανα τα εμπόδια, εφόδια, τα προβλήματα, εμπειρίες, μαθήματα και νέες δεξιότητες και τα λάθη μου διαμάντια σοφίας. Στο ταξίδι της Αυτογνωσίας ανακάλυψα πως υπάρχει πολύ δύναμη μέσα μου, που με εξέπληξε με την ορμή της και το πάθος της. Συγχώρεσα τον εαυτό μου και τους άλλους και αποδέσμευσα την ενέργειά μου από συναισθήματα θυμού, θλίψης, πόνου και λύπης. Έμαθα πως είμαι μια απόφαση μακριά από την ολοκληρωτικά διαφορετική και υπέροχη ζωή μου. Όλα είναι θέμα απόφασης. Τι αποφασίζω σήμερα να ζήσω; Το παρελθόν έφυγε πάει και το μέλλον δεν έχει έρθει ακόμα. Το μόνο που υπάρχει είναι το ολοκληρωτικό και υπέροχο παρόν, το τώρα, αυτή η μοναδική στιγμή. Είμαι ένας μαγνήτης που έλκει την κάθε εμπειρία. Έτσι αποφάσισα να δώσω την αμέριστη προσοχή μου σε ότι παρουσιάζει αυτή η μοναδική μαγική στιγμή. Να γίνω εγώ η ενέργεια που επιθυμώ να προσελκύσω. Τώρα είναι η ώρα της απόφασης για να ζήσω την ζωή που επιθυμώ. Αναλαμβάνω δράση σήμερα κιόλας αυτήν εδώ την στιγμή.

Ας υποθέσουμε ότι κατά την διάρκεια της νύχτας συμβαίνει ένα θαύμα που λύνει τις σημερινές  προκλήσεις  σας . Το επόμενο πρωί πως θα αρχίσετε να ανακαλύπτεται ότι μάλλον συνέβη ένα θαύμα ;

Τα θαύματα στην ζωή μου είναι πολλά και καθημερινά. Ένα μεγάλο θαύμα είναι η παρουσία των Αγγέλων στην ζωή μου, από τότε που συνδέθηκα μαζί τους η ζωή μου είναι ένα θαύμα γεμάτη με Αγάπη και Φως! Αλλά το μεγαλύτερο θαύμα το ζούμε όλοι κάθε νύχτα. Είναι το θαύμα και  το μεγαλύτερο δώρο στην ζωή μας. Το βιώνουμε όλοι οι άνθρωποι και είναι η ευλογία της νέας ημέρας που φέρνει νέες εμπειρίες και νέα δώρα. Κάθε πρωί νιώθω ευλογημένη, για την κάθε καινούρια μέρα που ξημερώνει, μια και είναι το πιο πολύτιμο δώρο από τον Θεό, για να την ζήσω όπως επιθυμώ, να δημιουργήσω όλα αυτά που ονειρεύομαι και να ακολουθήσω τον σκοπό της ζωής μου. Κάθε πρωί ξυπνώ με ενθουσιασμό, με την επιθυμία να φανώ χρήσιμη και να υπηρετήσω τον Σκοπό της ζωής μου. Νιώθω απέραντη ευγνωμοσύνη για αυτό το δώρο της κάθε νέας μέρας.

Φανταστείτε  να  είχατε  ένα διάλογο με το σοφότερο άτομο που ξέρετε ή που μπορείτε  να σκεφτείτε   - ποιο μπορεί να είναι αυτό το άτομο  (αν σας έρχεται ως εικόνα ) και  τι θα σας  συμβούλευε  να κάνετε ;

