Πέμπτη 23 Ιουνίου 2022

"ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΚΟΙΤΑΣ ΨΗΛΑ" MY LIFE MOTTO - ΣΤΕΛΛΑ ΣΑΜΑΡΤΖΗ

 


Το «Μy Life Motto» ως project  περιλαμβάνει μια σειρά συνεντεύξεων, εξομολογήσεων από ανθρώπους που θέλουν να μοιραστούν την διαδρομή τους, τις επιτυχίες τους, τις αδυναμίες τους, τις αξίες τους, τα εφόδια τους, τις απειλές που συνάντησαν αλλά και το όραμα που είχαν και έχουν.
Απευθύνεται σε αυτούς που θέλουν έστω και λίγο να τσαλακωθούν αλλά και να αναδείξουν μια πιο ανθρώπινη πλευρά όχι τόσο αψεγάδιαστη!
Δεν μιλάμε για Life Style αλλά για σκέτο Life γιατί πολύ απλά “Τhat ‘s Life “!

Σήμερα έχω την χαρά να φιλοξενώ στο My Life Motto την συνονόματη μου και αγαπημένη Yoga instructor Στέλλα Σαμαρτζή.

H Στέλλα φοίτησε στο Καποδιστριακό πανεπιστήμιο στο Τμήμα πολιτικής επιστήμης και δημόσιας διοίκησής ακολούθησε κατεύθυνση διεθνής οικονομικές και πολιτικές σπουδές. Η επαγγελματική  της δραστηριότητα ξεκίνησε στο χώρο του πολιτικού μάρκετινγκ  το 1998. Έκτοτε ασχολήθηκε ενεργά με το χώρο της διαφήμισης.

Η μόνιμη ενασχόληση της με τον χώρο του αθλητισμού και του wellness την  οδήγησαν από το 2015 να ασχολείται συγχρόνως με την διδασκαλία της Yoga με σεμινάρια αυτoβελτίωσης εκπαιδεύσεις για ειδικού τύπους ομάδες (παιδιά, εγκύους, καρκινοπαθείς και άτομα που εργάζονται στα γραφεία).

Τα τελευταία 2 χρόνια ασχολείται  εξ ολοκλήρου με την ανάπτυξη υπηρεσιών wellness στο χώρο εργασίας μέσα από την εταιρία YooDOo Corporate Wellness. Προσφέρει υπηρεσίες corporate wellness που ενισχύουν την καλή λειτουργεία του σώματος, πνεύματος και μυαλού σε όλα τα άτομα τα οποία βρίσκονται στον εργασιακό χώρο είτε σε γραφεία είτε εκτός.

«Στα 24 χρόνια καριέρας στον κόσμο του corporate και στην αγάπη που έχω για το wellness θέλησα όλο αυτό να το αναδείξω ως σκοπό ζωής και να το προφέρω και στους γύρω μου. Βασικός στόχος είναι η σύνδεση και η δυνατότητα που έχει κάποιος να ζήσει καλύτερα», δηλώνει η ίδια.

Γνωρίζοντάς την από κοντά τους τελευταίους μήνες , θεωρώ ότι το υπηρετεί με πολύ αγάπη και αφοσίωση.

Σταματώ να μιλώ για εκείνη και αναλαμβάνει την σκυτάλη η ίδια με τις ενδιαφέρουσες απαντήσεις στο My Life Motto project.




Περιγράψτε μας με δυο  λόγια  την σημερινή σας κατάσταση  και θέση  σας;

Ζώντας σε έναν κόσμο που κατακλύζεται από την αλλαγή, παραμένω στην ροή των πραγμάτων, έχω την δυνατότητα και την ευελιξία να μπορώ να προσαρμόζομαι σε ό,τι συμβαίνει και να αξιολογώ κάθε βήμα, προκειμένου να συνεχίζω στο επόμενο …ευγνωμοσύνη απέραντη… και εργαλεία μου η εξάσκηση σώματος, πνεύματος και μυαλού!

