Δευτέρα 21 Σεπτεμβρίου 2020

«Ό,τι στέκεται εμπόδιο στο δρόμο, γίνεται ο δρόμος» My Life Motto - Γιώργος Δελατόλας



Το "Μy Life Motto" ως project  περιλαμβάνει μια σειρά συνεντεύξεων, εξομολογήσεων από ανθρώπους που θέλουν να μοιραστούν την διαδρομή τους, τις επιτυχίες τους, τις αδυναμίες τους, τις αξίες τους, τα εφόδια τους, τις απειλές που συνάντησαν αλλά και το όραμα που είχαν και έχουν.
Απευθύνεται σε αυτούς που θέλουν έστω και λίγο να τσαλακωθούν αλλά και να αναδείξουν μια πιο ανθρώπινη πλευρά όχι τόσο αψεγάδιαστη!
Δεν μιλάμε για Life Style αλλά για σκέτο Life γιατί πολύ απλά "Τhat ‘s Life"!

Σήμερα το My Life Motto έχει την χαρά να  φιλοξενεί τον αγαπημένο Γιώργο Δελατόλα.Ο Γιώργος  είναι High Performance Coach με εξειδικευμένα σεμινάρια προσωπικής και επαγγελματικής ανάπτυξης. Αυτή την στιγμή δουλεύει πάνω σε τρεις κυρίους άξονες στις συνήθειες Επιτυχίας, στην παρακίνηση Γονέων και στην διαχείριση του Άγχους. 

Με τον Γιώργο γνωριστήκαμε στην ομάδα κοινωνικής δράσης και αλληλεγγύης τους Hopeaholics και ως άνθρωποι με κοινά ιδανικά όπως η αλληλεγγύη και η προσφορά συνεργαζόμαστε και στηρίζουμε ο ένας τον άλλον!  

Η αγάπη του για τους αρχαίους φιλόσοφους είναι εμφανής αφού κάθε βδομάδα διαδικτυακά παρουσιάζει  ένα  δωρεάν webinar με βάση το Life Coaching και την Στωική Φιλοσοφία.

Πρόσφατα ως κρούσμα του Covid -19 δεν δίστασε να μοιραστεί με τους φίλους του και τους ανθρώπους που τον ακολουθούν την περιπέτεια του. Αυτό που κρατώ στις μεταξύ μας επικοινωνίες είναι ότι με αυτή την περιπέτεια κατάλαβε πόσο επιβαρυντικό είναι το κάπνισμα για την υγεία ενώ μου δήλωσε ότι  πλέον στοχεύει να το κόψει !

Σταματώ να μιλώ για εκείνον και αναλαμβάνει την σκυτάλη ο ίδιος  με τις ενδιαφέρουσες απαντήσεις του στο My Life Motto project .

Περιγράψτε μας με δυο λόγια τη σημερινή σας κατάσταση και θέση σας.

Αγαπητή μου Στέλλα, η σημερινή μου κατάσταση είναι όπως πάντα High Performance Coach! Είμαι σε μια πολύ δημιουργική φάση της ζωής μου όπου μέσα από το βιβλίο μου και τα σεμινάρια που ετοιμάζω, θέλω να μεταδώσω στους ανθρώπους τη στωική φιλοσοφία που ταιριάζει απόλυτα με τις προσωπικές μου αξίες.

Πώς βιώνετε τη σημερινή σας κατάσταση, ποια είναι τα θέλω σας σε όλα τα επίπεδα της ζωής σας;

Από τότε που ξεκίνησα το ταξίδι στην προσωπική μου ανάπτυξη, θέλω να βιώνω την ανάγκη και την πολυτέλεια της ψυχικής μου υγείας, την ομορφιά της προσωπικής και οικογενειακής ισορροπίας και την απόλαυση του να προτείνω "ένα δρόμο" στους άλλους για να ζήσουν καλύτερα. Θέλω οι άνθρωποι που είναι μαζί μου να πετυχαίνουν αυτό που θέλουν και αυτό που ονειρεύονται και είμαι διατεθειμένος να τους υποστηρίξω μέχρι το τέλος.

Επιθυμείτε κάτι να αλλάξει ως προς εσάς;

Επιθυμώ να αλλάξει κάτι πιο πολύ όσον αφορά τις συνθήκες εδώ στην Ελλάδα και κυρίως το life coaching. Να μπορέσει να αναγνωριστεί και να γίνει τρόπος ζωής για τους περισσότερους ανθρώπους. Γιατί πιστεύω ότι υγεία χωρίς ψυχική υγεία δεν υπάρχει.

Μέχρι σήμερα ποιο Life Motto σας συνόδευε;

«Να ξέρεις ότι κάθε μέρα κάνεις αυτό που έχει μεγαλύτερη σημασία. Όταν ξέρεις τι έχει μεγαλύτερη σημασία, όλα έχουν νόημα. Όταν δεν ξέρεις, τα πάντα έχουν νόημα».

Με ποιο τρόπο πραγματοποιήσατε μια επιτυχή αλλαγή που αναγκαστήκατε ή αποφασίσατε οικειοθελώς να κάνετε; 

Όταν αποφάσισα να ασχοληθώ με το High Performance, άρχισα να βάζω νέες συνήθειες στη ζωή μου με αποτέλεσμα να φτάσω στα επίπεδα ενέργειας, επιρροής και παραγωγικότητας που ήθελα!

