Παρασκευή 24 Ιουνίου 2022

"ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΤΟΥ" MY LIFE MOTTO - ΒΙΚΥ ΑΡΑΛΗ

 


Το «Μy Life Motto» ως project  περιλαμβάνει μια σειρά συνεντεύξεων, εξομολογήσεων από ανθρώπους που θέλουν να μοιραστούν την διαδρομή τους, τις επιτυχίες τους, τις αδυναμίες τους, τις αξίες τους, τα εφόδια τους, τις απειλές που συνάντησαν αλλά και το όραμα που είχαν και
έχουν.
Απευθύνεται σε αυτούς που θέλουν έστω και λίγο να τσαλακωθούν αλλά και να αναδείξουν μια πιο ανθρώπινη πλευρά όχι τόσο αψεγάδιαστη!
Δεν μιλάμε για Life Style, αλλά για σκέτο Life γιατί πολύ απλά “Τhat ‘s Life “!
Σήμερα έχω την χαρά να φιλοξενώ στο My Life Motto την Βίκυ Αράλη ιδρύτρια του Immortaliting NPO Donate • Share • Save και μέλος των εθελοντικών Ομάδων Mentoria και Hopeaholics.
Με την Βίκυ γνωριστήκαμε στην Ομάδα Κοινωνικής δράσης και αλληλεγγύης Hopeaholics και αμέσως αντιλήφθηκα την κοινή μας αγάπη για τον εθελοντισμό.
«Στοχεύω να ντύσω τους αδύναμους κοινωνικά ανθρώπους με χρήσιμα ρούχα. Αγαπώ τα ρούχα και θέλω να τους δίνω πολλές ζωές γιατί τις αξίζουν. Μέλημα μου η ηθική μόδα, οι κοινωνικές δράσεις και ο εθελοντισμός» δηλώνει και η έως τώρα πορεία της επαληθεύει αυτές τις
προτεραιότητες της.
Αξίζει να επισκεφτείτε το site www. immortaliting.com και να συνδράμετε στις δράσεις που διοργανώνει. Επίσης μεγαλώνει τον γιο της ως μονογονεϊκή οικογένεια και απολαμβάνουν οι δυο τους τις μαγικές στιγμές που προσφέρει ο ένας στον άλλον.
Σταματώ να μιλώ για εκείνη και αναλαμβάνει την σκυτάλη η ίδια, με τις ενδιαφέρουσες απαντήσεις στο My Life Motto project.


Περιγράψτε μας με δυο λόγια την σημερινή σας κατάσταση και θέση σας;

Η σημερινή μου κατάσταση αντικατοπτρίζει σε μεγάλο βαθμό την εικόνα που είχα πλάσει και μου είχα φυλαγμένη από παιδί. Έχω μια τεράστια αγκαλιά που χωράει πρώτα εμένα , έπειτα τον γιό μου και την πλήρη συνειδητότητα της ευλογίας του δώρου της Ζωής.

Πως βιώνετε την σημερινή σας κατάσταση ποια είναι τα θέλω σας σε όλα τα επίπεδα της ζωής σας ;

Χωράω στις επιλογές μου και βιώνω την κάθε μέρα σαν να είναι μοναδική. Κάνω unboxing σε στιγμές και αποκτώ εμπειρίες που θα αποτελέσουν ανάμνηση στο χθες. Όσο πιο όμορφο παρόν, τόσες πιο όμορφες αναμνήσεις. Το αύριο είναι μια διάσταση που δεν με απασχολεί ενεργά. Είναι μια υπόσχεση. Κάθε λεπτό είναι τώρα και το επόμενο είναι το αύριο. Αν είμαι τυχερή και ευλογημένη θα το ζήσω, όταν θα περνάει από την οθόνη της δικής μου χωρογραμμής.

Ποιες ευκαιρίες αξιοποιήσατε στο παρελθόν οι οποίες σας οδήγησαν σε ένα θετικό για εσάς σήμερα αποτέλεσμα;

Αποφάσισα από μικρή ηλικία ,να ρισκάρω και να ανακαλύπτω τα όρια μου, έχοντας πάντα για οδηγό, τις αξίες και το ήθος που πήρα από την οικογένεια μου. Ήθελα να μάθω τον κόσμο, μέσα από δικά μου πατήματα και όχι μέσα από διαγεγραμμένα μονοπάτια. Ζούσα την ελευθερία μου σεβόμενη το μεγάλο της τίμημα, που δεν είναι άλλο από τις συνέπειες των επιλογών μας. Έτσι έγινα ένας ενήλικας που έμαθα να σέβομαι τον εαυτό μου, τις επιλογές μου και να τιμώ τον λόγο μου.

