Τετάρτη 29 Απριλίου 2020

My Life Motto -Πέτρος Νάζος








Το «Μy Life Motto» ως project  περιλαμβάνει μια σειρά συνεντεύξεων, εξομολογήσεων από ανθρώπους που θέλουν να μοιραστούν την διαδρομή τους ,τις επιτυχίες τους ,τις αδυναμίες τους ,τις αξίες τους, τα εφόδια τους, τις απειλές που συνάντησαν αλλά και το όραμα που είχαν και έχουν.
Απευθύνεται σε αυτούς που θέλουν έστω και λίγο να τσαλακωθούν αλλά και να αναδείξουν μια πιο ανθρώπινη πλευρά όχι τόσο αψεγάδιαστη!
Δεν μιλάμε για Life Style αλλά για σκέτο Life γιατί πολύ απλά “Τhat ‘s Life “!
Το My Life Motto Project αξιοποιεί τα εργαλεία και τα μοντέλα του Life Coaching μέσα από συγκεκριμένες ερωτήσεις που θέτει στους συνεντευξιαζόμενους  και έχοντας κατά νου την παρακάτω ακροστιχίδα ως έμπνευση για το περιεχόμενο  των ερωτήσεων M.O.T.T.O (Motivation-Opportunities-Threats-TreasureOutcome).


Σήμερα έχω την χαρά να φιλοξενώ ένα αληθινό φίλο ,ένα δραστήριο και έξυπνο επιχειρηματία, έναν καναλάρχη …τον καναλάρχη της καρδίας μας ,τον του Μύκονος Live Tv τον Πέτρο Νάζο !
Με τον Πέτρο γνωριζόμαστε κάτι παραπάνω από 30 χρόνια  και όπως λέει και ίδιος η φιλία μας έχει «δικαστεί» …η «ετυμηγορία»: ισόβια φιλία και αλληλοϋποστήριξη!
Σταματώ να μιλώ για εκείνον και αναλαμβάνει την σκυτάλη ο ίδιος με τις ενδιαφέρουσες απαντήσεις στο My Life Motto project .

Περιγράψτε μας με δυο  λόγια  την σημερινή σας κατάσταση  και θέση  σας;
Έχοντας διανύσει μια πολυετή πορεία στον χώρο της δημοσιογραφίας και αφού δημιούργησα τον  πρώτο ιντερνετικό κανάλι στην Ελλάδα με παγκόσμια απήχηση θεωρώ ότι πλέον πρέπει να το συντηρήσω και να συνεχίσω να διαφημίζω την Ελλάδα  μέσω της Μυκόνου και τις ομορφιές της.

Με ποιο τρόπο πραγματοποιήσατε  μια επιτυχής αλλαγή που αναγκαστήκατε ή αποφασίσατε οικειοθελώς να κάνετε  ;
Πριν 20 χρόνια παρότι βρισκόμουν σε μια επιτυχημένη καριέρα στην Αθήνα, συνειδητοποίησα ότι δεν μπορώ να επιβιώσω σε μια μεγαλούπολη και παραιτήθηκα. Ξεκίνησα από τον μηδέν αλλά με πιστή στο εαυτό μου ότι θα τα καταφέρω μετακόμισα μόνιμα στην Μύκονο που είναι η καταγωγή μου  και δημιούργησα στην ουσία  ένα καινούργιο επάγγελμα το επάγγελμα του video-παπαράτσι!

Ποια θεωρείται τα δυνατά σημεία του χαρακτήρα σας και πως σας βοήθησαν έως σήμερα ή μπορούν να σας βοηθήσουν μελλοντικά ;
Η αγωγή και η ευγένεια με βοηθήσαν στην δημοσιογραφία. Ήμουν πάντα συνεπής και ευγενικός και έτσι με εμπιστευτήκαν όλοι παρόλο που δεν ήμουν στο «κύκλωμα». Επίσης η  καινοτομία ως αξία με αντιπροσωπεύει  σαν προσωπικότητα και σε συνδυασμό με την συνέπεια και την εμπιστοσύνη με βοηθούν να πετυχαίνω στόχους.

Ποια πλευρά του εαυτού σας μπορεί να σας σταθεί εμπόδιο;                                                                                                                              
Η ανυπομονησία μου και το γεγονός  ότι  δεν είμαι  διπλωμάτης όταν οι καταστάσεις το επιβάλουν. Είμαι πολύ ειλικρινής και δίκαιος και αυτό μπορεί να σταθεί εμπόδιο.

