Τρίτη 6 Οκτωβρίου 2020

«Να είστε δίχως φόβο στην αναζήτηση αυτού που βάζει φωτιά στην ψυχή σας» My Life Motto – Τίνα Βαφειάδη



Το «Μy Life Motto» ως project  περιλαμβάνει μια σειρά συνεντεύξεων, εξομολογήσεων από ανθρώπους που θέλουν να μοιραστούν την διαδρομή τους, τις επιτυχίες τους, τις αδυναμίες τους, τις αξίες τους, τα εφόδια τους, τις απειλές που συνάντησαν αλλά και το όραμα που είχαν και έχουν.
Απευθύνεται σε αυτούς που θέλουν έστω και λίγο να τσαλακωθούν αλλά και να αναδείξουν μια πιο ανθρώπινη πλευρά όχι τόσο αψεγάδιαστη!
Δεν μιλάμε για Life Style αλλά για σκέτο Life γιατί πολύ απλά “Τhat ‘s Life “!

Σήμερα έχω την χαρά να φιλοξενώ την αγαπημένη για μένα φίλη και συνοδοιπόρο στην προσωπική ανάπτυξη την
Life Coach & Εκπαιδευτικό Τίνα Βαφειάδη.
Mε την Τίνα γνωριστήκαμε πριν ένα χρόνο στην Ομάδα Εθελοντικής δράσης και αλληλεγγύης τους Hopeaholics. Από την πρώτη στιγμή με εντυπωσίασε η γλυκύτητα του χαρακτήρα της και το υπέροχο χαμόγελο της, μαζί με τα εκφραστικά καταγάλανα μάτια της. Στην πορεία συζητώντας, γνωριστήκαμε καλύτερα και ανακάλυψα ένα υπέροχο άνθρωπο, μια εξαιρετική γυναίκα, μαχήτρια που σήμερα μέσω του My Life Motto τολμά να στείλει μηνύματα ζωής !
Εύχομαι και ελπίζω, επειδή η συνέντευξη έγινε στα αγγλικά, μιας και η Τίνα έζησε έως και 23 ετών στον Καναδά, να απέδωσα σωστά όσα μου εκμυστηρεύτηκε …
Επίσης είναι μια εξαιρετική ευκαιρία το My Life Motto να ταξιδέψει  και σε ανθρώπους αναγνώστες εκτός της χώρας μας, η Τίνα ως Coach συντονίζει ομάδες από το εξωτερικό και απευθύνεται σε ανθρώπους που θέλουν να βελτιωθούν μέσω του Life Coaching παγκοσμίως. Η συνέντευξη σε λίγες μέρες θα δημοσιευτεί και στα αγγλικά.  
Σταματώ να μιλώ για εκείνη και αναλαμβάνει την σκυτάλη η ίδια με τις ενδιαφέρουσες απαντήσεις στο My Life Motto project.
 
Περιγράψτε μας με δυο λόγια  την σημερινή σας κατάσταση  και θέση σας.
Lifestyle Coach και Educator (Εκπαιδευτικός), περήφανη μητέρα, διαζευγμένη, γυναίκα γεμάτη έμπνευση έτοιμη να ξεκινήσει το επόμενο κεφάλαιο της ζωής της.
 
