Κυριακή 17 Μαΐου 2020

Μy Life Motto -Ελένη Παπαδάκη


Το «Μy Life Motto» ως project  περιλαμβάνει μια σειρά συνεντεύξεων, εξομολογήσεων από ανθρώπους που θέλουν να μοιραστούν την διαδρομή τους ,τις επιτυχίες τους ,τις αδυναμίες τους ,τις αξίες τους, τα εφόδια τους, τις απειλές που συνάντησαν αλλά και το όραμα που είχαν και έχουν.
Απευθύνεται σε αυτούς που θέλουν έστω και λίγο να τσαλακωθούν αλλά και να αναδείξουν μια πιο ανθρώπινη πλευρά όχι τόσο αψεγάδιαστη!
Δεν μιλάμε για Life Style αλλά για σκέτο Life γιατί πολύ απλά “Τhat ‘s Life “!
Το My Life Motto Project αξιοποιεί τα εργαλεία και τα μοντέλα του Life Coaching μέσα από συγκεκριμένες ερωτήσεις που θέτει στους συνεντευξιαζόμενους  και έχοντας κατά νου την παρακάτω ακροστιχίδα ως έμπνευση για το περιεχόμενο  των ερωτήσεων M.O.T.T.O (Motivation-Opportunities-Threats-TreasureOutcome).

Σήμερα έχω την χαρά να φιλοξενώ μια  αγαπημένη φίλη, την Ελένη Παπαδάκη .Με την Ελένη γνωριστήκαμε στην ομάδα κοινωνικής δράσης και αλληλεγγύης τους Hopeaholics, στην οποία αποτελεί ενεργό μέλος.Από την πρώτη στιγμή μου έκανε εντύπωση η γλυκύτητα που την χαρακτηρίζει και  η αυθεντικότητα του χαρακτήρα της. Την ονόμασα  «ήρεμη δύναμη» και μέσα σε 3 χρόνια  απέδειξε ότι δεν κάνω λάθος. Απόφοιτη  του Πανεπιστημίου Αθηνών  συνέχισε τις σπουδές της  στο τμήμα Life Coaching και Συμβουλευτικής του Πανεπιστημίου Αιγαίου καθώς και στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα  «Σύμβουλος Σταδιοδρομίας» στο Aegean College Omiros. Το 2019 εκλέχτηκε μέλος του Δ.Σ. (Γενική Γραμματέας) του Συλλόγου Συμβουλευτικής, Coaching και Mentoring Ελλάδος (HCCMA). Σήμερα δραστηριοποιείται ως Career Coach, Σύμβουλος Σταδιοδρομίας και αρθρογραφεί για θέματα επαγγελματικής ανέλιξης.
Σταματώ να μιλώ για εκείνην και αναλαμβάνει την σκυτάλη η ίδια με τις ενδιαφέρουσες απαντήσεις στο My Life Motto project .


   Πως βιώνετε την σημερινή σας κατάσταση - ποια είναι τα θέλω σας σε όλα τα επίπεδα της ζωής σας; 
    Βιώνω μια κατάσταση όπου παράλληλα με τη αρχική δουλειά μου, έχω βρει αυτό που με ευχαριστεί (Σύμβουλος Σταδιοδρομίας) και κάνω ενέργειες ώστε να έρχομαι κοντά του μέρα με τη μέρα. Έτσι παίρνω θετική ενέργεια, γεμίζω με ενθουσιασμό και αισιοδοξία ότι η ζωή μου μπορεί να γίνει όπως την έχω φανταστεί.
  • Θέλω τη δουλειά των ονείρων μου! Σύμβουλος Σταδιοδρομίας.
  • Θέλω υγεία, ευεξία, όμορφο σώμα.
  • Θέλω να κατακτήσω την ισορροπία ανάμεσα στην οικογένεια και τη δουλειά.
  • Θέλω αφθονία και καλύτερο εισόδημα. 
  • Θέλω περισσότερο ελεύθερο χρόνο για εμένα και την οικογένειά μου.

Ποιες ευκαιρίες αξιοποιήσατε στο παρελθόν οι οποίες σας οδήγησαν σε ένα θετικό για εσάς σήμερα αποτέλεσμα;
Ακολούθησα συνεδρίες coaching με αποτέλεσμα να αλλάξει ο τρόπος που σκέφτομαι, εντάχθηκα στην όμορφη οικογένεια του Συλλόγου HCCMA και γνώρισα αξιόλογους ανθρώπους που έβαλαν το λιθαράκι τους στη δική μου εξέλιξη.

