Τετάρτη 21 Οκτωβρίου 2020

«Άδραξε την μέρα» – My Life Motto Στέφανος Ξενάκης


 

Το «Μy Life Motto» ως project  περιλαμβάνει μια σειρά συνεντεύξεων, εξομολογήσεων από ανθρώπους που θέλουν να μοιραστούν την διαδρομή τους, τις επιτυχίες τους, τις αδυναμίες τους, τις αξίες τους, τα εφόδια τους, τις απειλές που συνάντησαν αλλά και το όραμα που είχαν και έχουν.
Απευθύνεται σε αυτούς που θέλουν έστω και λίγο να τσαλακωθούν αλλά και να αναδείξουν μια πιο ανθρώπινη πλευρά όχι τόσο αψεγάδιαστη!
Δεν μιλάμε για Life Style αλλά για σκέτο Life γιατί πολύ απλά “Τhat ‘s Life “!

Σήμερα έχω την χαρά να φιλοξενώ τον αγαπημένο συγγραφέα και δημοσιογράφο ανθρωπίνων ιστοριών, τον Στέφανο Ξενάκη. 

Τον άνθρωπο που μέσα από τα βιβλία του άλλαξε την ζωή πολλών ανθρώπων. Αποτέλεσε πηγή έμπνευσης και δύναμης για να αντιμετωπίζουμε όλοι μας την ζωή κάθε στιγμή, με τα καλά και τα άσχημα …Με τα «Δώρα» του (οι τίτλοι από τα βιβλία του, Δώρο Ι & Δώρο ΙΙ) μας χάρισε στιγμές ανθρώπινες, αυθεντικές χωρίς να στρογγυλεύει όπως ο ίδιος λέει την πραγματικότητα… Αξίζει να σημειωθεί ότι «άγγιξε» και ένα κοινό που δεν διάβαζε βιβλία αυτό βελτίωσης ενώ ταυτόχρονα συνεπήρε με τον αληθινό του λόγο και όσους είναι συνοδοιπόροι μαζί του στην προσωπική εξέλιξη και στην αυτογνωσία.

Αυτό που κρατώ από την δική μας γνωριμία είναι η καθηλωτική του παρουσία, ο όμορφος του λόγος, γεμάτος ουσιαστικά συναισθήματα και φυσικά η «μαγική ατάκα» ότι στην ζωή μας παίζει ρόλο, όχι το τι μας συμβαίνει αλλά πως αντιδρούμε σε αυτό που μας συμβαίνει! 

Σήμερα ημέρα των γενέθλιων του, του εύχομαι μέσα από το My Life Motto να συνεχίσει να μας εμπνέει. Να μοιράζεται μαζί μας όμορφες σκέψεις, συναισθήματα και ιστορίες γιατί πολύ απλά «πλουτίζουμε» όλοι.

Χρόνια πολλά και δημιουργικά αγαπημένε Στέφανε!

Σταματώ να μιλώ για εκείνον  και αναλαμβάνει την σκυτάλη ο ίδιος  με τις ενδιαφέρουσες απαντήσεις του στο My Life Motto project .

Περιγράψτε μας με δυο λόγια  την σημερινή σας κατάσταση  και θέση σας;

Σήμερα είμαι συγγραφέας/ομιλητής/υποκινητής και επιδιώκω να βοηθήσω τους συνανθρώπους μου να εστιάσουν στο καλό, μέσω καλών καθημερινών ιστοριών τις οποίες δημοσιεύω κι επικοινωνώ. Κάποιος θα μπορούσε εύκολα να με χαρακτηρίσει δημοσιογράφο καλών ιστοριών.

Πως βιώνετε την σημερινή σας κατάσταση  ποια είναι τα θέλω σας σε όλα τα επίπεδα της ζωής σας ;

Πραγματικά λαμβάνω τεράστια αγάπη από τους συνανθρώπους μου που διαβάζουν τα κείμενά μου ή ακούν τις ιστορίες μου. Κι ένα μήνυμα να λάβεις από ένα συνάνθρωπό σου ότι τον βοήθησες να αλλάξει τη ζωή του, είναι εξαιρετικά σημαντικό.

