Πέμπτη 18 Ιουνίου 2020

My Life Motto - Φιορίτα Πουλακάκη


Το «Μy Life Motto» ως project  περιλαμβάνει μια σειρά συνεντεύξεων, εξομολογήσεων από ανθρώπους που θέλουν να μοιραστούν την διαδρομή τους, τις επιτυχίες τους, τις αδυναμίες τους, τις αξίες τους, τα εφόδια τους, τις απειλές που συνάντησαν αλλά και το όραμα που είχαν και έχουν.
Απευθύνεται σε αυτούς που θέλουν έστω και λίγο να τσαλακωθούν αλλά και να αναδείξουν μια πιο ανθρώπινη πλευρά όχι τόσο αψεγάδιαστη!
Δεν μιλάμε για Life Style αλλά για σκέτο Life γιατί πολύ απλά “Τhat ‘s Life “!
Το My Life Motto Project αξιοποιεί τα εργαλεία και τα μοντέλα του Life Coaching μέσα από συγκεκριμένες ερωτήσεις που θέτει στους συνεντευξιαζόμενους  και έχοντας κατά νου την παρακάτω ακροστιχίδα ως έμπνευση για το περιεχόμενο  των ερωτήσεων M.O.T.T.O (Motivation-Opportunities-Threats-TreasureOutcome).

Σήμερα έχω την χαρά να φιλοξενώ την αγαπημένη για μένα πλέον φίλη και συνοδοιπόρο στον αγώνα για την πρόληψη του καρκίνου του μαστού, την κυρία Φιορίτα  Πουλακάκη, MD, PhD, FEBS (European Boards on Breast Surgery ) Διευθύντρια Χειρουργικής κλινικής μαστού στην  Ευρωκλινική Αθηνών. Εκλεγμένο μέλος στο κεντρικό συμβούλιο του ευρωπαικού συνασπισμού για τον καρκίνο του μαστού,  Europa Donna, The Breast Cancer Coalition.
Με την Φιορίτα γνωριστήκαμε υπό έντονες συνθήκες, όταν χρειάστηκε να αφεθώ στα «μαγικά» της χέρια και να χειρουργηθώ στο στήθος. Από την πρώτη στιγμή  μου έκανε εντύπωση η ανθρωπιά, η σιγουριά και η εμπιστοσύνη που εκπέμπει  ότι γνωρίζει πολύ καλά τι πρέπει να κάνει!
Δεν θα ξεχάσω ποτέ τα λόγια της λίγο πριν με χειρουργήσει  : «Θα πάνε όλα καλά και μετά έχουμε να κάνουμε όμορφα πράγματα για όλες τις γυναίκες» και σύντομα, ευτυχώς, βγήκε αληθινή !
Μαζί πορευόμαστε  ως μέλη του Δ.Σ. της Εuropa Donna Hellas με κύριο μέλημα την διεκδίκηση  και υπεράσπιση δικαιωμάτων των γυναικών  για την υγεία, την πρόληψη αλλά και αντιμετώπιση του καρκίνου του μαστού.
Σταματώ να μιλώ για εκείνην  λέγοντας ότι νιώθω πολύ τυχερή που την γνώρισα. Αναλαμβάνει την σκυτάλη η ίδια με τις ενδιαφέρουσες απαντήσεις στο My Life Motto project.


Πως βιώνετε την σημερινή σας κατάσταση  ποια είναι τα θέλω σας σε όλα τα επίπεδα της ζωής σας ;
Αυτή την στιγμή είμαι σε ένα από τα καλύτερα στάδια της ζωής μου, απολαμβάνω επιτυχία στην δουλειά μου, χαίρομαι την οικογένεια μου και απολαμβάνω τα παιδιά που μεγαλώνουν.
Θέλω περισσότερο ελεύθερο χρόνο για εμένα και την οικογένεια μου.

Ποιες ευκαιρίες αξιοποιήσατε στο παρελθόν οι οποίες σας οδήγησαν σε ένα θετικό για εσάς σήμερα αποτέλεσμα;
Η ολοκλήρωση των σπουδών και της ειδικότητας μου χωρίς καμία καθυστέρηση, οδήγησε σε σημαντικές ευκαιρίες τις οποίες αν είχα καθυστερήσει δεν θα τις είχα, π.χ η ευκαιρία εξειδίκευσης μου στο εξωτερικό, η θέση λέκτορα στο Πανεπιστήμιο αμέσως μετά την επιστροφή μου στην Ελλάδα. Το κατάλληλο timing  θεωρώ ότι είναι επίσης πάρα πολύ σημαντικός παράγοντας για την θετική έκβαση ενός αποτελέσματος, όπως π.χ η πρόταση ανάληψης της διεύθυνσης  της χειρουργικής κλινικής  μαστού στην Ευρωκλινική Αθηνών που έγινε στην βέλτιστη χρονική στιγμή. 

