Παρασκευή 24 Ιουνίου 2022

"ΑΚΟΥ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΕΠΙΜΕΝΕΙΣ" MY LIFE MOTTO - ANNA MANIATH

 


Το “Μy Life Motto” ως project  περιλαμβάνει μια σειρά συνεντεύξεων, εξομολογήσεων από ανθρώπους που θέλουν να μοιραστούν την διαδρομή τους, τις επιτυχίες τους, τις αδυναμίες τους, τις αξίες τους, τα εφόδια τους, τις απειλές που συνάντησαν αλλά και το όραμα που είχαν και έχουν.
Απευθύνεται σε αυτούς που θέλουν έστω και λίγο να τσαλακωθούν αλλά και να αναδείξουν μια πιο ανθρώπινη πλευρά όχι τόσο αψεγάδιαστη!
Δεν μιλάμε για Life Style αλλά για σκέτο Life γιατί πολύ απλά “Τhat ‘s Life “!

Το My Life Motto Project αξιοποιεί τα εργαλεία και τα μοντέλα του Life Coaching μέσα από συγκεκριμένες ερωτήσεις που θέτει στους συνεντευξιαζόμενους και έχοντας κατά νου την παρακάτω ακροστιχίδα ως έμπνευση για το περιεχόμενο  των ερωτήσεων M.O.T.T.O (Motivation-Opportunities-Threats-Treasure –Outcome).

Σήμερα το My Life Motto έχει τη χαρά να φιλοξενεί την κ. Άννα Μανιάτη, μια γυναίκα ηγέτιδα στην Ασφαλιστική βιομηχανία και έμπειρη επαγγελματία στο χώρο διαχείρισης Ανθρωπίνου δυναμικού. Έχει βραβευτεί 3 φορές από τον Best Workplaces Organization (2010, 2016,2020) , από τα HR Awards for Performance, Reward and Benefits, Talent, Health & Well Being (2011, 2012, 2015, 2017 & 2020) .

Έχω την χαρά να την γνωρίζω πάνω από 20 χρόνια και να έχω συνεργαστεί μαζί της. Από την πρώτη στιγμή με εντυπωσίασε ο τρόπος σκέψης της και η προσήλωση της στο αποτέλεσμα, χωρίς να ξεχνά τις αξίες και τις αρχές της.
Σταματώ να μιλώ για εκείνην λέγοντας ότι νιώθω πολύ τυχερή που την γνώρισα. Αναλαμβάνει την σκυτάλη η ίδια με τις ενδιαφέρουσες απαντήσεις στο My Life Motto project.

Περιγράψτε μας με δύο λόγια την σημερινή σας κατάσταση και θέση σας;
Μετά από 37 χρόνια σε θέσεις ευθύνης πολυεθνικών εταιριών, δημιουργώ την δική μου Εταιρία ως σύμβουλος θεμάτων Ανθρώπινου Δυναμικού και ψηφιακής επικοινωνίας Personal & Employer Branding.

Πώς βιώνετε την σημερινή σας κατάσταση, ποια είναι τα θέλω σας σε όλα τα επίπεδα της ζωής σας;
Βιώνω την σημερινή μου επαγγελματική κατάσταση  σαν μια νέα σελίδα της ζωής μου  με αισιοδοξία, με πολλές προκλήσεις και ενδιαφέροντα ενώ παράλληλα σε προσωπικό επίπεδο ανακαλύπτω την ζωή εκτός Εταιρίας. ΄Όπως καθημερινές ασχολίες σπιτιού, επαφή με καθημερινούς ανθρώπους, χρόνο για τον εαυτό μου.  Τα νέα θέλω μου είναι να πετύχω στο νέο ξεκίνημα της επαγγελματικής μου καριέρας και να ζήσω περισσότερες στιγμές με τους δικούς μου ανθρώπους.

Επιθυμείτε κάτι να αλλάξει ως προς εσάς;
Επιθυμώ να εξελίσσομαι συνέχεια στη δουλειά μου, να εμβαθύνω σε ότι κάνω, να γίνομαι καλύτερος άνθρωπος και η καλύτερη εκδοχή του εαυτού μου. Να βοηθάω τους συνανθρώπους μου.

Μέχρι σήμερα ποιο Life Motto σε συνόδευε;
«Άκου την καρδία σου και πάντα να επιμένεις» . “Listen to your heart and always persevere”.



Ας υποθέσουμε ότι κατά τη διάρκεια της νύχτας συμβαίνει ένα θαύμα που λύνει τις σημερινές προκλήσεις σας. Το επόμενο πρωί πώς θα αρχίσετε να ανακαλύπτετε ότι μάλλον συνέβη ένα θαύμα;
Με θετικές και αισιόδοξες σκέψεις, γεμάτη δύναμη και πάθος για την συνέχεια.

Ποιες ευκαιρίες αξιοποιήσατε στο παρελθόν οι οποίες σας οδήγησαν σε ένα θετικό για εσάς σήμερα αποτέλεσμα;
Η τόλμη για την αλλαγή, η εργατικότητα και το πάθος σε ότι αναλάμβανα. Να μην σταματάω στις δυσκολίες και να μαθαίνω από αυτές και τις αποτυχίες.

