Δευτέρα 8 Ιουνίου 2020

My Life Motto -Νίκος Κοντοχριστόπουλος




Το «Μy Life Motto» ως project  περιλαμβάνει μια σειρά συνεντεύξεων, εξομολογήσεων από ανθρώπους που θέλουν να μοιραστούν την διαδρομή τους, τις επιτυχίες τους, τις αδυναμίες τους, τις αξίες τους, τα εφόδια τους, τις απειλές που συνάντησαν αλλά και το όραμα που είχαν και έχουν.
Απευθύνεται σε αυτούς που θέλουν έστω και λίγο να τσαλακωθούν αλλά και να αναδείξουν μια πιο ανθρώπινη πλευρά όχι τόσο αψεγάδιαστη!
Δεν μιλάμε για Life Style αλλά για σκέτο Life γιατί πολύ απλά “Τhat ‘s Life “!
Το My Life Motto Project αξιοποιεί τα εργαλεία και τα μοντέλα του Life Coaching μέσα από συγκεκριμένες ερωτήσεις που θέτει στους συνεντευξιαζόμενους  και έχοντας κατά νου την παρακάτω ακροστιχίδα ως έμπνευση για το περιεχόμενο  των ερωτήσεων M.O.T.T.O (Motivation-Opportunities-Threats-TreasureOutcome).

Σήμερα έχω την χαρά να φιλοξενώ ένα εξαιρετικό αθλητή πρωταθλητή Ελλάδος, μέλος της Εθνικής Ομάδας Ξιφασκίας εδώ και 17 χρόνια,  με πολλές παγκόσμιες και πανευρωπαϊκές διακρίσεις τον κύριο Νίκο Κοντοχριστόπουλο.
Με τον Νίκο γνωριστήκαμε όταν αποφάσισαν  να  ασχοληθώ με την ξιφασκία και τον διάλεξαν ως προπονητή μου…Από την πρώτη στιγμή μου έκανε εντύπωση η ηρεμία μυαλού και ψυχής του αλλά και η ωριμότητα του.
Με ενθάρρυνε συνεχώς και μου απέδειξε μέσα από τις προπονήσεις και τις συζητήσεις μας ότι όταν ακολουθείς αυτό που αγαπάς δεν υπάρχει ούτε ηλικία, ούτε ήττα που θα σε λυγίσει.   
Σταματώ να μιλώ για εκείνον και αναλαμβάνει την σκυτάλη ο ίδιος  με τις ενδιαφέρουσες απαντήσεις στο My Life Motto project.

Περιγράψτε μας με δυο  λόγια  την σημερινή σας κατάσταση  και ποια είναι τα θέλω σας σε όλα τα επίπεδα της ζωής σας ;
Θα τη περιέγραφα ως τέλεια αφού περιστοιχίζομαι από την υπέροχη παρέα των φίλων μου, κάνω πράγματα τόσο στον πρωταθλητισμό όσο και επαγγελματικά που και με γεμίζουν και με εξελίσσουν.
Από άποψη πρωταθλητισμού προσπαθώ να επανέλθω στα επίπεδα που ήμουν πριν τη καραντίνα και να προετοιμαστώ για τους Ολυμπιακούς του Τόκυο. Γίνονται οι απαραίτητες ετοιμασίες για να την έναρξη του διδακτορικού μου.
Επιθυμείτε  κάτι να αλλάξει  ως προς  εσάς ;
Κάθε μέρα προσπαθώ να προσθέτω νέες προκλήσεις σε οποιοδήποτε τομέα της ζωής μου κάνοντας με πιο ενεργητικό, πιο δημιουργικό, προσαρμόζοντας τον τρόπο σκέψης μου.