Με ποιο τρόπο πραγματοποιήσατε μια επιτυχημένη αλλαγή που αναγκαστήκατε ή αποφασίσατε οικειοθελώς να κάνετε ;

Επιμονή στον στόχο, σκληρή δουλειά πρωτίστως με τον εαυτό μου, εμπιστοσύνη σε διαδικασίες αυτοβελτίωσης και αυτογνωσίας και ταπεινότητα. Υπομονή ευλαβική και παρατήρηση από τον ρόλο παρατηρητή. Ένα βήμα πίσω και έξω από μένα, να με βλέπω , να με νουθετώ, να με μαλώνω και να με μαθαίνω…

Ποια θεωρείται τα δυνατά σημεία του χαρακτήρα σας και πώς σας βοήθησαν έως σήμερα ή μπορούν να σας βοηθήσουν μελλοντικά ;

Αυτοδέσμευση και εργατικότητα. Υπευθυνότητα και συνέπεια. Αξίες ανεκτίμητες , οι 4 άγγελοι φύλακες μου…

Ποιες δεξιότητες σας μπορείτε να αξιοποιήσετε ώστε να επιτύχετε αυτό που επιθυμείτε ;

Είμαι πολυπράγμων, μου αρέσει να καταπιάνομαι με πολλά να μαθαίνω και να είμαι ικανή. Μου αρέσει να μπορώ και να μην περιμένω κάποιον άλλον να μπορέσει για μένα. Η δια βίου μάθηση είναι δεδομένη, πρακτικά και θεωρητικά.

Ποια πλευρά του εαυτού σας μπορεί να σας σταθεί εμπόδιο;

Εκείνη η πλευρά μου, που θα μπει στην διαδικασία να κόψει τον ομφάλιο λώρο με το ασυνείδητο και θα υπακούσει στο συνειδητό. Η πλευρά μου, που θα απαντάει στο γιατί αντί στο πώς. Η πλευρά μου, που θα κάνει την διαίσθηση να σωπάσει για να αφιερώσει την τύχη μου στο τι θα πει κόσμος!

Τι αρνητικό μπορεί να βλέπουν οι άλλοι σε εσάς και ποιες αδυναμίες σας θα μπορούσαν να εκμεταλλευτούν οι εξωτερικές απειλές σας;

Τον δυναμισμό μου και τις υπέρτατες ευαισθησίες μου. Δύσκολος συνδυασμός για γερούς λύτες!! Αδυναμίες πολλές. Ποτέ, όμως δεν απειλήθηκα και όσες φορές με εκμεταλλευτήκαν, ήταν συνειδητές. Το ένστικτο ήταν εκεί , εγώ επέλεξα να μην το ακούσω.. Κανείς δεν μου έβαλε το μαχαίρι στον λαιμό. Όταν επέτρεψα να συμβούν, η στάση μου ήταν η καλύτερη δυνατή, δεδομένου των συνθηκών, στην δεδομένη χρονική στιγμή. Σήμερα τα βαφτίζω εμπειρίες, παραδείγματα προς αποφυγή για να διηγούμαι στον γιο μου…


Επιθυμείτε κάτι να αλλάξει ως προς εσάς ;

Ιδανικά θα ήθελα να συμπορεύομαι σε προσωπικό επίπεδο με ένα άνθρωπο , που θα έχουμε κοινό στόχο να ζούμε όμορφα και να κάνουμε πράξη το τραγούδι της Χαρούλας Αλεξίου «Ο άνθρωπός μου» χαχα, να γυρνάω το κεφάλι και να μένει το χαμόγελο του εκεί… Αλλά δεν παραπονιέμαι, η μοναξιά είναι βάσανο όταν έχει μοναχικότητα. Επιλέγω την γόνιμη μοναξιά, που περνά δημιουργικά, μέσα από εμπειρίες που αποκτούν οι ταξιδευτές της Ζωής. Αν έρθει ήρθε, αν όχι διαλέγω άλλο τραγούδι και πάω παρακάτω.

