Πέμπτη 7 Μαΐου 2020

My Life Motto- Πέγκυ Μουζάκη




 

Το «Μy Life Motto» ως project  περιλαμβάνει μια σειρά συνεντεύξεων, εξομολογήσεων από ανθρώπους που θέλουν να μοιραστούν την διαδρομή τους ,τις επιτυχίες τους ,τις αδυναμίες τους ,τις αξίες τους, τα εφόδια τους, τις απειλές που συνάντησαν αλλά και το όραμα που είχαν και έχουν.
Απευθύνεται σε αυτούς που θέλουν έστω και λίγο να τσαλακωθούν αλλά και να αναδείξουν μια πιο ανθρώπινη πλευρά όχι τόσο αψεγάδιαστη!
Δεν μιλάμε για Life Style αλλά για σκέτο Life γιατί πολύ απλά "Τhat ‘s Life "!
Το My Life Motto Project αξιοποιεί τα εργαλεία και τα μοντέλα του Life Coaching μέσα από συγκεκριμένες ερωτήσεις που θέτει στους συνεντευξιαζόμενους  και έχοντας κατά νου την παρακάτω ακροστιχίδα ως έμπνευση για το περιεχόμενο  των ερωτήσεων M.O.T.T.O (Motivation-Opportunities-Threats-TreasureOutcome).

Σήμερα έχω την χαρά να φιλοξενώ μια φίλη  και συνοδοιπόρο θετικής ενέργειας αισιοδοξίας και αλληλεγγύης την Πέγκυ Μουζάκη Η Πέγκυ είναι Life Coach και πιστοποιημένη NLP Global Trainer από το NLP University Santa Cruz of California. Είναι μέλος του Hellenic Coaching Association (HCA/EMCC), του συλλόγου Συμβουλευτικής Coaching και Mentoring Ελλάδος HCCMA & του NLP International Community. Με την Πέγκυ γνωριστήκαμε στην ομάδας κοινωνικής δράσης και αλληλεγγύης τους Hopeaholics, από την πρώτη στιγμή μου άρεσε ο  συνδυασμός που διέκρινα στη προσωπικότητα της, την άνεση επικοινωνίας με μια σοβαρότητα και σταθερότητα χαρακτήρα που ξέρει τι θέλει.
Σταματώ να μιλώ για εκείνην και αναλαμβάνει την σκυτάλη η ίδια   με τις ενδιαφέρουσες απαντήσεις στο My Life Motto project .

Περιγράψτε μας με δυο  λόγια  την σημερινή σας κατάσταση  και θέση  σας;
Μετά από πολυετή πορεία στον τραπεζικό χώρο πριν 6 χρόνια αποφάσισα να ασχοληθώ με την ψυχολογία των ανθρώπων (όνειρο ζωής) ,πήρα courses ψυχολογίας από το ΕΚΠΑ, σπούδασα Life Coaching και Nlp. Σήμερα είμαι υπερήφανη που αυτό το όνειρο το ασκώ σαν επάγγελμα , Nlp Life Coach και έχοντας πάρει το πτυχίο του trainer στο Nlp είμαι Nlp Global Trainer.
Ποιες ευκαιρίες αξιοποιήσατε στο παρελθόν οι οποίες σας οδήγησαν σε ένα θετικό για εσάς σήμερα αποτέλεσμα;
Εγκαταλείποντας τον τραπεζικό χώρο ανέλαβα την συν-δημιουργία ενός ιατρικού κέντρου με μία φίλη μου γιατρό. Αυτό μου έδωσε την δυνατότητα να αναπτύξω ελεύθερα τις οργανωτικές μου δεξιότητες, να κάνω χρήση των γνώσεων και εμπειριών στον οικονομικό προγραμματισμό με ελευθερία κινήσεων και να βιώσω πως είναι να είσαι ελεύθερος επαγγελματίας και όχι κάτω από την σκέπη ενός  προφυλαγμένου εργασιακού περιβάλλοντος όπως η Τράπεζα.