Τα δικά μου εργαλεία και ο ορισμός της φιλοσοφίας μου.

Η δικιά μου wellness προσέγγιση!

Πως βιώνετε την σημερινή σας κατάσταση  ποια είναι τα θέλω σας σε όλα τα επίπεδα της ζωής σας ;

Η σημερινή μου κατάσταση θα έλεγα είναι μία συνθήκη παγίωσης πολλών χρόνων δουλειάς με την αυτοβελτίωση βιώνω την δράση ως κινητήριος δύναμη σε ότι κάνω, προσωπικά αντιλαμβάνομαι το καθετί που βρίσκεται δίπλα μου και τον λόγο που βρίσκεται και απομακρύνομαι από οτιδήποτε είναι τοξικό για εμένα. Συνδέομαι με ποιότητες καρδιάς όπως είναι η αγάπη, η προσφορά, ο σεβασμός και δρω κάτω από αυτό το πεδίο. Επαγγελματικά, όντας μέσα στη δράση και συνδεόμενη με τον βασικό μου σκοπό ζωής, δημιουργώ και προσφέρω σε ανθρώπους που έχουν ανάγκη και θέλουν να ζήσουν καλύτερα! Θέλω, επιθυμώ και δρω κάθε μέρα με βασικό σκοπό να μπορέσω να βοηθήσω τον κόσμο μας να γίνει καλύτερος.

Επιθυμείτε  κάτι να αλλάξει  ως προς  εσάς ;

Στη ζωή μου τα τελευταία χρόνια υιοθετώ το μοντέλο «παρατήρηση/ δράση/ παρατήρηση/ επιδιόρθωση/ παρατήρηση/ αποτέλεσμα» και πάλι από την αρχή! Ένα μοντέλο που έχει σε κάθε στάδιο την παρατήρηση, η οποία αν είναι συνειδητή βλέπεις συνέχεια πράγματα τα οποία θα ήθελες να αλλάξεις, όχι γιατί δεν τα έχεις κάνει σωστά, αλλά γιατί δεν είσαι ο ίδιος παρατηρητής που ήσουν χθες. Για εμένα το παιχνίδι της ζωής έχει μία διαρκή αλλαγή, εξάλλου το μόνο σταθερό σε αυτή την ζωή είναι η ΑΛΛΑΓΗ.

Μέχρι σήμερα ποιο Life Motto σας συνόδευε:

«ALWAYS LOOKING UP!- ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΚΟΙΤΑΣ ΨΗΛΑ»!


Ας υποθέσουμε ότι κατά την διάρκεια της νύχτας συμβαίνει ένα θαύμα που λύνει τις σημερινές  προκλήσεις  σας. Το επόμενο πρωί πως θα αρχίσετε να ανακαλύπτετε ότι μάλλον συνέβη ένα θαύμα ;

Όταν ο κόσμος που ζούμε θα τροφοδοτείται από αγάπη σε ό,τι κάνει, ενδιαφέρον και σεβασμό για τον συνάνθρωπο, καθώς επίσης όταν θα φροντίζουμε να δημιουργούμε έναν κόσμο γεμάτο ευκαιρίες εξέλιξης για εμάς και τα παιδιά μας. Τότε η αλήθεια όλων θα είναι η βάση για ότι κάνουμε. Κατά βάθος κάνεις δεν είναι “χαλασμένος” μέσα του… αρκεί να το ανακαλύψει. Οι παράγοντες για να γίνει αυτό είναι πολλοί… το περιβάλλον μας είναι από τους βασικότερους.