Ένα μεγάλο Θέλω μου είναι αυτό που κάνω στην Ελλάδα να επεκταθεί και στο εξωτερικό για να έχω τη δυνατότητα κι εκεί να επηρεάσω θετικά συνανθρώπους μου.

Θέλω να έχω μια πολύ όμορφη σχέση με τον άνθρωπο μου που ισχύει και υλοποιείτε τα τελευταία 4- 5 χρόνια με απόλυτη επιτυχία.

Θέλω να έχω μια πολύ όμορφη σχέση με τα παιδιά μου και με τα παιδιά όλου του κόσμου που κι αυτό υλοποιείτε με πολύ μεγάλη επιτυχία.

Θέλω οι μπαμπάδες να αναλάβουν την ευθύνη που τους αναλογεί και να μην είναι μόνο ένα υποστηρικτικός γονέας αλλά ένας ισότιμος γονέας.(Αυτό έχει να κάνει με τους μπαμπάδες, δεν είναι ότι μας φταίει πάντα οι άλλοι.)

Ένα πολύ μεγάλο θέλω είναι το νομικό και το θεσμικό πλαίσιο στην Ελλάδα να ενισχύει το ρόλο του μπαμπά και όταν ο ρόλος αυτός βιώνεται σε συνθήκες διαζυγίου, να μπορεί να βλέπει τα παιδιά του, εφόσον ενδιαφέρεται και μπορεί να ανταπεξέλθει…Να είναι ισότιμος με τον ρόλο της μαμάς. Ο ρόλος του μπαμπά σε περίπτωση διαζυγίου και όχι μόνο, δεν είναι ούτε ψυχαγωγικός ούτε τίποτε άλλο. Είναι ισότιμος γονέας, ή έτσι θα έπρεπε να είναι. Οπότε και αυτό είναι ένα μεγάλο δικό μου θέλω.

Ένα άλλο θέλω μου είναι να μπει η αυτογνωσία στα σχολεία και να μάθουν τα παιδιά και να φέρουν αυτόν τον «ιό της αυτοβελτίωσης» και στα σπίτια και να αρχίζουν να εστιάζουν στο καλό. Να αρχίσουν να  αναγνωρίζουν το καλό στον εαυτό μας να δουλεύουμε, να συνδεόμαστε να εξελισσόμαστε.

Να μπει η συνειδητότητα. Θεωρώ ότι όλα αυτά σε μερικές δεκαετίες θα είναι υποχρεωτικά και θα είναι υποστηριζόμενα από το κοινωνικό σύστημα. Δηλαδή θα πληρώνονται από το σύστημα. Είτε Ψυχοθεραπεία, είτε Ψυχανάλυση, είτε Συστημική, είτε Life Coaching, είτε NLP, είτε ότι μπορείς να φανταστείς. Μία από τις πρώτες από τις ελάχιστες χώρες που το εφάρμοσε είναι  η Ιαπωνία. Η Ιαπωνία , λοιπόν, εδώ και 40 χρόνια που κάνει αυτογνωσία from zero age to one (από 0 ηλικία στο 1ο έτος), ας πούμε, αυτή τη στιγμή, όλα τα παιδιά μέχρι πανεπιστήμιο και μεταπτυχιακά, μία ώρα την ημέρα ασχολούνται με το “kaizen”. Αυτή η λέξη δεν υπάρχει στα ελληνικά. Δεν είναι εξέλιξη το “kaizen”. Σημαίνει κάθε μέρα και βήμα. Η Ιαπωνία είναι αυτή τη στιγμή η 3η ή 4η μεγαλύτερη οικονομία στον πλανήτη, είναι στην άλλη άκρη του κόσμου, είναι μια χώρα χωρίς καμία πλουτοπαραγωγική πηγή, δεν έχει πετρέλαιο ούτε ήλιο, το 75% του εδάφους είναι  ορεινό, είναι σεισμογενής. Κι όμως με την αυτογνωσία κοίτα που έχει φτάσει!

