Παρασκευή 24 Ιουνίου 2022

"ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ, ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΩ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΡΑΤΤΩ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΑΡΜΟΝΙΑ" MY LIFE MOTTO - ΦΥΣΣΑ ΑΝΝΑ

 


Το «Μy Life Motto» ως project  περιλαμβάνει μια σειρά συνεντεύξεων, εξομολογήσεων από ανθρώπους που θέλουν να μοιραστούν την διαδρομή τους ,τις επιτυχίες τους ,τις αδυναμίες τους ,τις αξίες τους, τα εφόδια τους, τις απειλές που συνάντησαν αλλά και το όραμα που είχαν και έχουν.
Απευθύνεται σε αυτούς που θέλουν έστω και λίγο να τσαλακωθούν αλλά και να αναδείξουν μια πιο ανθρώπινη πλευρά όχι τόσο αψεγάδιαστη!
Δεν μιλάμε για LifeStyle αλλά για σκέτο Life γιατί πολύ απλά “Τhat ‘s Life “!

Το My Life Motto Project αξιοποιεί τα εργαλεία και τα μοντέλα του Life Coaching μέσα από συγκεκριμένες ερωτήσεις που θέτει στους συνεντευξιαζόμενους  και έχοντας κατά νου την παρακάτω ακροστιχίδα ως έμπνευση για το περιεχόμενο  των ερωτήσεων M.O.T.T.O (Motivation-Opportunities-Threats-Treasure –Outcome).


Σήμερα το My Life Motto έχει τη χαρά να φιλοξενεί τη Σύμβουλο Ψυχικής Υγείας, Δασκάλα Διαλογισμού, reiki, Σύμβουλο Aura Soma, κ. Άννα Φύσσα. Από την πρώτη στιγμή που γνώρισα την Άννα, συνάντησα ένα γλυκύτατο πλάσμα που αναγνωρίζει τι ζητά ο άνθρωπος για να είναι σωματικά και ψυχικά υγιής. Με τα σεμινάριά της και τις δράσεις της πρεσβεύει έναν ολιστικό τρόπο ζωής εστιασμένο στην ουσιαστική ουσία της ευτυχίας.
Σταματώ να μιλώ για εκείνην λέγοντας ότι νιώθω πολύ τυχερή που την γνώρισα. Αναλαμβάνει την σκυτάλη η ίδια με τις ενδιαφέρουσες απαντήσεις στο My Life Motto project.

Περιγράψτε μας με δύο λόγια την σημερινή σας κατάσταση και θέση σας;

Είμαι Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας, καθώς και Δασκάλα Εναλλακτικών θεραπειών όπως ο Διαλογισμός, το Ρεικί, Το Χρωματικό σύστημα Aura Soma. Ασχολούμαι με την Ψυχοσωματική, καθώς πιστεύω ότι σώμα, ψυχή και νους είναι ένα. Αυτή τη στιγμή κάνω μια έξτρα εκπαίδευση στο Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών πάνω στις Διαταραχές Προσωπικότητας για Εφήβους και Ενήλικες. Ασχολούμαι πολύ με τα τραύματα και την προσωπικότητα. Είμαι εθελόντρια στο Δήμο Ψυχικού ως Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας. Αρθρογραφώ σε διάφορα διαδικτυακά περιοδικά πάνω σε θέματα Ψυχικής Υγείας και Υπερβατικού. Κάνω Σεμινάρια Αυτογνωσίας. Είμαι μητέρα δύο φοιτητών, έχω 2 σκυλάκια, αγαπώ το διάβασμα, την γυμναστική, την φύση, την μουσική και τις τέχνες. Με ιντριγκάρει πάντα το φυσικό και το υπερφυσικό, η ανθρώπινη ψυχοσύνθεση και ο ανθρώπινος εγκέφαλος.

Πώς βιώνετε την σημερινή σας κατάσταση, ποια είναι τα θέλω σας σε όλα τα επίπεδα της ζωής σας;

Είμαι πολύ ευγνώμων για την σημερινή μου κατάσταση καθώς έχω βγει από ένα γάμο 20 ετών και έχω καταφέρει να σταθώ πολύ καλά στα πόδια μου και να ξαναφτιάξω τη ζωή μου από την αρχή! Τα θέλω μου τα ακούω, τα σέβομαι και τα υλοποιώ! Η υγεία σε όλα τα επίπεδα είναι το σημαντικότερο για εμένα. Η Ουσία, η Αλήθεια και η Απλότητα σε κάθε τι που κάνω, στις σχέσεις, στην καθημερινότητα μου, στη δουλειά μου! Όχι απλοϊκότητα που είναι κάτι άλλο από την απλότητα..