Ποια θεωρείτε τα δυνατά σημεία του χαρακτήρα σας και πώς σας βοήθησαν έως σήμερα ή μπορούν να σας βοηθήσουν μελλοντικά;

Σαφήνεια σε αυτό που θέλω, συνέπεια και προσήλωση στο στόχο μου και όλα αυτά σε συνδυασμό με την αγάπη μου για τον άνθρωπο.

 

Πώς ξεπεράσατε τα έως τώρα εμπόδια;

Με καλύτερο προγραμματισμό, ανασκόπηση του τι δεν πήγε καλά ώστε να πάει καλύτερα την επόμενη φορά και επιμονή στο  να περάσω τα δυνατά μου μηνύματα στον κόσμο.

Ποια πλευρά του εαυτού σας μπορεί να σας σταθεί εμπόδιο;

Το γεγονός ότι μπορεί να βγάλω εύκολα συμπεράσματα χωρίς να ξέρω όλες τις πλευρές ενός ζητήματος.

Τι αρνητικό μπορεί να βλέπουν οι άλλοι σε εσάς;

Λόγω της δύναμης του χαρακτήρα μου μπορεί κάποιος να νομίζει ότι είμαι ισχυρογνώμων, όμως πάντα φροντίζω να στηρίζω με επιχειρήματα τις απόψεις μου.

Φανταστείτε να είχατε ένα διάλογο με το σοφότερο άτομο που ξέρετε ή που μπορείτε να σκεφτείτε – ποιο μπορεί να είναι αυτό το άτομο και τι θα σας συμβούλευε να κάνετε;

Ο Μάρκος Αυρήλιος ο αγαπημένος μου στωικός φιλόσοφος θα με συμβούλευε να ελέγχω τα συναισθήματά μου, να διατηρώ την ψυχραιμία μου και να μην επηρεάζομαι από αρνητικές καταστάσεις. Έτσι θα έχω τον έλεγχο του δυναμικού μου ώστε να αφιερωθώ στα πιο ουσιαστικά.

Πως βιώσατε την πρόσφατη εμπειρία ως κρούσμα κορωνοϊού; Ποια ψυχικά αποθέματα επιστρατεύσατε και με ποιες απειλές ήρθατε αντιμέτωπος;

Υπήρξε παρά πολύ φόβος. Όχι τόσο για μένα αλλά για τους ανθρώπους γύρω μου (ιδιαίτερα για ανθρώπους του πολύ στενού οικογενειακού περιβάλλοντος μου που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες). Δεν μπορούσα να φανταστώ ότι μπορούσα να κολλήσω κάποιον...

Τις πρώτες μέρες τα συμπτώματα ήταν παρά πολύ έντονα. Αδυναμία σε σημείο να μην μπορώ να αυτοεξυπηρετηθώ (ζούσα εντελώς μόνος στο σπίτι ) και αντιμετώπισα πρόβλημα στην αναπνοή αφού ως χρόνιος καπνιστής δυσχέραινα την κατάσταση. Ένα δημιουργικό σοκ για να το κόψω !!!

Τα ψυχικά αποθέματα που με βοήθησαν είναι η αγάπη του κόσμου και των αγαπημένων συνάδελφων μου (όλους εσάς ) αφού λάμβανα συνεχώς μηνύματα και τηλέφωνα. Επίσης τα αγαπημένα μου βιβλία και η επιστράτευση της δημιουργικότητας,  αφού πέρασαν οι κρίσιμες ώρες για το τι θα έρθει στον μέλλον.

Με τη νέα συνθήκη του κορωνοϊού αναδύθηκε και κάποιο νέο Life Motto στη ζωή σας; Αν ναι ποιο;

Ο,τι στέκεται εμπόδιο στο δρόμο, γίνεται ο δρόμος.

Λατρέυω τα εμπόδια.

Ηχηρά τα μηνύματα ζωής του Γιώργου. Εύχομαι να σας πρόσφεραν έμπνευση για μια δημιουργική εβδομάδα! Αν είστε λάτρεις της Στωικής φιλοσοφίας μην παραλείψετε να παρακολουθήσετε τα σεμινάρια του και σύντομα το βιβλίο του.

Τέλος θα επικεντρωθώ σε ένα σημαντικό του μήνυμα ότι το κάπνισμα επιβαρύνει την υγεία και θα σας παροτρύνω όλους να προσπαθήσετε να το βγάλετε από την ζωής σας !

Τον ευχαριστώ θερμά για την συμμετοχή του στο project My Life Motto!

Ακολουθούν και άλλοι αγαπημένοι  φίλοι με δυνατά μηνύματα και μην ξεχνάτε:

Όποιος έχει ένα «γιατί» να ζει μπορεί να αντιμετωπίσει οποιοδήποτε «πως».

Στέλλα Ζουλινάκη  

Life & Business Coach

Insurance Agent & Coach 

Mail:feelcoachingbysz@gmail.com

Join us : https://feelcoaching.blogspot.com/

https://www.facebook.com/FeelCoachingsz/

 

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση και η αναπαραγωγή μέρους  ή ολόκληρης της συνέντευξης χωρίς αναφορά στο blog ως πηγή.

 

 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

"ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΠΕΘΑΝΩ ΕΓΩ ΠΑΡΑ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΜΟΥ" MY LIFE MOTTO - ΗΛΙΑΣ ΚΑΡΑΠΙΠΕΡΗΣ

  Το «Μy Life Motto» ως project  περιλαμβάνει μια σειρά συνεντεύξεων, εξομολογήσεων από ανθρώπους που θέλουν να μοιραστούν την διαδρομή τους...