Οπότε όλα αυτά (μαθήματα αυτογνωσίας) θα έπρεπε να είναι υποχρεωτικά. Προσωπικά δίνω και τον δικό μου τον αγώνα όλα αυτά να μπούνε στο σύστημα, όχι μόνο για τα παιδιά αλλά και για τους μεγάλους.

 

Μέχρι σήμερα ποιο Life Motto σας συνόδευε;

Τολμώ να πω το CARPE DIEM«Άδραξε την μέρα».

Εάν είσαι ανάμεσα στο να κάνει ή να μην κάνεις κάτι εφόσον είναι εντός ηθικής και εφόσον δεν είναι παρορμητικό , πάντα κάνε το.

Μπορεί να είναι λάθος αλλά τα δικά σου λάθη είναι τα σωστά λάθη γιατί είναι πάντα δικά σου.

Ας υποθέσουμε ότι κατά την διάρκεια της νύχτας συμβαίνει ένα θαύμα που λύνει τις σημερινές  προκλήσεις  σας . Το επόμενο πρωί πως θα αρχίσετε να ανακαλύπτετε ότι μάλλον συνέβη ένα θαύμα ;

Από το συναίσθημά μου και μόνο. Όλα τα κάνουμε για το συναίσθημα. Θέλουμε ένα καινούργιο αυτοκίνητο για να νιώσουμε ένα συναίσθημα. Θέλουμε ένα καινούργιο σπίτι για να νιώσουμε ένα συναίσθημα. Θέλουμε μια όμορφη σχέση για να νιώσουμε ένα συναίσθημα. 

Θεωρώ ότι είμαστε σε ένα κόσμο που το συναίσθημα το έχουμε σε χειμερία νάρκη. Υπάρχουν 9 με 10 χιλιάδες συναισθήματα και αναγνωρίζουμε 6 με 8.

Δεν είμαστε σε επαφή με  τα συναισθήματα μας  όλοι, λίγο έως πολύ, και χρειάζεται προπόνηση για να ανακτήσουμε την συναισθηματική μας ακεραιότητα, την συναισθηματική μας διάσταση. Εκεί είναι η όλη η ιστορία. Έχουμε ξεχάσει να νιώθουμε.

Σε μια ομιλία του Zig Ziglar έχω ακούσει το φαινόμενο το ψύλλου. Ο ψύλλος είναι το μοναδικό έντομο που πηδάει 50 πόντους, πηδάει χίλιες φορές πάνω από το ύψος του. Εάν τον βάλεις σε ένα κουτί 20 πόντους θα αρχίσει να χτυπάει στους 20 πόντους και θα κολλάει σε αυτό το ύψος γιατί άμα πηδήξει παραπάνω θα πονέσει. Αν τον βάλεις στους 10 πόντους, θα τον βγάλεις και θα πηδάει στους 10 πόντους. Μετά εάν τον βάλεις σε ένα σπιρτόκουτο και πηδάει μισό πόντο,  δεν θα ξανά πηδήξει 30 πόντους ποτέ, παρά μόνο εάν κάνει το on learning.