Ποιες ευκαιρίες αξιοποιήσατε στο παρελθόν οι οποίες σας οδήγησαν σε ένα θετικό για εσάς σήμερα αποτέλεσμα;

Η ευκαιρία που είχα να ασχοληθώ με τον αθλητισμό, με γαλούχησε να μπορώ να βάζω στόχους και να τους πετυχαίνω, ακόμη και ο ανταγωνισμός μου έδωσε στοιχεία «αγωνιστικότητας». Κάθε ευκαιρία που έρχεται είναι καλό να μπορείς να την δεις γι’ αυτό οι συχνές παύσεις βοηθούν, το 2008 με την κρίση στην οικονομία η στροφή μου προς το wellness με βοήθησε να μπορώ σήμερα να έχω όλα αυτά τα στοιχεία και να τα προσφέρω ως υπηρεσίες στη δουλειά μου.

Η τελευταία χρονιά της πανδημίας καθώς και ότι έχει φέρει, μου έδωσαν την ευκαιρία να εντάξω στην δουλειά μου το ψηφιακό μέρος και να προσφέρω ακόμη πιο άνετα τις υπηρεσίες μου.

Με ποιο τρόπο πραγματοποιήσατε  μια επιτυχή αλλαγή που αναγκαστήκατε ή αποφασίσατε οικειοθελώς να κάνετε  ;

Όπως προανέφερα, με την πανδημία η αλλαγή τρόπου εργασίας μετατράπηκε σε επιτυχημένο μοντέλο προσφοράς υπηρεσιών wellness σε εταιρίες μέσα από την χρήση της τεχνολογίας και την δημιουργία μιας corporate wellness platform.



Ποια θεωρείται τα δυνατά σημεία του χαρακτήρα σας και πως σας βοήθησαν έως σήμερα ή μπορούν να σας βοηθήσουν μελλοντικά ;

  • Αγάπη για ότι κάνω!
  • Σύνδεση με σεβασμό!
  • Προσήλωση στο στόχο!
  • Και πλέον δράση και όχι φόβο στην αλλαγή!

Ποιες δεξιότητές σας μπορείτε να αξιοποιήσετε ώστε να επιτύχετε  αυτό που επιθυμείτε  ; 

  • Λύση για όποιο θέμα και να προκύψει βρίσκοντας εναλλακτικές
  • Προσαρμοστικότητα σε όποια συνθήκη
  • Εμψύχωση ομάδας και δημιουργία κοινού οράματος

Τι αρνητικό μπορεί να βλέπουν οι άλλοι σε εσάς ; Και ποιες αδυναμίες σας  θα μπορούσαν να εκμεταλλευτούν οι εξωτερικές απειλές σας;

Τελειομανία η οποία κάποιες φορές ωθεί στην αναβλητικότητα.

Ποια πλευρά του εαυτού σας μπορεί να σας σταθεi εμπόδιο; 

Η τελειομανία και η επιθυμία μου να τα κάνω όλα και να λέω δύσκολα όχι… στοιχεία τα οποία έχω εντοπίσει και βελτιώνω κάθε ημέρα …Γι’ αυτό στην καθημερινή πρακτική μου έχει ενθύμηση και βελτίωση μέσα από συνεχή αλλαγή!!!

Πως ξεπεράσατε τα έως τώρα  εμπόδια ;

Με ειλικρίνεια προς τον εαυτό μου, δράση αλλαγής και ζητώντας βοήθεια από ειδικούς.

Πόση δύναμη διαθέτετε ;

Η δύναμη πηγάζει από την καρδιά μου με βαθιά πρόθεση θέλησης και τόλμης … η καρδιά είναι ο πιο δυνατός μας μυς…

Πως θα θέλατε να δείτε τον εαυτό σας  σε μερικά χρόνια από σήμερα ;Τι θα θέλατε να έχετε πετύχει στην επομένη φάση της ζωή σας ;

Θα ήθελα να έχω εγκαθιδρύσει την εταιρία μου ως ένα σύστημα που βοηθά τον κόσμο να νιώθει καλύτερα και κυρίως στον εργασιακό χώρο, θα ήθελα να προσφέρω βοήθεια σε παιδιά τα οποία είναι σε αδύναμη φάση και θα ήθελα να μπορώ να ταξιδεύω ώστε να συνδέω κόσμους, ανθρώπους και πολιτισμούς κάτω από το κοινό όραμα του «να ζούμε καλύτερα».



