Κυριακή 28 Ιουνίου 2020

My Life Motto - Άσπα Πέππα






Το «Μy Life Motto» ως project  περιλαμβάνει μια σειρά συνεντεύξεων, εξομολογήσεων από ανθρώπους που θέλουν να μοιραστούν την διαδρομή τους, τις επιτυχίες τους, τις αδυναμίες τους, τις αξίες τους, τα εφόδια τους, τις απειλές που συνάντησαν αλλά και το όραμα που είχαν και έχουν.
Απευθύνεται σε αυτούς που θέλουν έστω και λίγο να τσαλακωθούν αλλά και να αναδείξουν μια πιο ανθρώπινη πλευρά όχι τόσο αψεγάδιαστη!
Δεν μιλάμε για Life Style αλλά για σκέτο Life γιατί πολύ απλά “Τhat ‘s Life “!

Το My Life Motto Project αξιοποιεί τα εργαλεία και τα μοντέλα του Life Coaching μέσα από συγκεκριμένες ερωτήσεις που θέτει στους συνεντευξιαζόμενους  και έχοντας κατά νου την παρακάτω ακροστιχίδα ως έμπνευση για το περιεχόμενο  των ερωτήσεων M.O.T.T.O (Motivation-Opportunities-Threats-TreasureOutcome).



Σήμερα έχω την χαρά να φιλοξενώ μια αγαπημένη φίλη  και συνοδοιπόρο σε πολλές κοινές δράσεις την Dr. Άσπα Πέππα. Αντιπρύτανης, Διεθνής Διευθύντρια και Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου στο Young Scientists University, USA. Κεντρικό Μέλος της Συγκλήτου και Διευθύντρια Επαγγελματικών Σπουδών του Ανοιχτού Διεθνούς Πανεπιστημίου Ολιστικής Ιατρικής (OIUCM) Σρι Λάνκα.

Με την Άσπα  γνωριστήκαμε στην ομάδας κοινωνικής δράσης και αλληλεγγύης τους Hopeaholics, από την πρώτη στιγμή με κέρδισε  η ακεραιότητα χαρακτήρα της και  η ταπεινότητα που διέκρινα αλλά και  η διάθεση για ομαδική συνεργασία, προσφορά και στήριξη συνανθρώπων μας. Έκτοτε συνεργαζόμαστε και σε νέα φιλόδοξα πλάνα για τον εμπλουτισμό των εκπαιδευτικών μεθόδων  με μαθήματα ζωής για αυτογνωσία και αυτόβελτίωση.

Σταματώ να μιλώ για εκείνην και αναλαμβάνει την σκυτάλη η ίδια   με τις ενδιαφέρουσες απαντήσεις στο My Life Motto project .



Περιγράψτε μας με δυο λόγια την σημερινή σας κατάσταση και θέση σας;

Mετά από 27 χρόνια δημιουργικής πορείας σε ΑΒΕΕ στους Τομείς Οργάνωσης, Ανάπτυξης, Διασφάλισης Ποιότητας, Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευσης και Δημοσίων Σχέσεων και κλείνοντας με επιτυχία τον κύκλο αυτόν της επαγγελματικής μου ζωής, συνεχίζω, παράλληλα, σπουδές Διδακτορικού επιπέδου, διατελώντας Διευθύντρια Ακαδημαϊκών Σπουδών και Συνεργάτης-Σύμβουλος με coaching και mentoring φοιτητών και επαγγελματιών σε Πανεπιστήμια του Εξωτερικού, Young Scientists University, USA., The Academy of Universal Global Peace, USA.

Παράλληλα είμαι Σύμβουλος Εκπαίδευσης, Σταδιοδρομίας και Επαγγελματικού Προσανατολισμού. Life Coach Εφήβων, Νέων, Γονέων, στην Ελλάδα και στο Εξωτερικό, από σπουδές πιστοποίησης στην Διοίκηση Επιχειρήσεων, ΑΣΠΑΙΤΕ, YSU USA και το Πανεπιστήμιο Αιγαίου.

Μια συνεχής «κατάσταση» χρόνων, επίσης, είναι η καταπληκτική οικογένειά μου, για την οποία είμαι πολύ περήφανη και μέσω αυτής γίνομαι όλο και καλύτερος άνθρωπος.