Είμαστε πολύ καλά εκπαιδευμένοι ψύλλοι όλοι. Έτσι είναι και τα συναισθήματα. Είχαμε  μάθει να νιώθουμε μικροί και επειδή νιώθαμε ακέραια συναισθήματα είχαμε αρχίσει να πονάμε γιατί μας κριτικάρανε, γιατί, γιατί…

Οπότε κάποια στιγμή περιορίσαμε το συναισθηματικό εύρος ή το volume (ένταση) του συναισθήματος για να μην πονάμε  και κάποια στιγμή στην πορεία ξεχάσαμε να νιώθουμε. Οπότε είναι πολύ σημαντικό να νιώθουμε το ακέραιο συναίσθημα και εμείς ειδικά της αυτοβελτίωση να μην τα κατατάσσουμε σε καλά και κακά συναισθήματα. Είναι όλα αληθινά συναισθήματα. Δεν υπάρχει καλός και κακός καιρός. Υπάρχει  ευχάριστος και δυσάρεστος καιρός. Οπότε είναι πολύ σημαντικό να νιώθουμε τα συναισθήματα στο ακέραιο, αληθινά συναισθήματα και φυσικά να βγαίνουμε στην δράση. Γιατί το να νιώθω ένα συναίσθημα από μόνο του δεν είναι αρκετό. Πρέπει στο συναίσθημα να βάλεις και δράση.

Ποιες ευκαιρίες αξιοποιήσατε στο παρελθόν οι οποίες σας οδήγησαν σε ένα θετικό για εσάς σήμερα αποτέλεσμα;

ΔΡΑΣΗ ΔΡΑΣΗ ΔΡΑΣΗ. Το 1998 ήμουν ανάμεσα στο να δημιουργήσω την εταιρία μου ή να μην την δημιουργήσω. Την δημιούργησα. Το 2005 ήμουν ανάμεσα στο να παντρευτώ ή να μην παντρευτώ. Παντρεύτηκα. Το 2018 ήμουν ανάμεσα στο να εκδώσω το πρώτο ΔΩΡΟ (βιβλίο)  ή να μην το εκδώσω. Το εξέδωσα. Όταν είμαι ανάμεσα στο να κάνω κάτι ή να μην κάνω κι εφόσον αυτό το κάτι είναι εντός ηθικής και δεν είναι παρορμητικό, πάντα το κάνω. Θα μετανιώσουμε γι’ αυτά που δεν κάναμε όχι γι’ αυτά που κάναμε.

Στην ΑΣΟΕΕ μας είχαν μάθει για το κόστος ευκαιρίας. Το κόστος ευκαιρίας είναι τι θα σου στοιχίσει εάν δεν κάνει την επένδυση, αυτό που είναι να κάνεις. Ο περισσότερος κόσμος φοβάται πόσο θα του στοιχίσει εάν το κάνει. Εγώ πονάω μόνο και μόνο που σκέφτομαι το τι θα μου στοιχίσει εάν δεν το κάνω.

Με ποιο τρόπο πραγματοποιήσατε  μια επιτυχής αλλαγή που αναγκαστήκατε ή αποφασίσατε οικειοθελώς να κάνετε ;

Σχεδόν πάντα με την βοήθεια ειδικών. Σεμινάρια από εκπαιδευτές ενηλίκων, ψυχοθεραπεία ατομική και ομαδική από ειδικούς καταξιωμένους ψυχολόγους κλπ. Το να δουλεύεις με ειδικούς ανθρώπους έχει δεκάδες φορές μεγαλύτερο αποτέλεσμα.

Διαβάζω το βιβλίο το “Peak” του Anders Ericsson που έχει γράψει τη θεωρία στο Ηard Business Review για το “the making of the expert  που θέλει 10.000 ώρες για να γίνεις expert (ειδικός) και λέει ότι όλα έχουν να κάνουν με την συνειδητή  προπόνηση , η οποία φέρνει 10 με 15 φορές μεγαλύτερα αποτελέσματα με ειδικούς πάρα μόνος σου .