Επιθυμείτε κάτι να αλλάξει ως προς εσάς;

 Επιθυμώ να εξελίσσομαι συνέχεια στη δουλειά μου, να εμβαθύνω σε ότι κάνω, να γίνομαι καλύτερος άνθρωπος και η καλύτερη εκδοχή του εαυτού μου Να βοηθάω τους συνανθρώπους μου.

Μέχρι σήμερα ποιο Life Motto σε συνόδευε;

«Αυτό που σκέπτομαι, αυτό που λέω και αυτό που πράττω να είναι σε αρμονία».

Ας υποθέσουμε ότι κατά τη διάρκεια της νύχτας συμβαίνει ένα θαύμα που λύνει τις σημερινές προκλήσεις σας. Το επόμενο πρωί πώς θα αρχίσετε να ανακαλύπτετε ότι μάλλον συνέβη ένα θαύμα;

Στην ζωή μου έχουν συμβεί θαύματα και τα έχω καλωσορίσει με μεγάλη ευγνωμοσύνη! Όταν η καρδιά μας είναι ανοιχτή, όταν αναπτύσσουμε τα ταλέντα μας, όταν ζούμε με ευλάβεια, τότε συμβαίνουν καθημερινά μικρά θαύματα που φωτίζουν τη ζωή μας με ένα νέο φως!

Ποιες ευκαιρίες αξιοποιήσατε στο παρελθόν οι οποίες σας οδήγησαν σε ένα θετικό για εσάς σήμερα αποτέλεσμα;

Τελείωσα τις σπουδές μου στην Αγγλία πάνω στον τομέα του Marketing και πήρα μεταπτυχιακό στο Marketing Management, όπως επίσης και ένα Minor Bachelor σε Θεατρικές Σπουδές. Αγαπούσα πάντα το γράψιμο και έχω γράψει πολλά κωμικά ποιήματα σε ρίμα. Μου αρέσει να καταπιάνομαι με πολλά και αυτό είναι ένα πλεονέκτημα της προσωπικότητας μου. Αυτό με βοήθησε να μην εφησυχαστώ καθώς έκανα πολύ νέα οικογένεια και παιδιά και θα μπορούσα κάλλιστα να παραμείνω μόνο σε αυτόν τον ρόλο. Μου άρεσε πάντα να γνωρίζω τον εαυτό μου και τους άλλους και να κατανοώ την αιτία της συμπεριφοράς. Ξεκίνησα ψυχανάλυση σε μικρή ηλίκια, καθώς και Διαλογισμό. Μέσα από αυτή την ατομική εμπειρία άρχισα να ψάχνω για το βαθύτερο νόημα της ζωής και κάπως έτσι ξεκίνησε η πορεία μου στον χώρο της Ψυχικής Υγείας και των Εναλλακτικών θεραπειών. Στην αρχή το έκανα αποκλειστικά για μένα αλλά σιγά σιγά είδα ότι ότι είχε αντίκτυπο στους κοντινούς μου ανθρώπους και αργότερα άρχισε να ανοίγει ο κύκλος! Πήρα πτυχίο στην Συνθετική Συμβουλευτική Ψυχολογία και έγινα Master Reiki,  καθώς και Δασκάλα Διαλογισμού και του χρωματικού συστήματος της Aura Soma που λατρεύω! Παρακολούθησα αμέτρητα σεμινάρια στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, όπως Theta Healing, EFT, SRT, Ψυχοσωματική, NLP και συνεχίζω να μαθαίνω και να εμβαθύνω. Τα τελευταία 15 χρόνια έχω δημιουργήσει και εργάζομαι στο ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΩΝ ΑΓΓΕΛΩΝ, ένα θεραπευτικό χώρο στο Νέο Ψυχικό.