Με ποιο τρόπο πραγματοποιήσατε  μια επιτυχής αλλαγή που αναγκαστήκατε ή αποφασίσατε οικειοθελώς να κάνετε  ;
Με σωστή κρίση, χωρίς συναισθηματισμούς και πάντα  ακολουθώντας το ένστικτο μου που ποτέ δεν με έχει προδώσει. Η αυθόρμητη απόφαση για μένα είναι πάντα και η σωστή.

Ποια πλευρά του εαυτού σας μπορεί να σας σταθεί εμπόδιο;  
Η παρορμητικότητα μου.

Πως ξεπεράσατε τα έως τώρα  εμπόδια ;
Με σκληρή δουλειά, αφοσίωση, συνέπεια και πάθος για αυτό που κάνω.

Ας υποθέσουμε ότι κατά την διάρκεια της νύχτας συμβαίνει ένα θαύμα που λύνει τις σημερινές  προκλήσεις  σας . Το επόμενο πρωί πως θα αρχίσετε να ανακαλύπτεται ότι μάλλον συνέβη ένα θαύμα ;
Το τηλέφωνο χτυπάει για χαρούμενα νέα και όχι για σοβαρά προβλήματα
ασθενών που αγωνιούν !

 Μέχρι σήμερα ποιο Life Motto σας συνόδευε;
«Δεν σπάμε στην πίεση- Don't crack under pressure ».

Πόση δύναμη διάθετε ;
Τεράστια.
Ποιος είναι ο ιδανικός σας προορισμός, ποια είναι η Ιθάκη σας;
Η ευτυχία στα μάτια των παιδιών μου.

Φανταστείτε  να  είχατε  ένα διάλογο με το σοφότερο άτομο που ξέρετε ή που μπορείτε  να σκεφτείτε   - ποιο μπορεί να είναι αυτό το άτομο  (αν σας έρχεται ως εικόνα )και  τι θα σας  συμβούλευε  να κάνετε ;
Ο πατέρας μου και ο άντρας μου. Θα με συμβούλευαν και οι δύο να προσέχω περισσότερο τον εαυτό μου, να κοιμάμαι πιο πολύ και να μην κουράζομαι. (Αδύνατον!!!)

Πόσο έτοιμη  είστε από την κλίμακα του 1-10 να δεσμευτείτε στον εαυτό σας για δράση με σκοπό  ότι στοχεύετε ;
10

Πως βιώσατε το διάστημα της Καραντίνας και την κρίση του Covid 19;
Αξιοποίησα τον χρόνο της καραντίνας στο έπακρο, αφιερώνοντας χρόνο που δεν είχα υπό κανονικές συνθήκες στα οικογένεια  μου και στο εαυτό μου.

Mε την νέα συνθήκη του κορωνοϊού αναδύθηκε και κάποιο νέο Life Motto στην ζωή σας; αν ναι ποιο;
«Όλοι μαζί μπορούμε».

Πως νοιώθετε  αυτή την στιγμή ;
Ήρεμη.

Μετά από αυτήν την διαδικασία αυτοπαρατήρησης και ανασκόπησης εξακολουθείτε να έχετε το ίδιο Life Μotto   ή σας έρχεται κάποιο νέο αναλογιζόμενος όσα μας εκμυστηρευτήκατε ?
«Αν δεν υπάρχει δρόμος, εμείς θ' ανοίξουμε τον δρόμο», Αννίβας.

Ουσιαστικά και παρακινητικά τα «συνθήματα ζωής» της Φιορίτας.
Δεν μπορώ επίσης να μην αναφέρω ένα Motto ζωής που ακούω πολύ συχνά από τα χείλια της κάθε φορά που συζητάμε για τις δυσκολίες και τα αναπάντεχα της ζωής: «Επιτρέπεται να πέσεις, επιβάλλεται να σηκωθείς ….»
Την ευχαριστώ θερμά για την συμμετοχή  στο νέο μου project My Life Motto!

Ακολουθούν και άλλοι αγαπημένοι  φίλοι με δυνατά μηνύματα και μην ξεχνάτε:
Όποιος έχει ένα «γιατί» να ζει μπορεί να αντιμετωπίσει οποιοδήποτε «πως».
Στέλλα Ζουλινάκη  
Life & Business Coach
Insurance Agent & Coach



https://www.facebook.com/mylifemotto/
 
ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση και η αναπαραγωγή μέρους  ή ολόκληρης της συνέντευξης χωρίς αναφορά στο blog ως πηγή.








1 σχόλιο:

"ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΠΕΘΑΝΩ ΕΓΩ ΠΑΡΑ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΜΟΥ" MY LIFE MOTTO - ΗΛΙΑΣ ΚΑΡΑΠΙΠΕΡΗΣ

  Το «Μy Life Motto» ως project  περιλαμβάνει μια σειρά συνεντεύξεων, εξομολογήσεων από ανθρώπους που θέλουν να μοιραστούν την διαδρομή τους...