Πως βιώνετε την σημερινή σας κατάσταση  ποια είναι τα θέλω σας σε όλα τα επίπεδα της ζωής σας ;
Ανεξάρτητη και υπεύθυνη  για τη ζωή και τις αποφάσεις μου.
Δημιουργώ πλέον το δικό μου περιβάλλον. Εάν κάτι  δεν ταιριάζει με τις αξίες μου, αλλάζω το περιβάλλον μου.
Επαγγελματική ζωή: Θέλω να δημιουργήσω ένα ασφαλές περιβάλλον ως Coach  για τις γυναίκες να αισθάνονται ελεύθερα να ακουστούν και να εκφράσουν τις εσωτερικές τους σκέψεις και αμφιβολίες. Στόχος μου είναι να βοηθήσω τις γυναίκες να νιώσουν την όμορφη τους ενέργεια και να πιστέψουν στις ικανότητές τους να είναι η καλύτερη εκδοχή τους και να τις εμπνεύσω να έχουν «φωνή».
Η εργασία με τα παιδιά ως εκπαιδευτικός είναι η μεγαλύτερη ανταμοιβή μου γιατί μου δίνει την ευκαιρία να φυτέψω τον σπόρο της ενσυνειδητότητας (mindfulness) και της αυτό βελτίωσης  και να τα ενθαρρύνω να ευδοκιμήσουν. Λαμβάνω επίσης τόση αγάπη από αυτά που με εμπνέει να είμαι η καλύτερη εκδοχή του εαυτού μου.
Προσωπική ζωή: Πρώτη προτεραιότητα είναι να είμαι ευτυχισμένη με τον εαυτό μου. Όταν γνωρίζετε ότι κανένας άλλος δεν μπορεί να σας κάνει ευτυχισμένους και ότι η ευτυχία είναι το αποτέλεσμα της αγάπης που δείχνετε στον εαυτό σας, τότε είστε έτοιμοι για μια υγιή σχέση. Έμαθα πολλά μέσω του γάμου και κυρίως για τον εαυτό μου ως γυναίκα, ως σύντροφος και ως μητέρα. Ανακάλυψα επίσης ότι δεν πρέπει να συμβιβάζεσαι, ανεξάρτητα από τις συνέπειες.
Μου αρέσει να είμαι γυναίκα. Νομίζω ότι η δυναμική μιας γυναίκας που είναι ισχυρή, ευαίσθητη, σέξι και γλυκιά είναι ένα δώρο από τον Θεό. Το να είσαι γυναίκα είναι όμορφο σε κάθε επίπεδο.
Το μεγαλύτερο κομμάτι της ζωής μου είναι να είμαι μητέρα. Αυτό είναι ένα σχολείο από μόνο του. Έχω υπάρξει «μαμά πλήρους απασχόλησης» και μου άρεσε κάθε στιγμή. Όταν αποφάσισα να επιστρέψω στη δουλειά, συνειδητοποίησα ότι η άλλη πλευρά παρέχει επίσης πολλά για τη σχέση μεταξύ μητέρας και παιδιού. Είμαι πραγματικά ευλογημένη. Είχα την ευκαιρία να ζήσω τόσες πολλές εμπειρίες με τα παιδιά μου. Η σύνδεσή μας είναι κάτι που με ενέπνευσε πάντα και τα μεγαλύτερα μαθήματα ζωής μου ήταν το να ακούω τα παιδιά μου. Καθώς τους έχω διδάξει πολλά πράγματα, με έχουν διδάξει επίσης και αυτά πολλά. Πρώτον και το πιο σημαντικό ξέρω τι σημαίνει άνευ όρων αγάπη. Το να βλέπω τα παιδιά μου να φεύγουν από το σπίτι και να πηγαίνουν στο πανεπιστήμιο στο εξωτερικό ήταν μια σημαντική εμπειρία μάθησης. Εξοικειώθηκα με την ιδέα ότι είναι ανεξάρτητα και δεν ανήκουν στα υπάρχοντά μου. Πιστεύω στις ικανότητες τους ακόμα και αν κάνουν λάθη τα σέβομαι, είμαι περήφανη για αυτά και θα τα αγαπώ πάντα ότι και να γίνει.
Μου αρέσει το ρητό… «Φίλοι για έναν λόγο, φίλοι για μια σεζόν και φίλοι για μια ζωή». Ήμουν εξαιρετικά τυχερή  στη ζωή μου που είχα και τα τρία. Κάθε φίλος έχει προσθέσει αξία στη ζωή μου με τον δικό τους ιδιαίτερο τρόπο. Οι φίλοι μου για όλη τη ζωή ήταν μαζί μου σε υπέροχες στιγμές αλλά  και σε πιο δύσκολες στιγμές ... Θα είμαι πάντα ευγνώμων και θα τους αγαπώ για πάντα. 
 
Ποιες ευκαιρίες αξιοποιήσατε στο παρελθόν οι οποίες σας οδήγησαν σε ένα θετικό για εσάς σήμερα αποτέλεσμα;
Αυτογνωσία, και ότι έβλεπα την «ευκαιρία» όταν ήξερα ότι τα πράγματα έπρεπε να αλλάξουν. Αυτό με οδήγησε στην πορεία προς την ευεξία και την προσωπική ανάπτυξη.
 
