Τετάρτη 13 Μαΐου 2020

My Life Motto- Κορίνα Λιούτα






Το «Μy Life Motto» ως project  περιλαμβάνει μια σειρά συνεντεύξεων, εξομολογήσεων από ανθρώπους που θέλουν να μοιραστούν την διαδρομή τους ,τις επιτυχίες τους ,τις αδυναμίες τους ,τις αξίες τους, τα εφόδια τους, τις απειλές που συνάντησαν αλλά και το όραμα που είχαν και έχουν.
Απευθύνεται σε αυτούς που θέλουν έστω και λίγο να τσαλακωθούν αλλά και να αναδείξουν μια πιο ανθρώπινη πλευρά όχι τόσο αψεγάδιαστη!
Δεν μιλάμε για Life Style αλλά για σκέτο Life γιατί πολύ απλά “Τhat ‘s Life “!
Το My Life Motto Project αξιοποιεί τα εργαλεία και τα μοντέλα του Life Coaching μέσα από συγκεκριμένες ερωτήσεις που θέτει στους συνεντευξιαζόμενους  και έχοντας κατά νου την παρακάτω ακροστιχίδα ως έμπνευση για το περιεχόμενο  των ερωτήσεων M.O.T.T.O (Motivation-Opportunities-Threats-TreasureOutcome).

Σήμερα έχω την χαρά να φιλοξενώ μια εξαιρετική κυρία, μια πολυτάλαντη γυναίκα που η λέξη προσφορά και αλληλεγγύη την χαρακτηρίζουν απόλυτα ,την κυρία Κορίνα Λιούτα . Η Κορίνα Λιούτα είναι Νοσηλεύτρια MSc κι εξειδικευμένη στον τεχνητό νεφρό, υπηρετεί από 25ετίας την Πρωτοβάθμια Υγεία ως επιτελικό στέλεχος στην οργάνωση, διοίκηση και συντονισμό της δομής Πρωτοβάθμιας Υγείας στο Μαρούσι. Είναι Αντιπρόεδρος του μεγαλύτερου πανελλαδικά περιφερειακού τμήματος της Ένωσης Νοσηλευτών Ελλάδος και ιδρυτικό μέλος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας εργαζομένων Πρωτοβάθμιας Υγείας.
Είναι επίσης ιδρυτικό μέλος και πρόεδρος του εθελοντικού φορέα "ΘΕΛΩ" και της Ακαδημίας Εθελοντισμού "HELPHELLAS",  οι συγκεκριμένοι φορείς στοχεύουν στην θεσμική θωράκιση του Εθελοντισμού και στην εμπέδωση και καλλιέργεια μιας νέας συλλογικής συνείδησης, αλληλεγγύης και προσφοράς στον συνάνθρωπο. Εγώ προσωπικά είχα την χαρά να την γνωρίσω μέσα από το έργο της στην Ακαδημία Εθελοντισμού και  ως μέλος του Επίλεκτου Σώματος Εθελοντών να συνεργαστώ μαζί της. Σταματώ να μιλώ για εκείνην και αναλαμβάνει την σκυτάλη η ίδια   με τις ενδιαφέρουσες απαντήσεις στο My Life Motto project .

Περιγράψτε μας με δυο  λόγια  την σημερινή σας κατάσταση  και θέση σας;
Eίμαι Επαγγελματίας Υγείας με ευρύ συνδικαλιστικό ρόλο για την αναβάθμιση της υγείας και Πρόεδρος δύο αξιόλογων και καταξιωμένων εθελοντικών φορέων του ΘΕΛΩ και της Ακαδημίας Εθελοντισμού.

Ποιες ευκαιρίες αξιοποιήσατε στο παρελθόν οι οποίες σας οδήγησαν σε ένα θετικό για εσάς σήμερα αποτέλεσμα;
Ως επαγγελματίας Υγείας έχω δομήσει μακροχρόνιες και διαχρονικές σχέσεις με τον κοινωνικό ιστό της χώρας αφού έχω συγκεράσει το έργο στην υγεία με το ευρύ κοινωνικό μου έργο μέσω των εθελοντικών μου φορέων. 
Επιθυμείτε  κάτι να αλλάξει  ως προς  εσάς ;
Η οποιαδήποτε αλλαγή θα αφορά στο απαιτητικό μου έργο με επιπλέον διαθέσιμο χρόνο που θα αποσκοπεί στην διεύρυνση του έργου αλλά και περισσότερες σωματικές και ψυχικές αντοχές με γνώμονα το κοινό καλό πάντα.  

Με ποιο τρόπο πραγματοποιήσατε  μια επιτυχής αλλαγή που αναγκαστήκατε ή αποφασίσατε οικειοθελώς να κάνετε;
Με το Δόγμα που με διέπει της Προσφοράς κι εγγύτητας στον Συνάνθρωπο. 

Τι αρνητικό μπορεί να βλέπουν οι άλλοι σε εσάς ; και ποιες αδυναμίες σας  θα μπορούσαν να εκμεταλλευτούν οι εξωτερικές απειλές σας;  
Την απολυτότητα μου που πηγάζει από τον αυθεντικό χαρακτήρα μου και την καλοπροαίρεση μου την εκλαμβάνουν ως αδυναμία. 