Με ποιο τρόπο πραγματοποιήσατε μια επιτυχής αλλαγή που αναγκαστήκατε ή αποφασίσατε οικειοθελώς να κάνετε;

Την διαδρομή μου που ανέφερα προηγουμένως, την ξεκίνησα όντας μητέρα και σύζυγος, κάτι το οποίο ήταν δύσκολο και ιδιαίτερα απαιτητικό για μένα. Χρειάστηκε να σπάσω και να ξεπεράσω πολλά ταμπού σε σχέση με την ταμπέλα της «καλής συζύγου πλουσίου άντρα και μητέρας που πίνει τσάι με άλλες μαμάδες» και να υπερασπιστώ το δικαίωμά μου να είμαι ο εαυτός μου! Όλα αυτά φυσικά χωρίς να στερήσω από την οικογένεια μου και στον κοινωνικό περίγυρο την παρουσία μου σε όλα τα επίπεδα! Πάντα με γνώμονα την τεράστια αγάπη μου για την οικογένεια, έκανα υπερπροσπάθεια να εναρμονίσω τον εξωτερικό με τον εσωτερικό μου κόσμο. Η αλλαγή στην επαγγελματική μου κατάρτιση σε μεγαλύτερη ηλικία ήταν μια τεράστια επιτυχία για εμένα καθώς δεν επαναπαύτηκα σε ότι μου είχε προσφέρει η ζωή απλόχερα. Η εσωτερική ενδυνάμωση και αυτογνωσία με έκανε να πατήσω στα πόδια μου και να αλλάξω την ζωή μου στα 45 μου, καθώς τα παιδιά μου μεγάλωσαν και αποφασίσαμε με τον άντρα μου να πάρουμε πλέον χωριστούς δρόμους.

Ποια πλευρά του εαυτού σας μπορεί να σας σταθεί εμπόδιο;

Εμπόδιο μου είχε σταθεί για πολλά χρόνια η ταμπέλα του «καλού, καθώς πρέπει παιδιού». Η εγγενής καλοπροαίρετη πλευρά μου και η τάση μου να είμαι τέλεια σε όλα.Μέσα από την αυτογνωσία και τη θεραπευτική διαδικασία που διαρκεί χρόνια, κατανόησα και επέτρεψα στον εαυτό μου να είναι ο εαυτός του!

Πώς ξεπεράσατε τα έως τώρα εμπόδια;

Μέσα από την διαρκή αυτοπαρατήρηση, με ατελείωτη εσωτερική δουλειά με τον εαυτό μου και καθοδήγηση από εξαίρετους θεραπευτές και μέσα από την προσωπική μου ανάγκη να βρω την ΑΛΗΘΕΙΑ ΜΟΥ, κατάφερα να μην με νοιάζει πλέον τόσο πολύ τι θα πει ο κόσμος και μπόρεσα να βγω από το κοπάδι με πολύ θάρρος και κόπο.

Ποια θεωρείται τα δυνατά σημεία του χαρακτήρα σας και πώς σας βοήθησαν έως σήμερα ή μπορούν να σας βοηθήσουν μελλοντικά;

Έχω πειθαρχία που μου την έχει δώσει το πνευματικό μου κομμάτι, μεγάλη ψυχική δύναμη, χιούμορ που κάνει ακόμα και τις πιο δύσκολες καταστάσεις να μοιάζουν με ανάλαφρες.

Ποιες δεξιότητές σας μπορείτε να αξιοποιήσετε ώστε να επιτύχετε αυτό που επιθυμείτε;

Αγαπώ τον Άνθρωπο και την γνώση, ο σκοπός της ζωής μου είναι η Υπηρεσία στους άλλους και η εξάπλωση του Καλού, του Ορθού,του Φωτός. Με πείσμα και προσήλωση στο στόχο μου καταφέρνω να μην προδίδω τον εαυτό μου με συναναστροφές, σκέψεις και ποιότητες που δεν μου ταιριάζουν.

Πώς θα θέλατε να δείτε τον εαυτό σας σε μερικά χρόνια από σήμερα; Τι θα θέλατε να έχετε πετύχει στην επόμενη φάση της ζωής σας;

Θα ήθελα να συνεχίσω και να μεγαλώσω το έργο μου. Δηλαδή να βοηθήσω όσο περισσότερους ανθρώπους μπορώ, να ακούν και να ακολουθούν την Αλήθεια τους. Να μάθουν να αγαπούν και να σέβονται τον εαυτό τους. Να συντάσσονται με την Φωτεινή Πλευρά της Ζωής! Θα ήθελα να γράψω ένα βιβλίο και ένα σενάριο για ταινία. Να είμαι ήρεμη και πλήρης στην προσωπική μου ζωή. Να δω τα παιδιά μου ευτυχισμένα με τις αξίες που τα μεγάλωσα. Οι άνθρωποι γύρω μου να έχουν χαμογελαστές καρδιές.