Με ποιο τρόπο πραγματοποιήσατε  μια επιτυχής αλλαγή που αναγκαστήκατε ή αποφασίσατε οικειοθελώς να κάνετε  ;
Το να αφήσεις έναν γάμο δεν είναι ποτέ εύκολο, ειδικά όταν υπάρχουν περιστάσεις που δημιουργούν περισσότερα ζητήματα. Έπρεπε να ξεκινήσω την αλλαγή  σχεδόν  μόνη μου. Λέω σχεδόν γιατί είχα τα παιδιά μου και ήταν ένα τεράστιο σύστημα υποστήριξης. Έμαθα γρήγορα ότι δεν είσαι ποτέ μόνος… μόνο αν επιλέξεις να είσαι. Συνήθιζα να λέω ότι ξεκίνησα με τίποτα, αλλά άλλαξα γρήγορα αυτή τη νοοτροπία καθώς μπήκα βαθύτερα στην αυτογνωσία. Δεν ξεκινάς ποτέ με τίποτα. Ξεκινάς πάντα με κάτι ... τον εαυτό σου! Νούμερο ένα πιο σημαντικός παράγοντας. Όσο έχετε τον στόχο σας, το ΓΙΑΤΙ σας, το πάθος και τις σκέψεις σας. Έχετε σίγουρα κάτι. Πολλή σκληρή δουλειά, υπομονή, επικοινωνία, συμπόνια και θυσία με έφεραν πάνω από πολλά εμπόδια. Ένα σημαντικό πράγμα που πρέπει να αναφέρουμε είναι η καλοσύνη. Έπρεπε να είμαι ευγενική με τον εαυτό μου. Να συγχωρήσω τον εαυτό μου για τα δικά μου λάθη, τις επιλογές μου. Για να είναι επιτυχημένη η νέα μου ζωή, έπρεπε πρώτα να συγχωρήσω τον εαυτό μου για την παλιά μου ζωή… 
 

Επιθυμείτε κάτι να αλλάξει ως προς εσάς;
Θα ήθελα να αλλάξω τον τρόπο που διαχειρίζομαι την κατάσταση  όταν χρειάζεται να ζητώ βοήθεια. Νομίζω ότι αυτή είναι μια τεράστια αδυναμία μου. Τείνω να αναλαμβάνω πολλά πράγματα και να προσπαθώ να κάνω τα περισσότερα μόνη μου. Σπάνια ζητώ βοήθεια και αυτό δεν με εξυπηρετεί καλά. Γι 'αυτό πρέπει να εργαστώ για να ρωτήσω και να μην φοβάμαι ή να ντρέπομαι να παραδεχτώ ότι ίσως χρειαστεί κάποια βοήθεια.
 
Ποια πλευρά του εαυτού σας μπορεί να σας σταθεί εμπόδιο;
Πείσμα…ειδικά αν αισθάνομαι ότι απειλούμαι, κλειδώνω πολύ γρήγορα και μερικές φορές είναι πολύ δύσκολο για κάποιον να σπάσει τον τοίχο. Έχω έναν πολύ ισχυρό κύκλο εμπιστοσύνης. Μόλις βγείτε από αυτό, είναι αδύνατο να επιστρέψετε.
 
Πως ξεπεράσατε τα έως τώρα εμπόδια;
Επιμονή, ισχυρή θέληση, υπομονή, πίστη στον Θεό. Ήμουν συνεπής στο να παίρνω τα πράγματα βήμα προς βήμα, αλλά ταυτόχρονα πάντα έδινα συμπόνια και χάρη όταν ένιωσα συγκλονισμένη από ένα εμπόδιο. Πιστεύω ότι πρέπει πάντα να τιμάτε το εμπόδιο σας και να το αναγνωρίζετε πριν μπορέσετε να το ξεπεράσετε.
 
Ποια θεωρείται τα δυνατά σημεία του χαρακτήρα σας και πως σας βοήθησαν έως σήμερα ή μπορούν να σας βοηθήσουν μελλοντικά;
Αγαπώ τους ανθρώπους. Μου αρέσει να κάνω τους ανθρώπους να χαμογελούν και να νιώθουν υπέροχα για τον εαυτό τους. Είμαι ένας υπέροχος ακροατής… Πιστεύω επίσης ότι κάθε άτομο έχει κάτι καλό. Αν τους δείξω και τους βοηθήσω να δουν ότι πιστεύω σε αυτούς, τότε μπορεί να το πιστέψουν και αυτό σημαίνει ότι έχω κάνει τον σκοπό μου.
 
Μέχρι σήμερα ποιο Life Motto σας συνοδεύει;
Να είστε δίχως φόβο στην αναζήτηση αυτού που βάζει φωτιά στην ψυχή σας.
 