Πως ξεπεράσατε τα έως τώρα εμπόδια ;

Πίστη, στην υπέρτατη ροή της ζωής και στον εαυτό μου. Παραδοχή ότι τα εμπόδια δεν είναι παρά λύσεις σε αναμονή, και εγώ καλούμαι να βρω την κατάλληλη λύση, για την δεδομένη στιγμή και να την εφαρμόσω. Η γοητεία της ζωής, που με θέλει πρωταγωνιστή στην δική μου ταινία, χωρίς replay.

Μέχρι σήμερα ποιο Life Motto σας συνόδευε;

«Τίποτε δεν γίνεται μόνο του». Δημιουργώ τις απαραίτητες συνθήκες, και κάνω τις ανάλογες δράσεις, ώστε να συμβεί.

Ας υποθέσουμε ότι κατά την διάρκεια της νύχτας συμβαίνει ένα θαύμα που λύνει τις σημερινές προκλήσεις σας. Το επόμενο πρωί πώς θα αρχίσετε να ανακαλύπτετε ότι μάλλον συνέβη ένα θαύμα ;

Είμαι ανοιχτή στα θαύματα. Βαφτίζω θαύματα διάφορα γεγονότα, ακόμα και όταν για την πλειοψηφία του κόσμου, δεν είναι . Πιστεύω σε αυτά, με την θέρμη που πίστευε το κοριτσάκι με τα σπίρτα στο παραμύθι.. Κάθε πρωί που ξυπνάω βιώνω ένα θαύμα, αυτό της μια μέρας ακόμα. Ποιο θαύμα μπορεί να μπει πάνω από αυτό της Ζωής, δεν ξέρω. Αν εννοείς να ξυπνήσω μια μέρα με ένα δίμετρο ημίθεο στην κενή πλευρά του κρεβατιού μου ή με ένα Τζόκερ στο μαξιλάρι μου, τότε ναι, απτά και touchable και τα δυο…Αλλά και πάλι απαραίτητη προϋπόθεση είναι το
θαύμα της ύπαρξης.


Πόση δύναμη διάθετε;

Για ότι με ενδιαφέρει απεριόριστη.

Πως θα θέλατε να δείτε τον εαυτό σας σε μερικά χρόνια από σήμερα;
Τι θα θέλατε να έχετε πετύχει στην επομένη φάση της ζωή σας ;

Θα ήθελα να επισφραγίσω με το έργο μου, να κάνω το καλύτερο δυνατό για να μειώσω στην κοινωνική ανισότητα. Να γίνω αφορμή, για άλλους ανθρώπους να βοηθήσουμε όλοι μαζί , με ενσυναίσθηση για ένα βιώσιμο αύριο. Άλλωστε πολλοί μαζί μπορούμε να κάνουμε περισσότερα, με λιγότερα.

Ποιος είναι ο ιδανικός σας προορισμός, ποια είναι η Ιθάκη σας;

Να μου δώσει η Ζωή και ο Θεός όμορφα γηρατειά, να φυλλομετρώ τις αναμνήσεις της ζωής μου και να πω Άξιζε…Τίποτα άλλο, ειλικρινά..

Φανταστείτε να είχατε ένα διάλογο με το σοφότερο άτομο που ξέρετε ή που μπορείτε να σκεφτείτε – ποιο μπορεί να είναι αυτό το άτομο (αν σας έρχεται ως εικόνα ) και τι θα σας συμβούλευε να κάνετε ;

Τον Έχω σαν εικόνα…Με επισκέφτηκε στο μαιευτήριο, όταν πρωτοκράτησα τον γιο μου αγκαλιά και με απορία τον κοίταξα και μονολόγησα Και τώρα? Και τότε εμφανίστηκε και μου είπε: Και τώρα θα τον πάρεις αγκαλιά και θα του πεις…
«Μην φοβάσαι. Εκεί που σταματάνε οι υπόλοιποι ξεκινάει η μαμά..»
Έτσι έκανα, έτσι κάνω ακόμα και σήμερα και θα κάνω για όσο….

