Κυριακή 31 Μαΐου 2020

My Life Motto - Μαριαλένα Νικολοβγένη


Το «Μy Life Motto» ως project  περιλαμβάνει μια σειρά συνεντεύξεων, εξομολογήσεων από ανθρώπους που θέλουν να μοιραστούν την διαδρομή τους ,τις επιτυχίες τους, τις αδυναμίες τους, τις αξίες τους, τα εφόδια τους, τις απειλές που συνάντησαν αλλά και το όραμα που είχαν και έχουν.
Απευθύνεται σε αυτούς που θέλουν έστω και λίγο να τσαλακωθούν αλλά και να αναδείξουν μια πιο ανθρώπινη πλευρά όχι τόσο αψεγάδιαστη!
Δεν μιλάμε για Life Style αλλά για σκέτο Life γιατί πολύ απλά “Τhat ‘s Life “!
Το My Life Motto Project αξιοποιεί τα εργαλεία και τα μοντέλα του Life Coaching μέσα από συγκεκριμένες ερωτήσεις που θέτει στους συνεντευξιαζόμενους  και έχοντας κατά νου την παρακάτω ακροστιχίδα ως έμπνευση για το περιεχόμενο  των ερωτήσεων M.O.T.T.O (Motivation-Opportunities-Threats-TreasureOutcome).

Σήμερα έχω την χαρά να φιλοξενώ μια φίλη  και συνοδοιπόρο στην γνώση και στα «θαύματα της ζωής» την Μαριαλένα Νικολοβγένη. Η Μαριαλένα είναι Πτυχιούχος Ελληνικής Φιλολογίας της Φιλοσοφικής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών.  Έχει επίσης ολοκληρώσει  σπουδές στην Συμβουλευτική, Εναλλακτική Ψυχολογία και στο Life Coaching στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Είναι μέλος του συλλόγου Συμβουλευτικής Coaching και Mentoring Ελλάδος (HCCMA).
To 2016 ίδρυσε την Ακαδημία Θαυμάτων, και το 2019 το #ThePathToGreatness. Επαγγελματικά, δραστηριοποιείται από το 2010 ως σύμβουλος προσωπικής ανάπτυξης και ενδυνάμωσης, πραγματοποιώντας ατομικές συνεδρίες, group coaching, σεμινάρια αυτοβελτίωσης & προσωπικής ανάπτυξης σε εταιρίες και ιδιώτες. Έχει δημοσιεύσει μέχρι στιγμής δυο e-book (“The Art Of Manifesting Your Desires” & “New Years Guide”) και ένα καλοκαιρινό διασκεδαστικό περιοδικό προσωπικής ανάπτυξης (Summer Breeze Magazine).
Με την Μαριαλένα  γνωριστήκαμε ως συμφοιτήτριες στο Παν. Αιγαίου και ως μέλη  στην ομάδας κοινωνικής δράσης και αλληλεγγύης τους Hopeaholics, από την πρώτη στιγμή με κέρδισε το υπέροχο χαμόγελο της, η καλοσύνη της, η απίστευτη αισιοδοξία της αλλά και η αίσθηση δικαιοσύνης που την διακατέχει.
Σταματώ να μιλώ για εκείνην και αναλαμβάνει την σκυτάλη η ίδια με τις ενδιαφέρουσες απαντήσεις στο My Life Motto project.
 
Περιγράψτε μας με δυο  λόγια  την σημερινή σας κατάσταση  και θέση  σας;
Βρίσκομαι σε μια ιδιαίτερα δημιουργική και παραγωγική περίοδο. Ως επαγγελματίας life coach εστιάζω περισσότερο στην προώθηση του εκπαιδευτικού μου προγράμματος με σκοπό να καταφέρω μέσω αυτού να ενθαρρύνω και να κινητοποιήσω όσους ενδιαφέρονται να αναβαθμίσουν την ποιότητα της ζωής τους σε όλους τους τομείς. 

Ποια είναι τα θέλω σας σε όλα τα επίπεδα της ζωής σας ;
Το σημαντικότερο για μένα είναι να έχω μια ισορροπημένη ζωή σε όλα τα επίπεδα. Ως προς την ποιότητα της ζωής μου φροντίζω να απολαμβάνω την καθημερινότητα και να έχω βασική μου αξία τη χαρά. Αυτό με βοηθά να επιλέγω όλα όσα μου φέρνουν χαρά και τα απολαμβάνω και διασκεδάζω.

Ας υποθέσουμε ότι κατά την διάρκεια της νύχτας συμβαίνει ένα θαύμα που λύνει τις σημερινές  προκλήσεις  σας . Το επόμενο πρωί πως θα αρχίσετε να ανακαλύπτεται ότι μάλλον συνέβη ένα θαύμα ;
Θα το ανακαλύψω αντικρίζοντας το πρωί τον σύντροφο μου και τα παιδιά μου, σε ένα όμορφο σπίτι. Από την οικονομική ελευθερία και άνεση που θα έχω και θα έχουμε. Από τον θετικό αντίκτυπο και την θετική φήμη που θα έχει το βιβλίο μου, τα εκπαιδευτικά μου προγράμματα μου και τα προϊόντα μου στο κοινό. Και φυσικά, από τις σταθερές οικογενειακές και φιλικές σχέσεις που θα ενισχύουν την χαρά και την ευτυχία μου.