Ποιος είναι ο ιδανικός σας προορισμός, ποια είναι η Ιθάκη σας;

Ιδανικός προορισμός είναι η Ινδία και η Ιθάκη μου η φύση, βουνό θάλασσα, δάσος, ποτάμια …. Τα πάντα!!! Αρκεί να ξέρω ότι μπορώ να γυρίσω στο σπίτι μου! Ελευθερία κίνησης !

Φανταστείτε  να  είχατε  ένα διάλογο με το σοφότερο άτομο που ξέρετε ή που μπορείτε  να σκεφτείτε   – ποιο μπορεί να είναι αυτό το άτομο  (αν σας έρχεται ως εικόνα  )και  τι θα σας  συμβούλευε  να κάνετε ;

Αριστοτέλης: Η φύση δεν κάνει τίποτα ούτε ατελές ούτε μάταιο!

Πήγαινε με την ροή αυτή ξέρει!                   

Εμπιστεύσου γιατί σε όλα υπάρχει εκ φύσεως κάτι το θείο!

Πόσο έτοιμη είστε από την κλίμακα του 1-10 να δεσμευτείτε στον εαυτό σας για δράση με σκοπό  ότι στοχεύετε;

10΄

Πώς νοιώθετε  αυτή την στιγμή ;

Ηρεμία και μένω παρατηρητής των δρώμενων σε κάθε στιγμή αντιδρώντας συνειδητά !

Κλείνοντας μετά από αυτήν την διαδικασία αυτοπαρατήρησης και ανασκόπησης εξακολουθείτε να έχετε το ίδιο Life Μotto ή σας έρχεται κάποιο νέο αναλογιζόμενος όσα μας εκμυστηρευτήκατε ;

«Πάντα να κοιτάς ψηλά» και θα πρόσθετα και.. «με συνειδητή παρατήρηση»!

Πως βιώσατε το διάστημα της Καραντίνας και την κρίση του Covid 19;

Με πολύ εσωτερική δουλειά και ανασκόπηση, παρατήρηση και προσαρμοστικότητα. Εκκαθάριση σε φυσικό και νοητικό επίπεδο και εύρεση δημιουργικών ευκαιριών εργασίας.

Mε την νέα συνθήκη του κορωνοϊού αναδύθηκε και κάποιο νέο Life Motto στην ζωή σας; αν ναι ποιο;

«Μην αφήνεις για αύριο κάτι που μπορείς να κάνεις σήμερα»!



Ουσιαστικά και αληθινά τα «συνθήματα ζωής» της Στέλλας.

Εύχομαι να σας πρόσφεραν έμπνευση και θετική διάθεση!

Την ευχαριστώ θερμά για την συμμετοχή της στο project My Life Motto!

Ακολουθούν και άλλοι αγαπημένοι  φίλοι με δυνατά μηνύματα και μην ξεχνάτε:

Όποιος έχει ένα «γιατί» να ζει μπορεί να αντιμετωπίσει οποιοδήποτε «πως».

Στέλλα Ζουλινάκη  

Life & Business Coach

Insurance Agent & Coach 







Αν σας άρεσε,  παρακαλώ share the link.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

"ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΠΕΘΑΝΩ ΕΓΩ ΠΑΡΑ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΜΟΥ" MY LIFE MOTTO - ΗΛΙΑΣ ΚΑΡΑΠΙΠΕΡΗΣ

  Το «Μy Life Motto» ως project  περιλαμβάνει μια σειρά συνεντεύξεων, εξομολογήσεων από ανθρώπους που θέλουν να μοιραστούν την διαδρομή τους...