Στο βιβλίο αυτό έλεγε για του ταξιτζήδες στο Λονδίνο.  Αυτοί οι ταξιτζήδες οι οποίο περνάνε κάθε χρόνο από εξετάσεις να πιστοποιηθούν ότι θυμούνται και το τελευταίο στενάκι του Λονδίνου ,όταν ήταν εν ενεργεία, ο υποθάλαμος μέσα στον εγκέφαλο είχε   διογκωθεί κατά 30%. Όταν κάποιος  σταματούσε να είναι ταξιτζής, μετρούσαν  ξανά  και διαπίστωναν ότι είχε μικρύνει κατά 20%. Είναι use it or lose it. Είναι τόσο σοφό το σύστημα, που όταν χρησιμοποιείς κάτι είναι σαν να χρησιμοποιείς ένα μυς. Όταν δεν τον χρησιμοποιείς ξεφουσκώνει κατευθείαν.

Επιθυμείτε κάτι να αλλάξει ως προς εσάς;

Συχνά επανέρχεται η περιοριστική μου πεποίθηση την οποία είχα από μικρός ότι «είμαι λίγος». Το ξεχορταριάζω, αλλά επανέρχεται, λιγότερο έντονο κάθε φορά. Το έχω αποδεχτεί και τολμώ να πω ότι το αγαπώ πια γιατί είναι μέρος μου και με έχει βοηθήσει να κάνω αυτό που κάνω για να απαλλαγώ από αυτά.

Θα ήθελα λίγο ακόμα αποδοχή του εαυτού μου. Δηλαδή μ΄ έχω αποδεχτεί πάρα πολύ αλλά πάντα υπάρχει κι άλλο.  

Ποια πλευρά του εαυτού σας μπορεί να σας σταθεί εμπόδιο;

Η τεμπέλικη. Που να τρέχεις τώρα.. Δεν βλέπεις τι γίνεται.. Δεν θα τα καταφέρεις…Αυτό που κάνω χρόνια τώρα δεν την ταΐζω οπότε δεν πολύ αναπτύσσεται ευτυχώς.

Στο πρώτο Δώρο, έχει ένα κεφάλαιο που λέγεται κλέφτης, ο μεγαλύτερος κλέφτης είναι μέσα μας, που να τρέχεις που να πας και δεν μπορείς , είναι ο φόβος που έχεις στην πίστη.

Είναι όλα φόβος εναντίον πίστης. Ο περισσότερος κόσμος ταΐζει τον φόβο.

Τι αρνητικό μπορεί να βλέπουν οι άλλοι σε εσάς ;

Καμιά φορά διαβάζω σχόλια κάποιων haters ότι κουνάω το δάχτυλο κι ότι το παίζω αλάνθαστος κι άλλα, αλλά δεν νομίζω ότι ισχύουν.

Το αρνητικό , κάτι που με ενοχλεί πολύ, είναι ότι θεωρούμε συχνά ότι είμαι λίγο απόμακρος, το οποίο ισχύει. Μέσα από αυτό το απόμακρο, εγώ βρίσκω την ηρεμία μου  να κάνω πράγματα, γιατί κατά βάθος είμαι πολύ  introvert (εσωστρεφής) άνθρωπος. Οπότε το απόμακρος με ενοχλεί να το ακούω αλλά ισχύει κιόλας. Δηλαδή αποτραβιέμαι συχνά,  κόβω επικοινωνίες, κατεβάζω ρολά, και για τους δικούς μου λόγους, που δεν έχω καταλάβει να σου πω την αλήθεια τελείως ποιοι είναι, λειτουργώ πολύ καλύτερα.

Πως ξεπεράσατε τα έως τώρα εμπόδια;

Γνώση και Δράση, Γνώση και Δράση. Μαθαίνω συνέχεια κι ότι μαθαίνω το τεστάρω θέτοντάς το σε εφαρμογή. Λάθη και Σωστά.

Try and error συνέχεια. Λάθη και σωστά, λάθη και προσπάθεια, ξανά και ξανά. Σε ένα live μου έλεγα ότι η ζωή είναι σαν ένα αναλογικό ραδιόφωνο, στο οποίο δεν πατούσες το κουμπάκι για να πάει αυτόματα στον σταθμό, πήγαινες αριστερά έξυνε, πήγαινες δεξιά έξυνε μέχρι να βρεις και την συχνότητα. Άλλαζες και  συχνότητα και τότε και ξανά…Ξύνω, βρίσκω, ξύνω, χάνω.