Ας υποθέσουμε ότι κατά την διάρκεια της νύχτας συμβαίνει ένα θαύμα που λύνει τις σημερινές  προκλήσεις  σας . Το επόμενο πρωί πως θα αρχίσετε να ανακαλύπτετε ότι μάλλον συνέβη ένα θαύμα ;
Θα ξυπνούσα σε έναν κόσμο όπου θα μπορούσα να δω τα παιδιά μου όποτε ήθελα πρόσωπο με πρόσωπο.
Οι άνθρωποι θα χαμογελούσαν στους δρόμους και θα ήταν ευγενικοί  χωρίς ίχνος κρίσης.
 
Πόση δύναμη διάθετε;
Απεριόριστη. Η δύναμη είναι ενέργεια και υπάρχει αφθονία ενέργειας. Η δύναμη προέρχεται από τον εσωτερικό μας  εαυτό, το πνεύμα και την πίστη μας. Υπάρχουν τόσα πολλά από αυτά που είναι ατελείωτα.
 
Πόσο έτοιμη είστε από την κλίμακα του 1-10 να δεσμευτείτε στον εαυτό σας για δράση με σκοπό  ότι στοχεύετε ;
11. Πάντα μου αρέσει να σκέφτομαι έξω από το κουτί!
 
Φανταστείτε  να είχατε  ένα διάλογο με το σοφότερο άτομο που ξέρετε ή που μπορείτε  να σκεφτείτε   - ποιο μπορεί να είναι αυτό το άτομο  (αν σας έρχεται ως εικόνα ) και  τι θα σας συμβούλευε  να κάνετε;
Το πιο σοφό … θα ήταν ο Θεός.Αυτό το πνεύμα θα με συμβούλευε να ευχαριστήσω το εσωτερικό μου παιδί. Να το προστατεύω, να το υποστηρίζω και να το ακούω όταν μιλάει.
 
Mε την νέα συνθήκη του κορωνοϊού αναδύθηκε και κάποιο νέο Life Motto στην ζωή σας; αν ναι ποιο;
«Πάρτε πίσω τη ζωή σας» ... Με την συνθήκη της καραντίνας είχαμε  πολύ πολύτιμο χρόνο να καθίσουμε και να σκεφτούμε. Αυτό είναι κάτι που πρέπει να ληφθεί ως δώρο. Ήμασταν σε θέση να επανεκτιμήσουμε, να ξανασκεφτούμε, να επαναλάβουμε, να βυθίσουμε βαθιά στον εσωτερικό μας εαυτό και να περάσουμε χρόνο στη σιωπή και την ακινησία και να ακούσουμε αυτό που πραγματικά θέλουμε, καθώς και να εκτιμήσουμε αυτό που έχουμε. Αυτή είναι μια ευκαιρία για να επιστρέψετε στο προσκήνιο. Πάρτε πίσω τη ζωή μας που ίσως δεν ζούσαμε αυθεντικά. Ξέρω ότι άλλαξαν πολλά πράγματα, αλλά πιστεύω ότι αυτό ήταν μια κλήση αφύπνισης και ένα έντονο μάθημα για την προσαρμοστικότητα.
 
Λόγω ότι διανύουμε το Μήνα Οκτώβριο, μήνα πρόληψης του καρκίνου του μαστού ως γυναίκα ποιο μήνυμα (Motto) θα ήθελες να στείλετε στις υπόλοιπες γυναίκες ;
Η επίγνωση είναι η δύναμη μας!
 
Ισχυρά τα «συνθήματα ζωής» της Τίνας. Εύχομαι να σας πρόσφεραν έμπνευση και δύναμη!
Την ευχαριστώ θερμά για την συμμετοχή στο project My Life Motto!
Ακολουθούν και άλλοι αγαπημένοι φίλοι με δυνατά μηνύματα και μην ξεχνάτε:
Όποιος έχει ένα «γιατί» να ζει μπορεί να αντιμετωπίσει οποιοδήποτε «πως».
Στέλλα Ζουλινάκη  
Life & Business Coach
Insurance Agent & Coach 

 
 
Mail:feelcoachingbysz@gmail.com
Join us : https://feelcoaching.blogspot.com/
https://www.facebook.com/FeelCoachingsz/
 
ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση και η αναπαραγωγή μέρους  ή ολόκληρης της συνέντευξης χωρίς αναφορά στο blog ως πηγή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

"ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΠΕΘΑΝΩ ΕΓΩ ΠΑΡΑ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΜΟΥ" MY LIFE MOTTO - ΗΛΙΑΣ ΚΑΡΑΠΙΠΕΡΗΣ

  Το «Μy Life Motto» ως project  περιλαμβάνει μια σειρά συνεντεύξεων, εξομολογήσεων από ανθρώπους που θέλουν να μοιραστούν την διαδρομή τους...