Με ποιο τρόπο πραγματοποιήσατε  μια επιτυχή αλλαγή που αναγκαστήκατε ή αποφασίσατε οικιοθελώς να κάνετε; 
Βγαίνοντας από τη ζώνη άνεσής μου και πηγαίνοντας κόντρα σε όσα είχα συνηθίσει (π.χ. μίλησα ανοιχτά στον εργοδότη μου και διεκδίκησα, κάτι που φοβόμουν να κάνω στο παρελθόν). Εκείνη τη στιγμή για να αντέξω την αγωνία και να φέρω εις πέρας το στόχο μου, μιλούσα στον εαυτό μου με θετικά λόγια, τον ενθάρρυνα και του έδινα δύναμη! Όπως ακριβώς θα έκανα σε έναν φίλο μου.

Επιθυμείτε  κάτι να αλλάξει  ως προς  εσάς ;
Ναι θα επιθυμούσα να έχω λιγότερη τάση για επιβεβαίωση («Σύνδρομο του Απατεώνα»). 

Ποια θεωρείται τα δυνατά σημεία του χαρακτήρα σας και πως σας βοήθησαν έως σήμερα ή μπορούν να σας βοηθήσουν μελλοντικά ;
Αγάπη για τον άνθρωπο, ενσυναίσθηση, ομαδικό πνεύμα, επικοινωνία, thinkingout of the box” με βοήθησαν να έρθω σε επαφή με ένα δυναμικό κύκλο γνωριμιών που με ενθαρρύνει στην προσπάθειά μου να προσφέρω και να πετύχω επαγγελματικά αλλά και προσωπικά.

Ποιος είναι ο ιδανικός σας προορισμός, ποια είναι η Ιθάκη σας; 
Να ενδυναμώνω τους ανθρώπους ώστε να διαμορφώσουν της επαγγελματική ζωή που θέλουν.

Μέχρι σήμερα ποιο Life Motto σας συνόδευε;
«Σε κάθε φάση της ζωής σου κρύβεται η δύναμή σου».
Πως βιώσατε το διάστημα της Καραντίνας και την κρίση του Covid 19;
Το διάστημα αυτό το βίωσα με ηρεμία και περισσότερο ελεύθερο χρόνο για να κάνω πράγματα που δεν προλάβαινα. Για αυτό το λόγο ένιωθα ευχάριστα συναισθήματα και ευγνωμοσύνη για τον επιπλέον χρόνο που είχα με τους δικούς μου ανθρώπους και τελικά φάνηκε ακόμα πιο ξεκάθαρο στα μάτια μου αυτό που θέλω επαγγελματικά.

Mε την νέα συνθήκη του κορωνοϊού αναδύθηκε και κάποιο νέο Life Motto στην ζωή σας; αν ναι ποιο;
"Εκμεταλλεύσου το χρόνο σοφά"

Σοφά τα «συνθήματα ζωής» της Ελένης …Την ευχαριστώ θερμά για την συμμετοχή  στο νέο μου project My Life Motto!
Ακολουθούν και άλλοι αγαπημένοι  φίλοι με δυνατά μηνύματα και μην ξεχνάτε:
Όποιος έχει ένα «γιατί» να ζει μπορεί να αντιμετωπίσει οποιοδήποτε «πως».
Στέλλα Ζουλινάκη


Joinus:www.feelcoaching.blogspot.com
 https://www.facebook.com/mylifemotto/



ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση και η αναπαραγωγή μέρους  ή ολόκληρης της συνέντευξης χωρίς αναφορά στο blog ως πηγή.



2 σχόλια:

"ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΠΕΘΑΝΩ ΕΓΩ ΠΑΡΑ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΜΟΥ" MY LIFE MOTTO - ΗΛΙΑΣ ΚΑΡΑΠΙΠΕΡΗΣ

  Το «Μy Life Motto» ως project  περιλαμβάνει μια σειρά συνεντεύξεων, εξομολογήσεων από ανθρώπους που θέλουν να μοιραστούν την διαδρομή τους...