Ας υποθέσουμε ότι κατά την διάρκεια της νύχτας συμβαίνει ένα θαύμα που λύνει τις σημερινές  προκλήσεις  σας . Το επόμενο πρωί πως θα αρχίσετε να ανακαλύπτεται ότι μάλλον συνέβη ένα θαύμα ;
Η απληστία του Μυκόνου είναι κάτι που μου προκαλεί οργή. Το θαύμα θα ήταν να ξυπνήσω και να έχουμε καταλάβει την καταστροφή που προκαλείται στο νησί από την αυθαίρετη δόμηση και να αρχίσουμε να σεβόμαστε και να αγαπούμε  τον τόπο που πρόσφερε απλόχερα τόσο πλούτο.

Ποιος είναι ο ιδανικός σας προορισμός, ποια είναι η Ιθάκη σας;
Να εξερευνήσω όσο περισσότερο καλύτερα γίνεται την όμορφη Ελλάδα πριν την καταστρέψει ο υπερτουρισμός.

Μέχρι σήμερα ποιο Life Motto σας συνόδευε;
Με εκπροσωπεί η φιλοσοφία του Σωκράτη ο οποίος θεωρούσε ότι ο άνθρωπος δεν πρέπει να επενδύει στα υλικά αγαθά αλλά στην ψυχή του έτσι και εγώ δηλώνω ως Motto: «ότι ο πλούτος της ψυχής είναι ανώτερος των υλικών»!

Πως βιώσατε το διάστημα της Καραντίνας και την κρίση του Covid 19;
Επειδή ήμουν ο πρώτος στην Ελλάδα που μπήκε σε Καραντίνα από τις 24 Φεβρουαρίου, μια και είχα ταξιδέψει στο Μιλάνο για το Fashion week μαζί με την φίλη μου την Δήμητρα που ήταν το «κρούσμα 0» στην Ελλάδα βίωσα ιδιαίτερα συναισθήματα. Βίωσα την κοινωνική κριτική μιας κλειστής κοινωνίας, παρότι δεν νόσησα. Κάθε μέρα που περνούσε ήταν ένας Γολγοθάς για μένα και την οικογένεια μου γιατί δεν γνωρίζαμε αν θα νοσήσουμε και αν η φίλη μας που νοσηλευόταν θα γίνονταν καλά .
Για εμένα το πραγματικό εμβόλιο για την ατέλειωτη καραντίνα που βίωσα ήταν οι αληθινοί φίλοι μου που καθημερινά με στήριζαν ψυχολογικά! 

Mε την νέα συνθήκη του κορωνοϊού αναδύθηκε και κάποιο νέο Life Motto στην ζωή σας; αν ναι ποιο;
Φυσικά ,βλέποντας την νέα συνθήκη αναλογίστηκα ότι: «ο Θεός έφερε την ισορροπία» στην κοινωνία  που είχε κυριεύσει η απληστία και ο πλούτος! Για παράδειγμα  το προφίλ «δημοφιλών ανούσιων ατόμων» στο διαδίκτυο κατέρρευσε μπρος στο ουσιαστικό έργο ανθρώπων της ιατρικής που υπηρετούν την ανθρωπότητα.

Ουσιαστικά όσο ποτέ τα «συνθήματα ζωής» του Πέτρου  …Τον ευχαριστώ θερμά για την «στήριξη» στο νέο μου project My Life Motto!
Ακολουθούν και άλλοι αγαπημένοι  φίλοι με δυνατά μηνύματα και μην ξεχνάτε
Όποιος έχει ένα «γιατί» να ζει μπορεί να αντιμετωπίσει οποιοδήποτε «πως».

Στέλλα Ζουλινάκη  


Join us:www.feelcoaching.blogspot.com

 https://www.facebook.com/mylifemotto/




ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση και η αναπαραγωγή μέρους  ή ολόκληρης της συνέντευξης χωρίς αναφορά στο blog ως πηγή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

"ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΠΕΘΑΝΩ ΕΓΩ ΠΑΡΑ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΜΟΥ" MY LIFE MOTTO - ΗΛΙΑΣ ΚΑΡΑΠΙΠΕΡΗΣ

  Το «Μy Life Motto» ως project  περιλαμβάνει μια σειρά συνεντεύξεων, εξομολογήσεων από ανθρώπους που θέλουν να μοιραστούν την διαδρομή τους...