Δεν θα ήταν υπέροχο να είχαμε συνεχώς κάποιον δίπλα μας να μας βοηθά να προσελκύσουμε όλα τα θετικά στοιχεία, κάποιον που θα μας έδινε σωστές συμβουλές, κάποιον σοφό και έξυπνο έμπιστο φίλο, που θα νοιαζόταν για το καλό μας και την ευημερία μας, κάποιον που θα επιθυμούσε να μας βοηθήσει να αποκτήσουμε στη ζωή μας πληρότητα και ευτυχία; Ναι μπορούμε πράγματι να ζούμε μια θετική, πλούσια και πλήρη ζωή με τη βοήθεια του Θεού, διαμέσου των Αγγέλων του. Αυτή η γνώση μπορεί να μας βοηθήσει να αντιμετωπίσουμε οποιαδήποτε κρίση στην ζωή μας. Οι Άγγελοι μας βρίσκονται πάντα εκεί έτοιμοι να μας βοηθήσουν, γιατί είναι πλασμένοι για να διδάξουν την αγάπη του Θεού. Αυτή η γνώση μπορεί να μας βοηθήσει να αντιμετωπίσουμε οποιαδήποτε κρίση στην ζωή μας. Όταν ήμασταν παιδιά, είχαμε μάθει ότι οι Άγγελοι μας προσέχουν και ξέραμε ότι υπάρχουν εκεί πάντα για μας, αλλά μεγαλώνοντας αποκτήσαμε τη γνώση και χάσαμε την επίγνωση, με αποτέλεσμα να τους αγνοούμε συνειδητά. Κάθε τόσο στο πέρασμα των χρόνων είχα την ευκαιρία να βοηθήσω πολλούς ανθρώπους να έρθουν σε επαφή με τον Φύλακα Άγγελό τους και όλοι ανεξαιρέτως έχουν ωφεληθεί ιδιαίτερα από αυτή την επαφή. Η εμπειρία της επαφής με τον δικό σας Προσωπικό Φύλακα Άγγελο, θα αλλάξει την ζωή σας. Πως θα βρείτε το Φύλακα Άγγελό σας; Ακολουθήστε τις ουράνιες μελωδίες και οι άγγελοι θα είναι πάντα κοντά σας ακόμα και αν δεν το γνωρίζεται. Η ένωσή σας με τους Αγγέλους,  θα ακτινοβολεί  συνεχώς τις δονήσεις της αγάπης τους προς εσάς. Καλέστε τους στη ζωή σας και ζήστε μαγικά!  Οι περισσότεροι άνθρωποι με ρωτούν, θα μπορούσαν να επικοινωνήσουν με τον Θεό και τους Αγγέλους, κατευθείαν χωρίς να χρειάζονται  κάποιον ενδιάμεσο, που κάνει επικοινωνίες; Και τους απαντώ ότι ο καθένας από μας μπορεί να έχει επικοινωνία με τα ουράνια, ανεξάρτητα από την Πνευματικότητα του, την Θρησκεία του ή την Εκπαίδευση του. Όλοι μας μπορούμε να μάθουμε να διακρίνουμε την Θεϊκή και την  Αγγελική Καθοδήγηση, από την φωνή της φαντασίας μας ή του εγώ. Ο Θεός και οι Άγγελοι μας δίνουν απαντήσεις σε όλα τα ζητήματα.



 

Ποιες δεξιότητες σας  μπορείτε να αξιοποιήσετε ώστε να επιτύχετε  αυτό που επιθυμείτε  ; 

Ποιο είναι το Μονοπάτι που χρειάζεται να ακολουθήσω για να με καθοδηγήσει στον δρόμο της Αυτογνωσίας και της  πραγματικής αλλαγής, ποια υποστήριξη χρειάζομαι για να πετύχω την αλλαγή που επιθυμώ  και να μετασχηματίσω την ποιότητα της ζωής μου. Για σκεφτείτε πότε επιτρέπατε σε άλλους να έχουν τον έλεγχο της ζωής σας, ποιες είναι οι αντιδράσεις σας και πώς ανταποκρίνεστε στον έλεγχο που σας ασκούν άλλοι. Μεταξύ κινήτρου και απάντησης υπάρχει ένας χώρος και σε αυτόν τον χώρο υπάρχει η δύναμη μας να επιλέγουμε την απάντηση μας. Στην απάντηση μας βρίσκεται η ανάπτυξη και η ελευθέρια μας. Ο σκοπός είναι να είμαστε στην δύναμη μας ανεξάρτητα από το τι συμβαίνει γύρω μας. Μερικές φορές είναι καλύτερο να αφήσουμε να φύγουν από την ζωή μας πράγματα, άνθρωποι, και καταστάσεις,  δικαιολογίες,  απολογίες, τύψεις και ενοχές και να εστιαστούμε σε αυτά που επιθυμούμε να βιώνουμε και να αισθανόμαστε όπως ειρήνη γαλήνη, χαρά και ευτυχία. Τι με ωθεί να γίνω όλα όσα μπορώ στο φυσικό κόσμο, στην πνευματική ζωή και να εκπληρώσω την Αποστολή μου; Ποιο είναι το ύψιστο δυναμικό μου, στην συμπόνια, στην γενναιοδωρία και στην ενδυνάμωση των άλλων και πως διαπραγματεύομαι την ίδια την Αποστολή της ζωής μου; Το να ζεις στο παρόν είναι το μεγαλύτερο επίτευγμα για την φώτιση. Θέτω τα χαρίσματα μου τα ταλέντα μου και τις δεξιότητες μου στην υπηρεσία του Σκοπού της Ζωής μου. Η ώθηση μου είναι το πάθος για Δημιουργία η Έμπνευση και η ανάγκη μου να μοιράζομαι με αγάπη όλη αυτήν την Αρχαία Σοφία που σκοπό έχει την Ευδαιμονία και την Ευζωία όλων. Υλοποιήστε τα οράματά σας, ακολουθήστε τον δρόμο της καρδιάς σας και κάντε ένα ταξίδι που θα αφυπνίσει τα ταλέντα σας. Σας περιμένω με αγάπη για να σας οδηγήσω σε έναν δρόμο Εξέλιξης, Αυτογνωσίας και Επιτυχίας, για να γίνεται ο Ηγέτης του Εαυτού σας.