Ποια θεωρείται τα δυνατά σημεία του χαρακτήρα σας και πως σας βοήθησαν έως σήμερα ή μπορούν να σας βοηθήσουν μελλοντικά;

Είμαι φιλομαθής και πολύ ευέλικτος. Μου αρέσει συνέχει να τεστάρω νέα πράγματα νέες θεωρίες και πρακτικές. Είμαι ανήσυχος και έχω τον αβόλευτο. Δοκιμάζω συνεχώς.

Πόση δύναμη διάθετε ;

Πάρα πολύ όπως ο περισσότερος κόσμος. Απλά η δύναμη είναι κρυμμένη στο χωράφι κι αν δεν σκάψεις δεν θα βγει. Τολμώ να πω ότι σκάβω συνέχεια.

Πως θα θέλατε να δείτε τον εαυτό σας  σε μερικά χρόνια από σήμερα ;Τι θα θέλατε να έχετε πετύχει στην επομένη φάση της ζωή σας;

Αυτό που κάνω στην Ελλάδα με τα βιβλία και τις ομιλίες να το κάνω στο εξωτερικό βοηθώντας κι εμπνέοντας μέχρι το τέλος μου.

Δεν ξέρεις ποτέ πότε θα είναι το τέλος. Το τέλος μπορεί να είναι σήμερα, αύριο. Το τέλος του Στέφανου.

Ποιος είναι ο ιδανικός σας προορισμός, ποια είναι η Ιθάκη σας;

Να βοηθήσω κι εγώ να γίνει ο κόσμος αυτό ακόμη καλύτερος και δεν θα σταματήσω ποτέ, παρά μόνο με το φυσικό τέλος το οποίο ούτως ή άλλως δεν το ορίζω εγώ.

Έλεγε ο Simon Sinek, υπάρχει  ο στόχος και το όνειρο. Τον στόχο θα τον πιάσεις, το όνειρο δεν το πετυχαίνεις ποτέ. Θα πεθάνεις προσπαθώντας.

Φανταστείτε  να είχατε  ένα διάλογο με το σοφότερο άτομο που ξέρετε ή που μπορείτε  να σκεφτείτε   - ποιο μπορεί να είναι αυτό το άτομο  (αν σας έρχεται ως εικόνα )και  τι θα σας συμβούλευε  να κάνετε ;

Έχω 2 μέντορες που έχω γνωρίσει προσωπικά, τον Αντώνη Καλογήρου που είναι δάσκαλος μου και ο οποίος με έχει συμβουλέψει για τον πρώτο μου βιβλίο. 

Έχω έρωτα με τον Robin Sharma ο οποίος τυγχάνει να είναι και Μέντοράς μου. Νομίζω θα με συμβούλευε να μη σταματήσω ποτέ να ψάχνω.

Πόσο έτοιμος είστε από την κλίμακα του 1-10 να δεσμευτείτε στον εαυτό σας για δράση με σκοπό  ότι στοχεύετε ;

Τολμώ να πω ότι είμαι πια μεταξύ 8 και 10.

Εμένα με έχει βοηθήσει πάρα πολύ, πέρα από την θεραπεία,  (συστημική θεραπεία) και το life coaching ,η στάση: είναι ok να πετάξουμε να φτάσουμε στο Everest, αλλά και ok να κάτσουμε εδώ πέρα να πενθήσουμε να στεναχωρηθούμε, να νιώσουμε το μέσα μας με το αληθινό συναίσθημα.

Το ένα μου έχει δώσει φτερά το άλλο μου έχει δώσει ρίζες.

Πως βιώσατε το διάστημα της Καραντίνας και την κρίση του Covid 19;

Εξαιρετικά ήταν μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για μένα να έρθω ακόμη πιο κοντά σε μένα.