Ποιες ευκαιρίες αξιοποιήσατε στο παρελθόν οι οποίες σας οδήγησαν σε ένα θετικό για εσάς σήμερα αποτέλεσμα;
Η μεγαλύτερη ευκαιρία που αξιοποίησα ήταν η δυνατότητα επιλογής ενός αθλήματος, όπως η ξιφασκία…Που πραγματικά ταιριάζει στο τρόπο σκέψης μου και με τα χαρακτηριστικά της με έκανε να ξεδιπλώσω το δικό μου χαρακτήρα και να πετύχω όχι μόνο βάση αποτελεσμάτων αλλά κυρίως διότι διάλεξα και κάνω κάτι που πραγματικά αγαπώ.

Ποια πλευρά του εαυτού σας μπορεί να σας σταθεί εμπόδιο; 

Ο εγωισμός μου, ο οποίος πάντα είχε και τη θετική του έκφανση, οπότε θα έλεγα πως η διαχείριση του εγωισμού μου είναι εκείνο που μπορεί να μου σταθεί εμπόδιο.

Πως ξεπεράσατε τα έως τώρα  εμπόδια ;
Με αυτοπεποίθηση, έντονη επιθυμία να βρω λύση στο εμπόδιο και χωρίς ίχνος της κλασικής ερώτησης ‘’αν’’ που υπάρχει σε πολλούς πριν δράσουν. Η ξιφασκία είναι ένα άθλημα που σε κάνει να παίρνεις γρήγορες (όχι βιαστικές και απρόσεχτες) και δυνατές αποφάσεις, να τις υποστηρίξεις με δυναμικές ενέργειες διότι χρειάζεται δράση και όχι μόνο σκέψη. Και έπειτα η διαχείριση του αποτελέσματος είτε θετικό είτε αρνητικό και αυτό διότι απέναντι σου έχεις έναν σκεπτόμενο αθλητή ο οποίος συνεχώς μεταβάλλεται όποτε και εσύ πρέπει να εξελίσσεσαι με δυναμική υποστηρίζοντας πάντα τις επιλογές σου.

Ποια θεωρείται τα δυνατά σημεία του χαρακτήρα σας και πως σας βοήθησαν έως σήμερα ή μπορούν να σας βοηθήσουν μελλοντικά ;
Διάθεση για νέα γνώση χωρίς να μένω προσκολλημένος σε πετυχημένες επιλογές, η πίστη μου στις επιλογές μου και η ενσωμάτωση δικών μου χαρακτηριστικών σε ήδη υπάρχουσες τεχνικές και η διάθεση μου όχι στη προσκόλληση σε ερώτημα της τάξεως ‘’γιατί αυτοί και όχι εγώ’’, αλλά η προσήλωση μου στο δρόμο για την επιτυχία.


Πόση δύναμη διάθετε ;
Δεν υπάρχει σταθερή απάντηση για αυτό. Κάθε μέρα κρινόμαστε από τις επιλογές μας απέναντι στα εμπόδια, την στήριξη αυτών και πως διαχειριζόμαστε τα αποτελέσματα.

Πως θα θέλατε να δείτε τον εαυτό σας  σε μερικά χρόνια από σήμερα ;Τι θα θέλατε να έχετε πετύχει στην επομένη φάση της ζωή σας ;
Έχοντας πετύχει τις υψηλότερες διακρίσεις σε πανευρωπαϊκές και παγκόσμιες διοργανώσεις, θα ήθελα να με δω να κατακτώ μετάλλιο στους ολυμπιακούς αγώνες καθώς είναι στόχος μου από τη στιγμή που ξεκίνησα το πρωταθλητισμό. Σε επόμενη φάση θα ήθελα να τελειώσω τα διδακτορικό μου πάνω στη προπονητική, να καταφέρω να μεταδώσω ως προπονητής σε ακόμα περισσότερα παιδιά τις γνώσεις μου, τα μυστικά της ξιφασκίας και κυρίως το πάθος μου για αυτή και κυρίως να τους αλλάξω τον τρόπο σκέψης τους μιας και έχω παρατηρήσει ότι πράττουν χωρίς να ξέρουν τι ζητούν μέσα από τις πράξεις τους ή οραματίζονται τα θέλω τους χωρίς να ξέρουν πώς να τα πετύχουν.
 