Πως νοιώθετε  αυτή την στιγμή ;

Αυτήν την περίοδο είμαι πάρα πολύ δημιουργική. Εκτός από τα τρέχοντα Σεμινάρια της Ακαδημίας, έχει προστεθεί μια νέα Εκπαίδευση στο Spiritual Coaching, της Ενεργειακής Θεραπευτικής και Συμβουλευτικής. Ο Στόχος της Εκπαίδευσης, είναι οι Γνώσεις και οι Δεξιότητες που απαιτούνται, μέσα από εργαλεία Αυτογνωσίας και Coaching για να γίνετε ο Εμπνευσμένος, Οραματιστής Ηγέτης της δικής σας ζωής, στοχεύει στην δική σας Προσωπική Ανάπτυξη και να λάβετε τα απαραίτητα εργαλεία για να δημιουργήσετε μέσα από την ίδια σας την ύπαρξη Δημιουργικότητα, Ευφυΐα, Οργανωτική Δράση και Αγάπη! Όποιος δεν γνωρίζει τον Εαυτό του, ακολουθεί την Μοίρα του! Όποιος γνωρίζει τον Εαυτό του, δημιουργεί το Πεπρωμένο του! Γίνε η καλύτερη εκδοχή του Εαυτού σου! Ετοιμάζομαι ακόμα, για την έκδοση δυο νέων βιβλίων, το «Ρώτησα έναν Άγγελο» που είναι η συνέχεια του πρώτου μου βιβλίου «Στους Δρόμους των Αγγέλων» και το νέο βιβλίο «Γίνε αυτό που Είσαι, Ο Ηγέτης του Εαυτού σου» ένας Οδηγός Καθοδήγησης και Αυτογνωσίας, ένα Μοναδικό Εγχειρίδιο Προσωπικής Ανάπτυξης και Ολοκλήρωσης.

Αγαπημένη μου Στέλλα, σε ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου για όλα όσα έχουμε ζήσει μαζί, για όλες τις εμπειρίες και όλα τα δώρα. Σίγουρα θα ακολουθήσουν και άλλα πολλά, μια και έχουμε κοινό την αγάπη για τους ανθρώπους και την προσφορά υπηρεσίας που μοιραζόμαστε τα τελευταία χρόνια και μέσα από τον εθελοντισμό.

Λόγω του Μήνα Οκτωβρίου μήνα πρόληψης του καρκίνου του μαστού ως γυναίκα ποιο μήνυμα (Motto) θα ήθελες να στείλετε στις υπόλοιπες γυναίκες ;

Θυμηθείτε την πρόληψη και την φροντίδα του εαυτού σας. Το σώμα μας είναι ο καθρέφτης των σκέψεων των συναισθημάτων και των πεποιθήσεων μας. Το σώμα μας μιλά συνεχώς και μας στέλνει μηνύματα. Εμείς το ακούμε; Κάθε κύτταρο μας ανταποκρίνεται στις σκέψεις και στα συναισθήματα μας. Δέχομαι με αγάπη τα μηνύματα που μου δίνει το σώμα μου. Φροντίζω και αγαπώ τον εαυτό μου, γιατί όλοι μου οι αγαπημένοι με χρειάζονται στην ζωή τους.

Αγγελικά τα «συνθήματα ζωής» της Καίτης. Εύχομαι να σε πρόσφεραν έμπνευση και γαλήνη !

Την ευχαριστώ θερμά για την συμμετοχή  στο νέο μου project My Life Motto!

 

Ακολουθούν και άλλοι αγαπημένοι  φίλοι με δυνατά μηνύματα και μην ξεχνάτε:

Όποιος έχει ένα «γιατί» να ζει μπορεί να αντιμετωπίσει οποιοδήποτε «πως».

Στέλλα Ζουλινάκη  


Life & Business Coach

Insurance Agent & Coach 


Mail:feelcoachingbysz@gmail.com

Join us : https://feelcoaching.blogspot.com/

https://www.facebook.com/FeelCoachingsz/

 

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση και η αναπαραγωγή μέρους  ή ολόκληρης της συνέντευξης χωρίς αναφορά στο blog ως πηγή.

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

"ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΠΕΘΑΝΩ ΕΓΩ ΠΑΡΑ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΜΟΥ" MY LIFE MOTTO - ΗΛΙΑΣ ΚΑΡΑΠΙΠΕΡΗΣ

  Το «Μy Life Motto» ως project  περιλαμβάνει μια σειρά συνεντεύξεων, εξομολογήσεων από ανθρώπους που θέλουν να μοιραστούν την διαδρομή τους...