Ποιες ευκαιρίες αξιοποιήσατε στο παρελθόν οι οποίες σας

οδήγησαν σε ένα θετικό για εσάς σήμερα αποτέλεσμα;

Εμβάθυνση στο ταξίδι του εαυτού, στην προσωπική ανάπτυξη, κάνοντας  σωστές επιλογές πολυεπίπεδα, με επιπλέον σπουδές σε τομείς που συνεργάζονται μεταξύ τους. Έτσι, συνειδητοποιημένα πλέον, «άνοιγαν» οι ευκαιρίες που μπορούσα να αντιληφθώ εύκολα. Αλληλεπίδραση. Ισορροπημένες σχέσεις. Αύξηση συνεργασιών. Αυτό συνεχίζεται έως σήμερα. Πίστη στον εαυτό. Πίστη στον όραμα. Είμαι ευγνώμων. Όμως, τίποτα δεν γίνεται χωρίς να προσπαθείς, να μαθαίνεις (αλλά και να παθαίνεις), και όλα αυτά για το θετικότερο!



Ποια θεωρείτε τα δυνατά σημεία του χαρακτήρα σας και πως
σας βοήθησαν έως σήμερα ή μπορούν να σας βοηθήσουν
μελλοντικά ;

Η ενσυναίσθηση. Η ικανότητα να αναγνωρίζω και να κατανοώ, σε υψηλό βαθμό, τα κίνητρα των άλλων, τις επιθυμίες και τα συναισθήματά τους, με οδηγεί σε δυνατότερες και περισσότερο ουσιαστικές σχέσεις/επιτυχίες στον επαγγελματικό χώρο και καλύτερη ποιότητα ζωής. Παράλληλα όμως και η κοινωνική νοημοσύνη ώστε να αντιλαμβάνομαι πολλά για τις ανθρώπινες σχέσεις και να μπορώ να λειτουργώ ορθά μέσα σε αυτές.

Ανθρωποκεντρική, με πίστη στους ανθρώπους,  έτσι ώστε να τους ενδυναμώνω μέσω της συμβουλευτικής, του coaching & mentoring καθώς και της παιδαγωγικής/διδασκαλίας.

Επικοινωνιακή φύση και με πειθώ. Δηλαδή ας σκεφτούμε την πειθώ ως επέκταση της αποτελεσματικής επικοινωνίας. Διότι, κάνοντας την έρευνά μου, κατά καιρούς, όντας καλή ακροάτρια, βρίσκοντας κοινό έδαφος και αντιμετωπίζοντας την κατάσταση  δείχνοντας ενσυναίσθηση, ωφελούμαστε αμφότεροι. 

Αισιόδοξη και υποστηρικτική. Να θεωρώ την αποτυχία σαν μια νέα αρχή. Κοιτάζοντας προς το μέλλον δημιουργώντας επεκτατικές, εξελισσόμενες πραγματικότητες είναι πολύ σημαντικό. Κι επειδή η αισιοδοξία είναι μεταδοτική, αυτό δημιουργώ στους ασκούμενούς μου, τους πελάτες μου, τους φοιτητές και συνεργάτες μου κλπ. κι έτσι ενδυναμώνεται η υποστηρικτική και παρακινητική μου φύση. Στη ζωή, η κίνηση και η ανάπτυξη είναι απαραίτητες, κάτι που η αισιοδοξία μας βοηθά να επιτύχουμε.



Ποια πλευρά του εαυτού σας μπορεί να σας σταθεί εμπόδιο;

Σε περιπτώσεις η αναλυτική σκέψη μου και, μερικές φορές, η υπερ-αναλυτική σκέψη μου, σε σχέση με τις αξίες, τα πιστεύω κλπ., όταν έρχεται αντιμέτωπη με την ''κοινή'' πραγματικότητα. 



Επιθυμείτε κάτι να αλλάξει ως προς εσάς;

Να μπορώ να έχω όλο και βαθύτερη αντίληψη και συνείδηση, ώστε να βελτιώνομαι ακόμα περισσότερο και, κατ’ επέκτασιν, όλο αυτό το δυναμικό, να το διοχετεύω στον Άνθρωπο, βοηθώντας τον να αναπτύσσεται και να βιώνει θετικά συναισθήματα. Συνεπώς, οι δράσεις του να φέρνουν το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Ένα αμφίδρομο συμβόλαιο ζωής.