Μέχρι σήμερα ποιο Life Motto σας συνόδευε;  
Οι προκλήσεις και τα εμπόδια δεν είναι μια κατάσταση για να διστάσεις. Είναι η στιγμή να βρεις τη λύση  και να δείξεις από τι είσαι πραγματικά φτιαγμένος. Η επιτυχία δεν είναι απόκτημα, αλλά ενοικιάζεται……και αυτό συμβαίνει κάθε μέρα.
 
Φανταστείτε  να  είχατε  ένα διάλογο με το σοφότερο άτομο που ξέρετε ή που μπορείτε  να σκεφτείτε   - ποιο μπορεί να είναι αυτό το άτομο  (αν σας έρχεται ως εικόνα) και  τι θα σας  συμβούλευε  να κάνετε ;
Κανείς δεν είναι σοφός. Μόνος ο εαυτός μας που θα έρθει από το μέλλον να μας πει τι έγινε μετά από τις επιλογές που κάναμε είτε στη ζωή, είτε στο άθλημα, είτε στο επάγγελμα μας. Προτιμώ να κοιτώ τη κάθε μέρα ξεχωριστά κάνοντας και σωστές και λάθος πράξεις…Αλλιώς δε θα μάθεις ποτέ.

Πως βιώσατε το διάστημα της Καραντίνας και την κρίση του Covid 19;
Προσπάθησα να συνεχίσω την προπόνησή μου, τις επαγγελματικές μου ανησυχίες, με διαφορετική προσέγγιση βέβαια προσαρμοζόμενος στη κατάσταση γιατί απλά δε μου αρέσει να μην υπάρχει κινητικότητα στη ζωή μου.

Με την νέα συνθήκη του κορωνοϊού αναδύθηκε και κάποιο νέο Life Motto στην ζωή σας; Αν ναι ποιο;
Μπορεί μερικές φορές λίγο πολύ όλοι μας να γκρινιάζουμε γιατί αυτός έχει περισσότερα από εμένα, γιατί έχει περισσότερες ανέσεις και ευκαιρίες σαν αθλητής από εμένα…όχι…Αυτή η κατάσταση μας έδειξε ότι κάποιες στιγμές ίσως όλοι μας είμαστε κάτω από την ίδια ομπρέλα…Είναι απλά θέμα προσπάθειας και δράσης για αυτό που θες και όχι τόσο θέμα παροχών.

Δυνατά τα  «συνθήματα ζωής» του Νίκου.  Τον ευχαριστώ θερμά για την συμμετοχή του στο νέο μου project My Life Motto! 
Του εύχομαι καλή επιτυχία σε ότι στοχεύει  και πολλές διακρίσεις!

Ακολουθούν και άλλοι αγαπημένοι  φίλοι με δυνατά μηνύματα και μην ξεχνάτε:
Όποιος έχει ένα «γιατί» να ζει μπορεί να αντιμετωπίσει οποιοδήποτε «πως».
Στέλλα Ζουλινάκη 
Life & Βusiness Coach
Insurance Agent & Coach 
  

Joinus:www.feelcoaching.blogspot.com
 https://www.facebook.com/mylifemotto/

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση και η αναπαραγωγή μέρους  ή ολόκληρης της συνέντευξης χωρίς αναφορά στο blog ως πηγή.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

"ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΠΕΘΑΝΩ ΕΓΩ ΠΑΡΑ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΜΟΥ" MY LIFE MOTTO - ΗΛΙΑΣ ΚΑΡΑΠΙΠΕΡΗΣ

  Το «Μy Life Motto» ως project  περιλαμβάνει μια σειρά συνεντεύξεων, εξομολογήσεων από ανθρώπους που θέλουν να μοιραστούν την διαδρομή τους...