Ποια θεωρείται τα δυνατά σημεία του χαρακτήρα σας και πως σας βοήθησαν έως σήμερα ή μπορούν να σας βοηθήσουν μελλοντικά ;
Στωικότητα, δυναμικό και θαρραλέο χαρακτήρα μου που εμπεριέχει στοιχεία όπως η καλοσύνη, αγάπη, ενσυναίσθηση και αποστασιοποίηση χωρίς ταύτιση από τις δύσκολες καταστάσεις.

Ποιες δεξιότητες σας  μπορείτε να αξιοποιήσετε ώστε να επιτύχετε  αυτό που επιθυμείτε  ; 
Διαίσθηση, διόραση, συνέπεια και συνέχεια, συμπόρευση και συνέργεια, επικοινωνιακή επιτυχία με ενσυναίσθηση κι αυτοβελτίωση. 

Πόση δύναμη διάθετε ;
Τόση όση χρειάζεται να στέκομαι στα δικά μου πόδια και μόνο. 

Πως θα θέλατε να δείτε τον εαυτό σας  σε μερικά χρόνια από σήμερα ;Τι θα θέλατε να έχετε πετύχει στην επομένη φάση της ζωή σας ;
Διεύρυνση του κοινωνικού μου έργου με αποδέκτη τον πονεμένο συνάνθρωπο
Υγεία και των δύο μου παιδιών με φωτεινό δρόμο αγάπης κι επιτυχίας 
Και τέλος την στοχευμένη επαγγελματική μου ακαδημαϊκή καριέρα.

Φανταστείτε  να  είχατε  ένα διάλογο με το σοφότερο άτομο που ξέρετε ή που μπορείτε  να σκεφτείτε   - ποιο μπορεί να είναι αυτό το άτομο  (αν σας έρχεται ως εικόνα )και  τι θα σας  συμβούλευε  να κάνετε ;
Ο Ιησούς  :" αγαπάτε αλλήλους Όπως εγώ σας ηγάπησα "

Μέχρι σήμερα ποιο Life Motto σας συνόδευε; 
"Αυτό που για σένα είναι αμελητέο μπορεί για κάποιον Συνάνθρωπό μας να είναι ανεκτίμητο" διότι " η υψηλότερη ευαισθησία είναι εκείνη που πονεί τον πόνο του ανθρώπου ".

Πως βιώσατε το διάστημα της Καραντίνας και την κρίση του Covid 19;
Ως Νοσηλεύτρια πρώτης γραμμής με πολύ σκληρή δουλειά, αγωνία, ανησυχία όχι για μένα αλλά για τα παιδιά μου και την ασφάλεια τους στην συμβίωση μας, αλλά και για τους ήδη νοσούντες με τον covid19 και πολύ περισσότερο για τις ευπαθείς ομάδες και την προστασία τους. Ως Πρόεδρος του ΘΕΛΩ και της Ακαδημίας Εθελοντισμού με έντονο προβληματισμό για τις τωρινές αλλά και μελλοντικές προεκτάσεις της εισβολής του ιού στην ήδη ταλαιπωρημένη κοινωνία μας από την 10ετη κρίση όπου ξαναδοκιμάζονται οι αντοχές της. 

Mε την νέα συνθήκη του κορωνοϊού αναδύθηκε και κάποιο νέο Life Motto στην ζωή σας; αν ναι ποιο;
Σαφέστατα τίποτε δεν θα είναι πλέον ίδιο στην μετά κορωνοϊού εποχή. Λαμβάνοντας υπόψιν ότι πλέον χρειάζεται  :
1.Eπανεκκίνηση σε ένα νέο τρόπο ζωής και όχι επαναφορά, ώστε να δημιουργήσουμε ένα ασφαλές μέλλον για τα παιδιά μας. 
2. Επαναπλαισίωση σχέσεων πολιτών με την Πολιτεία. 
3.Αναδημιουργία κι ενίσχυση του δημόσιου συστήματος υγείας. 
4.Επιστροφή στην Κοινωνία των Ενεργών Πολιτών για την αντιμετώπιση της κρίσης αυτής .
Θα αναφέρω ως επίκαιρο και αντιπροσωπευτικό Life Motto το: «Όλοι μαζί μπορούμε να κάνουμε τα ΘΕΛΩ,... ΜΠΟΡΩ». 

Γεμάτα αλληλεγγύη τα «συνθήματα ζωής» της σημερινής φιλοξενουμένης μας. Την ευχαριστώ θερμά για την συμμετοχή  στο νέο μου project My Life Motto!
Ακολουθούν και άλλοι αγαπημένοι  φίλοι με δυνατά μηνύματα και μην ξεχνάτε:
Όποιος έχει ένα «γιατί» να ζει μπορεί να αντιμετωπίσει οποιοδήποτε «πως».
Στέλλα Ζουλινάκη  



 

Join us:
 www.feelcoaching.blogspot.com
https://www.facebook.com/mylifemotto/



ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση και η αναπαραγωγή μέρους  ή ολόκληρης της συνέντευξης χωρίς αναφορά στο blog ως πηγή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

"ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΠΕΘΑΝΩ ΕΓΩ ΠΑΡΑ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΜΟΥ" MY LIFE MOTTO - ΗΛΙΑΣ ΚΑΡΑΠΙΠΕΡΗΣ

  Το «Μy Life Motto» ως project  περιλαμβάνει μια σειρά συνεντεύξεων, εξομολογήσεων από ανθρώπους που θέλουν να μοιραστούν την διαδρομή τους...