Πόσο έτοιμη είστε από την κλίμακα του 1-10 να δεσμευτείτε στον εαυτό σας για δράση με σκοπό ότι στοχεύετε ;

Έτοιμη για δέσμευση.
Συμφιλιωμένη με την σύμβαση ότι θα το κάνω για να συμβεί.
Εξοικειωμένη με την συνθήκη, πως ακόμα και να μην γίνει, εγώ θα έχω
κάνει δράση για να συμβεί. Δεν μπορώ να ελέγξω τα πάντα. Μπορώ να
δώσω στον κάθε σκοπό , τόσο κομμάτι του εαυτού μου, ώστε και να
μην γίνει , να έχω να χαίρομαι την νίκη μου, ότι το έκανα μέχρι εκεί. Να
μπορώ να δω τι θα μπορούσα να κάνω καλυτέρα ώστε να φτάσω πιο
κοντά την επόμενη φορά…Δεν υπάρχει αποτυχία , υπάρχει
ανατροφοδότηση. Για να μην φτάσω στο επιθυμητό, κάτι δεν έκανα
ΑΚΟΜΑ!

Πώς νοιώθετε αυτή την στιγμή ;

Ευλογημένη και καθαρή , που μοιράζομαι τις αλήθειες μου.

Κλείνοντας μετά από αυτήν την διαδικασία αυτοπαρατήρησης και ανασκόπησης εξακολουθείτε να έχετε το ίδιο Life Μotto ή σας έρχεται κάποιο νέο αναλογιζόμενη όσα μας εκμυστηρευτήκατε ?

Το ίδιο…γιατί για να έχω την τιμή να με καλέσετε , κάτι έκανα , κάτι είδατε σε μένα. Αν ήμουνα άπρακτη, άεργη και απαρατήρητη, χωρίς καμία συμμετοχή στα δρώμενα και στην κοινωνία των πολιτών, δεν θα με βρίσκατε καν….Πόσο περισσότερο, να μου χαρίσετε αυτή την πραγματικά υπέροχη εμπειρία.


Πως βιώσατε το διάστημα της Καραντίνας και την κρίση του Covid 19;

Εποικοδομητικά!!Δημιούργησα το Immortaliting, μια μη κερδοσκοπική πρωτοβουλία , με σκοπό να εξαλείψω τις κοινωνικές διακρίσεις μέσα από τα ρούχα. Μπήκα στον πυρήνα των Hopeacholics και έγινα ενεργό μέλος της Mentoria στον πυλώνα του περιβάλλοντος! Βρήκα
εξαιρετικούς συνοδοιπόρους με κοινούς στόχους και οράματα και έτσι ξεκίνησα την δράση μου ενεργά στην Κοινωνία των Πολιτών!

Mε την νέα συνθήκη του κορωνοϊού αναδύθηκε και κάποιο νέο Life Motto στην ζωή σας; Αν ναι ποιο;

Πιστή στο ίδιο : Τίποτα δεν γίνεται μόνο του. Δημιουργώ τις απαραίτητες συνθήκες, και κάνω τις ανάλογες δράσεις ,ώστε να συμβεί.

Πίστεψε και Δράσε είναι το μήνυμα της Βίκυς Αράλη.
Την ευχαριστώ θερμά για την συμμετοχή της στο project My Life Motto και που μοιράστηκε τη δική της αλήθεια!
Ελπίζουμε να σας άγγιξε!


Ακολουθούν και άλλοι αγαπημένοι  φίλοι με δυνατά μηνύματα και μην ξεχνάτε:
Όποιος έχει ένα «γιατί» να ζει μπορεί να αντιμετωπίσει οποιοδήποτε «πώς».


Στέλλα Ζουλινάκη  
Life & Business Coach
Insurance Agent & Coach




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

"ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΠΕΘΑΝΩ ΕΓΩ ΠΑΡΑ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΜΟΥ" MY LIFE MOTTO - ΗΛΙΑΣ ΚΑΡΑΠΙΠΕΡΗΣ

  Το «Μy Life Motto» ως project  περιλαμβάνει μια σειρά συνεντεύξεων, εξομολογήσεων από ανθρώπους που θέλουν να μοιραστούν την διαδρομή τους...