Ποιες ευκαιρίες αξιοποιήσατε στο παρελθόν οι οποίες σας οδήγησαν σε ένα θετικό για εσάς σήμερα αποτέλεσμα;
Το ότι δεν τα παράτησα, το ότι είχα πάντοτε ερευνητικό πνεύμα και έψαχνα διαρκώς να εξελίσσομαι. Όλες οι προκλήσεις που αντιμετώπισα ήταν στην ουσία ευκαιρίες που τις αξιοποίησα προς όφελος μου, ώστε σήμερα να γίνω αυτή που είμαι.

Τι αρνητικό μπορεί να βλέπουν οι άλλοι σε εσάς ; και ποιες αδυναμίες σας  θα μπορούσαν να εκμεταλλευτούν οι εξωτερικές απειλές σας;  
Η αναποφασιστικότητα μου σε καθημερινά μικροπράγματα μπορεί να κουράσει. Η καλοσύνη και η ταπεινότητα μου. Ο άλλος μπορεί να το εκμεταλλευτεί για προσωπικό του όφελος- κι έτσι έχει γίνει κιόλας αρκετές φορές.

Πως ξεπεράσατε τα έως τώρα  εμπόδια ;
Με πίστη, υπομονή και κουράγιο. Με το ερευνητικό μου πνεύμα και την θετική μου διάθεση εστίαζα διαρκώς στις λύσεις και αυτό με βοηθούσε να ξεπερνώ τις δυσκολίες.

Ποιες δεξιότητες σας  μπορείτε να αξιοποιήσετε ώστε να επιτύχετε  αυτό που επιθυμείτε  ; 
Τεχνογνωσία, οργάνωση/σχεδιασμός, αυτοπαρακίνηση, εργατικότητα, ενθουσιασμός, ερευνητικό πνεύμα, θετική διάθεση, ηγεσία, συντονισμός, εστίαση στο στόχο, επικοινωνία, ενσυναίσθηση, υπομονή, αποδοχή, αυτογνωσία, αυτοέλεγχος, πίστη στο αποτέλεσμα, μεράκι και αγάπη.

Πόση δύναμη διάθετε ;
Όση χρειάζεται και απαιτείται στην εκάστοτε συνθήκη και κατάσταση. Πολλές φορές ξεπερνώ τον εαυτό μου.

Ποιος είναι ο ιδανικός σας προορισμός, ποια είναι η Ιθάκη σας;
Ευτυχία και πληρότητα σε όλους τους τομείς. Να είμαι ευχαριστημένη σε όλα τα επίπεδα.  

Μέχρι σήμερα ποιο Life Motto σας συνόδευε;
“BUILD A LIFE YOU DON'T NEED A VACATION FROM”

Πως βιώσατε το διάστημα της καραντίνας και την κρίση του Covid-19;
Με ψυχραιμία, υπομονή, ευελιξία και προσαρμοστικότητα. Παρέμεινα δημιουργική και δραστήρια κι εστίασα περισσότερο στο να κάνω πράγματα, που εδώ και καιρό σχεδίαζα. Ταυτόχρονα,  βρήκα χρόνο για περισσότερη ξεκούραση και προσωπική φροντίδα.

Mε την νέα συνθήκη του κορωνοϊού αναδύθηκε και κάποιο νέο Life Motto στην ζωή σας; αν ναι ποιο;
“Inner peace is the new success.”

Ουσιαστικά τα «συνθήματα ζωής» της Μαριαλένας …Την ευχαριστώ θερμά για την συμμετοχή  στο νέο μου project My Life Motto!
Ακολουθούν και άλλοι αγαπημένοι  φίλοι με δυνατά μηνύματα και μην ξεχνάτε:
Όποιος έχει ένα «γιατί» να ζει μπορεί να αντιμετωπίσει οποιοδήποτε «πως».
Στέλλα Ζουλινάκη  



Join us:www.feelcoaching.blogspot.com
 https://www.facebook.com/mylifemotto/



ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση και η αναπαραγωγή μέρους  ή ολόκληρης της συνέντευξης χωρίς αναφορά στο blog ως πηγή.











1 σχόλιο:

  1. Πολύ ωραία συνέντευξη και η Μαριαλένα μας γέμισε θετικοτητα και αισιοδοξία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

"ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΠΕΘΑΝΩ ΕΓΩ ΠΑΡΑ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΜΟΥ" MY LIFE MOTTO - ΗΛΙΑΣ ΚΑΡΑΠΙΠΕΡΗΣ

  Το «Μy Life Motto» ως project  περιλαμβάνει μια σειρά συνεντεύξεων, εξομολογήσεων από ανθρώπους που θέλουν να μοιραστούν την διαδρομή τους...