Ποιος είναι ο ιδανικός σας προορισμός; Ποια είναι η Ιθάκη σας;

Η Ιθάκη μου είναι οι άνθρωποι μου και η ΠΙΣΤΗ ΜΟΥ στο Υπερβατικό. Είναι η Εσωτερική Χαρά.

Φανταστείτε να έχετε ένα διάλογο με το σοφότερο άτομο που ξέρετε ή που μπορείτε να σκεφτείτε. Ποιο μπορεί να είναι αυτό το άτομο (αν σας έρχεται ως εικόνα) και τι θα σας συμβούλευε να κάνετε;

Για εμένα ο σοφότερος άνθρωπος είναι ο Άγιος Πορφύριος που νιώθω σαν να τον γνωρίζω! Θα με συμβούλευε να συνεχίζω να κάνω αυτό που κάνω και να μάθω να είμαι πιο ελεύθερη από φόβους. Να λειτουργώ πάντα με καθαρή καρδιά και να μην αφήνω την υλιστική πλευρά της ανθρώπινης φύσης να με παρασύρει και να με μπερδεύει.

Πόσο έτοιμος είστε από την κλίμακα του 1-10 να δεσμευτείτε στον εαυτό σας για δράση με σκοπό ότι στοχεύετε;

Είμαι πολύ έτοιμη και έχω δεσμευτεί από καιρό να είμαι ακέραια! Θα έλεγα 10!

Πώς νοιώθετε αυτή τη στιγμή;

Νιώθω καλά, ήρεμη και χαρούμενη. Πάντα έτοιμη για νέες περιπέτειες!

Κλείνοντας μετά από αυτήν την διαδικασία αυτο παρατήρησης και ανασκόπησης, εξακολουθείτε να έχετε το ίδιο Life Motto ή σας έρχεται κάποιο νέο αναλογιζόμενος όσα μας εκμυστηρευτήκατε;

«Μην παρατάς ποτέ αυτό που έχεις ονειρευτεί ό,τι και να λένε οι γύρω σου»!

Πώς βιώσατε το διάστημα της Καραντίνας και την κρίση του Covid-19;

Την βίωσα με υπομονή και κατανόηση. Απόλαυσα το σπίτι μου, την παρέα των δικών μου ανθρώπων, την ησυχία. Βρήκα πιο ήπιους ρυθμούς και χρόνο να κάνω πράγματα που θέλω. Είναι μια πρόκληση για όλο τον πλανήτη που μας βάζει να σκεφτούμε πιο βαθιά και να κάνουμε μια παύση. Να μάθουμε να ζούμε ΣΤΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ. Να αξιολογούμε την ζωή μας αλλιώς.

Με την νέα συνθήκη του κορωνοϊού αναδύθηκε και κάποιο νέο Life Motto στην ζωή σας; Αν ναι ποιο;

«Η ζωή είναι ΤΩΡΑ και τα μικρά, απλά πράγματα την κάνουν όμορφη».

Ουσιαστικά και αφυπνιστικά τα «συνθήματα ζωής» της Άννας.

Την ευχαριστώ θερμά για την συμμετοχή  στο νέο μου project My Life Motto!

Ακολουθούν και άλλοι αγαπημένοι  φίλοι με δυνατά μηνύματα και μην ξεχνάτε:

Όποιος έχει ένα «γιατί» να ζει μπορεί να αντιμετωπίσει οποιοδήποτε «πως».

Στέλλα Ζουλινάκη  

Life & Business Coach

Insurance Agent & Coach 




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

"ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΠΕΘΑΝΩ ΕΓΩ ΠΑΡΑ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΜΟΥ" MY LIFE MOTTO - ΗΛΙΑΣ ΚΑΡΑΠΙΠΕΡΗΣ

  Το «Μy Life Motto» ως project  περιλαμβάνει μια σειρά συνεντεύξεων, εξομολογήσεων από ανθρώπους που θέλουν να μοιραστούν την διαδρομή τους...