Ποια θεωρείται τα δυνατά σημεία του χαρακτήρα σας και πως σας βοήθησαν έως σήμερα ή μπορούν να σας βοηθήσουν μελλοντικά ;
Αποφασιστικότητα, δέσμευση σε ότι ασχολούμαι, η πεποίθηση μου ότι, ότι και να αποφασίσει να κάνει κάποιος οφείλει να δίνει τον καλύτερό του εαυτό, οργάνωση της ημέρας με καταγεγραμμένες όλες τις δραστηριότητες, περιέργεια για  νέα γνώση, σεβασμός  και ταπεινότητα.

Ποια πλευρά του εαυτού σας μπορεί να σας σταθεί εμπόδιο; 
Η περιοδική αναβλητικότητά μου, ενίοτε ο φόβος του αγνώστου (out of comfort zone) που πλέον το έχω περιορίσει πολύ και η επίσης περιοδική μείωση της αυτοπεποίθησής μου εξαιτίας κάποιου εξωτερικού ερεθίσματος, που επίσης δουλεύω πάνω σε αυτό για να το εξαλείψω.
Ποιος είναι ο ιδανικός σας προορισμός, ποια είναι η Ιθάκη σας;
Ο ιδανικός μου προορισμός είναι η ηρεμία, ισορροπία και γαλήνη στην ψυχή μου, την καρδιά μου και το πνεύμα μου. Όσο περισσότερο «γεμάτα» είναι αυτά τα 3 κομμάτια τόσο περισσότερα μπορώ να δώσω στους συνανθρώπους μου.

Μέχρι σήμερα ποιο Life Motto σας συνόδευε;   
Ότι οραματίζεσαι για τον εαυτό σου αυτό θα γίνεις αν δεσμευτείς απέναντι στο όραμά σου, εργαστείς με πειθαρχία και επιμονή, και φροντίσεις με αγάπη όταν απογοητεύεσαι / πέφτεις  να σηκώνεσαι το ταχύτερο δυνατό γιατί η ζωή είναι ένα δώρο!!!


Πως βιώσατε το διάστημα της Καραντίνας και την κρίση του Covid 19;
Το διάστημα της καραντίνας παρόλο που περιείχε τα στοιχεία του εγκλεισμού, της απομόνωσης και της στέρησης της αγκαλιάς ήταν μία ευκαιρία αποστασιοποίησης, επαναπροσδιορισμού και πειθαρχημένης δημιουργίας. 

Mε την νέα συνθήκη του κορωνοϊού αναδύθηκε και κάποιο νέο Life Motto στην ζωή σας; αν ναι ποιο;
Το νέο μου μότο λοιπόν είναι κάτι που είχε πει ο Mark Twain  "2 είναι οι πιο σπουδαίες ημέρες στη ζωή ενός ανθρώπου...Η μία η ημέρα που γεννήθηκε και η άλλη η ημέρα που ανακάλυψε γιατί γεννήθηκες" & με απόλυτο σεβασμό προσθέτω και 3ή ημέρα...Την ημέρα που αποφάσισε να ευθυγραμμίσει το Γιατί του με την πορεία της ζωής του...
Τέλος: Ζωή χωρίς προκλήσεις είναι απλά επιβίωση. Ζωή χωρίς προσφορά είναι απλά πέρασμα. Ζωή χωρίς αγάπη είναι απλά κενή ύπαρξη.

Υπέροχα τα «συνθήματα ζωής» της Πέγκυ…Την ευχαριστώ θερμά για την συμμετοχή  στο νέο μου project My Life Motto!
Ακολουθούν και άλλοι αγαπημένοι  φίλοι με δυνατά μηνύματα και μην ξεχνάτε:
Όποιος έχει ένα «γιατί» να ζει μπορεί να αντιμετωπίσει οποιοδήποτε «πως».
Στέλλα Ζουλινάκη  

Join us:www.feelcoaching.blogspot.com
https://www.facebook.com/mylifemotto/



ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση και η αναπαραγωγή μέρους  ή ολόκληρης της συνέντευξης χωρίς αναφορά στο blog ως πηγή.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

"ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΠΕΘΑΝΩ ΕΓΩ ΠΑΡΑ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΜΟΥ" MY LIFE MOTTO - ΗΛΙΑΣ ΚΑΡΑΠΙΠΕΡΗΣ

  Το «Μy Life Motto» ως project  περιλαμβάνει μια σειρά συνεντεύξεων, εξομολογήσεων από ανθρώπους που θέλουν να μοιραστούν την διαδρομή τους...