Ποιος είναι ο ιδανικός σας προορισμός, ποια είναι η Ιθάκη σας;
Οραματίζομαι, ως μέρος της αποστολής μου, την εφαρμογή σύγχρονων παιδαγωγικών ιδεών, με βάση την αυτογνωσία, που εξελίσσουν τη συνείδηση του ανθρώπου,  με σκοπό την απελευθέρωση της δημιουργικής μεγαλοφυϊας των νέων, αλλά και των ενηλίκων, και την εδραίωση της αρμονίας και μεταξύ του πνευματικού, συναισθηματικού και υλικού τους επιπέδου. Ισορροπία Εργασίας-Ζωής.
Με όλη αυτή την κοινωνική δυναμική που συμβαίνει γύρω μου με ενδιαφέρει να φέρω τους ανθρώπους πιο κοντά, ώστε να υπάρχει ενότητα κι ένας σκοπός.
Θέλω να είμαι (μαζί με άλλους) καταλύτης για την αλλαγή και η φωνή - έμπνευση για εκείνους που επιδιώκουν να φτάσουν στο καλύτερο δυναμικό τους.



Φανταστείτε να είχατε ένα διάλογο με το σοφότερο άτομο που
ξέρετε ή που μπορείτε να σκεφτείτε - ποιο μπορεί να είναι αυτό
το άτομο (αν σας έρχεται ως εικόνα )και τι θα σας συμβούλευε
να κάνετε ;
Το πρώτο άτομο που σκέφτομαι αυτή τη στιγμή είναι ο Πλάτων. Θα με συμβούλευε, υπενθυμίζοντάς μου, πώς επιτυγχάνεται η ευτυχία, διατηρώντας ζωντανές τις βασικές αρετές, όπως δίδασκε : σοφία, θάρρος, αυτοέλεγχο και δικαιοσύνη.


Μέχρι σήμερα ποιο Life Motto σας συνόδευε;

Ως ανήσυχο πνεύμα, το εκπαιδευτικό μου υπόβαθρο περιλαμβάνει μια ποικιλία γνωστικών πεδίων, οπότε το βασικό μου Life Motto είναι : «Η Ποιοτική Γνώση είναι Δύναμη!»



Πως βιώσατε το διάστημα της Καραντίνας και την κρίση του Covid 19;

Ήταν μια ιδιαίτερα δυνατή εμπειρία, η οποία συμπεριελάμβανε λογής συναισθήματα, όπως θλίψη για τους ανθρώπους που νόσησαν, που έχασαν τη ζωή τους, μια ιδιαίτερη ανάγκη επαναπροσδιορισμού του τι κάνω, πού βρίσκομαι (ενδοστροφή εκ νέου) καθώς και τη χαρά (έστω και με αυτόν τον τρόπο) να επικοινωνώ εκ βαθέων με την οικογένειά μου, να προσφέρω περισσότερο, δημιουργώντας επιπλέον χρόνο για εκείνους, που κάτω από άλλες συνθήκες θα ήταν τεχνικά δύσκολο. Η δυνατότητα να μπορώ να προσφέρω ενισχύθηκε, είτε προς τον εαυτό μου είτε προς τους άλλους.



Mε την νέα συνθήκη του κορωνοϊού αναδύθηκε και κάποιο νέο Life Motto στην ζωή σας; αν ναι ποιο;

Ναι! «Δεν αφορά μόνο εμένα, αφορά όλους μας!» Επίσης : «Εισέπνευσε θάρρος, εξέπνευσε φόβο».

 

Εξαιρετικά τα «συνθήματα ζωής» της Άσπας… Την ευχαριστώ θερμά για την συμμετοχή  στο νέο μου project My Life Motto!

Ακολουθούν και άλλοι αγαπημένοι  φίλοι με δυνατά μηνύματα και μην ξεχνάτε:

Όποιος έχει ένα «γιατί» να ζει μπορεί να αντιμετωπίσει οποιοδήποτε «πως».

Στέλλα Ζουλινάκη  
 




Join us:

 www.feelcoaching.blogspot.com
 https://www.facebook.com/mylifemotto/







ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση και η αναπαραγωγή μέρους  ή ολόκληρης της συνέντευξης χωρίς αναφορά στο blog ως πηγή.




1 σχόλιο:

"ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΠΕΘΑΝΩ ΕΓΩ ΠΑΡΑ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΜΟΥ" MY LIFE MOTTO - ΗΛΙΑΣ ΚΑΡΑΠΙΠΕΡΗΣ

  Το «Μy Life Motto» ως project  περιλαμβάνει μια σειρά συνεντεύξεων, εξομολογήσεων από ανθρώπους που θέλουν να μοιραστούν την διαδρομή τους...