Με ποιο τρόπο πραγματοποιήσατε μια επιτυχής αλλαγή που αναγκαστήκατε ή αποφασίσατε οικειοθελώς να κάνετε;
Με πείσμα, τόλμη, όραμα και εμπιστοσύνη στους ανθρώπους.

Ποια πλευρά του εαυτού σας μπορεί να σας σταθεί εμπόδιο;
Η συνεχής αναζήτηση για κάτι περισσότερο, κάτι διαφορετικό χωρίς διάλλειμα και χρόνο στους άλλους και τον εαυτό μου για “celebrations”.

Τι αρνητικό μπορεί να βλέπουν οι άλλοι σε εσάς ; και ποιες αδυναμίες σας θα μπορούσαν να εκμεταλλευτούν οι εξωτερικές απειλές σας;
Οι γρήγορες αποφάσεις και η εύρεση λύσεων για όλα, γεγονός που δημιουργούν stress στους άλλους.

Πώς ξεπεράσατε τα έως τώρα εμπόδια ;
Με το να γίνω καλύτερος “listener” και να δίνω χώρο και χρόνο στους άλλους.

Ποια θεωρείται τα δυνατά σημεία του χαρακτήρα σας και πως σας βοήθησαν έως σήμερα ή μπορούν να σας βοηθήσουν μελλοντικά ;
Η συνεχής αναζήτηση για νέες προκλήσεις, δυναμισμός, πάθος, εστίαση στον στόχο και το αποτέλεσμα.

Ποιες δεξιότητες σας μπορείτε να αξιοποιήσετε ώστε να επιτύχετε  αυτό που επιθυμείτε  ;
Εργατικότητα, προσήλωση στον στόχο και αναλυτική σκέψη.

Πόση δύναμη διάθετε;
Χωρίς όρια.

Πως θα θέλατε να δείτε τον εαυτό σας σε μερικά χρόνια από σήμερα ;Τι θα θέλατε να έχετε πετύχει στην επομένη φάση της ζωή σας ;
Να έχω πετύχει τους νέους μου στόχους με την δημιουργία της δικής μου επιχείρησης.

Ποιος είναι ο ιδανικός σας προορισμός, ποια είναι η Ιθάκη σας;
Ο νέος μου προορισμός να έχει την επιτυχία και την αναγνώριση ισάξια της προηγούμενης μου πορείας ως στέλεχος πολυεθνικών.

Φανταστείτε να είχατε ένα διάλογο με το σοφότερο άτομο που ξέρετε ή που μπορείτε να σκεφτείτε – ποιο μπορεί να είναι αυτό το άτομο (αν σας έρχεται ως εικόνα ) και τι θα σας συμβούλευε να κάνετε ;
Το άτομο αυτό είναι ένας από τους προηγούμενους  CEO, ο οποίος θα μου θύμιζε τις επιτυχίες, τις μάχες και τις προσπάθειες που έγιναν αψηφώντας τις συνέπειες και τις ατελείωτες ώρες εργασίας με γνώμονα την ανάπτυξη της Εταιρίας και των ανθρώπων της. Θα με συμβούλευε να συνεχίσω το όνειρό μου με το ίδιο πάθος, θέληση και εργατικότητα.

Πώς νοιώθετε αυτή την στιγμή ;
Έτοιμη για το επόμενο βήμα.

Κλείνοντας μετά από αυτήν την διαδικασία αυτοπαρατήρησης και ανασκόπησης εξακολουθείτε να έχετε το ίδιο Life Μotto ή σας έρχεται κάποιο νέο αναλογιζόμενος όσα μας εκμυστηρευτήκατε ?
Αισθάνομαι πιο αισιόδοξη για τους νέους μου στόχους με περισσότερη αυτοπεποίθηση καθώς θυμήθηκα όλα όσα έχω πετύχει και καταφέρει μέχρι σήμερα.

Πώς βιώσατε το διάστημα της Καραντίνας και την κρίση του Covid 19;
Η περίοδος αυτή για εμένα ήταν ορόσημο καθότι μου δόθηκε η ευκαιρία να απολαμβάνω τον οικείο μου χώρο μαζί με τους αγαπημένους μου. Ισορροπία μεταξύ της επαγγελματικής και προσωπικής δραστηριότητας.

Mε την νέα συνθήκη του κορωνοϊού αναδύθηκε και κάποιο νέο Life Motto στην ζωή σας; Αν ναι ποιο;
«Παν μέτρο άριστον».

Μεστή στον λόγο και με ουσιαστικά μηνύματα η σημερινή καλεσμένη.

Την ευχαριστώ θερμά για την συμμετοχή στο project My Life Motto!

Ακολουθούν και άλλοι αγαπημένοι φίλοι με δυνατά μηνύματα και μην ξεχνάτε:

Όποιος έχει ένα «γιατί» να ζει μπορεί να αντιμετωπίσει οποιοδήποτε «πως».

Στέλλα Ζουλινάκη  

Life & Business Coach

Insurance Agent & Coach /Mentor



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

"ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΠΕΘΑΝΩ ΕΓΩ ΠΑΡΑ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΜΟΥ" MY LIFE MOTTO - ΗΛΙΑΣ ΚΑΡΑΠΙΠΕΡΗΣ

  Το «Μy Life Motto» ως project  περιλαμβάνει μια σειρά συνεντεύξεων, εξομολογήσεων από ανθρώπους που θέλουν να μοιραστούν την διαδρομή τους...