Στην καραντίνα περάσαν καλά αυτοί που έχουν μάθει να δουλεύουν με τον εαυτό τους, αυτοί που έχουν καλή σχέση με τον εαυτό τους και την δουλεύουν την σχέση. Αυτοί που δεν έχουν καλή σχέση με τον εαυτό του δεν περάσαν καλά. Δεν δοκιμάστηκε η σχέση με τους συντρόφους και τα παιδιά, δοκιμάστηκε και με τον εαυτό μας.

Mε την νέα συνθήκη του κορωνοϊού αναδύθηκε και κάποιο νέο Life Motto στην ζωή σας; αν ναι ποιο;

“CARPE DIEM” εμπλοκή.

Λόγω του Μήνα Οκτωβρίου μήνα πρόληψης του καρκίνου του μαστού (ένα θέμα που απασχολεί πολλές γυναίκες αλλά και άνδρες ποιο μήνυμα (Motto) θα θέλατε να στείλετε;

Στο γυναίκειο φύλο έχω ιδιαίτερη αδυναμία γιατί έχω ένα έντονο θηλυκό κομμάτι μέσα μου, αγαπώ ιδιαίτερα τις γυναίκες.  Επίσης δεν γνώριζα ότι ο καρκίνος του μαστού αφορά και τους άνδρες!

Έλεγε ο John Maxwell, you either  prepare or repair, όσο πιο πολύ δουλεύεις με τον εαυτό σου τόσο πιο  πολύ προλαμβάνεις. Όσο πιο πολύ δεν δουλεύεις με τον εαυτό σου τόσο θα αναγκαστείς να επισκευάσεις.

Τέλος θα ήθελα πριν κλείσουμε την συνέντευξη μας, μια τελευταία σκέψη για την όμορφη νέα ομάδα ανθρώπων που αγαπούν την προσωπική ανάπτυξη (αποτέλεσε και την  αφορμή να γνωριστούμε), οι οποίοι έχουν ένα κοινό όραμα για την νέα γενιά και που πολύ σύντομα θα παρουσιαστεί στο ευρύ κοινό.

Είμαι πολύ χαρούμενος Στέλλα για αυτό το εγχείρημα, από την πρώτη στιγμή είπα πάμε!

Είχα διαβάσει σε ένα βιβλίο και ταυτίστηκα : «όταν κάθισα και σκέφτηκα ποιες επιλογές είχα είδα ότι τελικά έχω μόνο μια  επιλογή να πάω μπροστά» …Μόνο Μπροστά!

Αληθινά Δώρα  τα «συνθήματα ζωής» του Στέφανου. Εύχομαι να σας πρόσφεραν έμπνευση, δύναμη και αισιοδοξία!

Τον ευχαριστώ θερμά για την συμμετοχή  στο νέο μου project My Life Motto!

Ακολουθούν και άλλοι αγαπημένοι  φίλοι με δυνατά μηνύματα και μην ξεχνάτε:

Όποιος έχει ένα «γιατί» να ζει μπορεί να αντιμετωπίσει οποιοδήποτε «πως».

 

Στέλλα Ζουλινάκη 

Life & Business Coach

Insurance Agent & Coach 


 

Mail:feelcoachingbysz@gmail.com

Join us : https://feelcoaching.blogspot.com/

https://www.facebook.com/FeelCoachingsz/

 

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση και η αναπαραγωγή μέρους  ή ολόκληρης της συνέντευξης χωρίς αναφορά στο blog ως πηγή.

 

 

2 σχόλια:

"ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΠΕΘΑΝΩ ΕΓΩ ΠΑΡΑ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΜΟΥ" MY LIFE MOTTO - ΗΛΙΑΣ ΚΑΡΑΠΙΠΕΡΗΣ

  Το «Μy Life Motto» ως project  περιλαμβάνει μια σειρά συνεντεύξεων, εξομολογήσεων από ανθρώπους που θέλουν να μοιραστούν την διαδρομή τους...