Τετάρτη 27 Απριλίου 2022

«ΑΞΙΖΩ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ» ΜY LIFE MOTTO – ΑΛΕΞΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΔΟΥ





 Το «Μy Life Motto» ως project  περιλαμβάνει μια σειρά συνεντεύξεων, εξομολογήσεων από ανθρώπους που θέλουν να μοιραστούν την διαδρομή τους, τις επιτυχίες τους, τις αδυναμίες τους, τις αξίες τους, τα εφόδια τους, τις απειλές που συνάντησαν αλλά και το όραμα που είχαν και έχουν.

Απευθύνεται σε αυτούς που θέλουν έστω και λίγο να τσαλακωθούν αλλά και να αναδείξουν μια πιο ανθρώπινη πλευρά όχι τόσο αψεγάδιαστη!
Δεν μιλάμε για Life Style αλλά για σκέτο Life γιατί πολύ απλά “Τhat ‘s Life “!

Σήμερα το My Life Motto ταξιδεύει για δεύτερη φορά στην όμορφη Κύπρο και συναντά την γλυκύτατη συγγραφέα και Mindset Coach Αλεξία Ελευθεριάδου.

Η Αλεξία σπούδασε οικονομικά και για αρκετά χρόνια έκανε καριέρα στον τραπεζικό κλάδο. Πήρε μια μεγάλη απόφαση αποχώρησε από την Τράπεζα και έκτοτε άλλαξε την καθημερινότητα της αλλά και την ζωή της, εξειδικεύτηκε στο NLP  Νευρογλωσσικό προγραμματισμό και την Κλινική Υπνοθεραπεία και σήμερα είναι Coach Προσωπικής Ενδυνάμωσης. Επίσης δημιούργησε ένα χρήσιμο οδηγό ενδυνάμωσης με τίτλο  «Απελευθέρωσε τον πραγματικό εαυτό σου τώρα» και στα αγγλικά ”Ignite yourself”.

Με την Αλεξία γνωριστήκαμε τυχαία στα τηλεοπτικά γυρίσματα μια εκπομπής αλλά όπως λέει και η ίδια τίποτα δεν γίνεται τυχαία ! Από την στιγμή με εντυπωσίασε το χαμόγελο της και η διάθεση της να μεταφέρει σε όλους ένα μήνυμα αλλαγής και αισιοδοξίας.

Σταματώ να μιλώ για εκείνη και αναλαμβάνει την σκυτάλη η ίδια με τις ενδιαφέρουσες απαντήσεις στο My Life Motto project.

Περιγράψτε μας με δυο λόγια την σημερινή σας κατάσταση και θέση σας;.

Αγαπημένη μου Στέλλα, μπορώ να πω πλέον ότι σήμερα είμαι στην καλύτερη κατάσταση στο επαγγελματικό μου τομέα. Δουλεύω online ως coach προσωπικής ενδυνάμωσης και αυτοπεποίθησης και βοηθάω κόσμο μέσα από προσωπικές συνεδρίες, ενδυναμωτικά βίντεο και σεμινάρια, να κτίσει την αυτοπεποίθηση του, να πιστέψει στο εαυτό του έτσι ώστε να έχει εσωτερική ισορροπία για να είναι πραγματικά ελεύθερος. Δηλώνω παθιασμένη και λατρεύω την δουλεία μου γιατί η μη αυτοπεποίθηση και πίστη στον εαυτό ήταν και για μένα ένα θέμα που με ταλαιπωρούσε σε όλη μου την ζωή και από ότι αναγνωρίζω τώρα με κράτησε πίσω από το να είμαι ο πραγματικός μου εαυτός.

Πως βιώνετε την σημερινή σας κατάσταση ποια είναι τα θέλω σας σε όλα τα επίπεδα της ζωής σας ;

Απολαμβάνω όλα τα στάδια της εργασίας μου, γιατί θεωρώ ότι είμαι ακόμη στην αρχή και έχω πολλά ακόμη να δώσω. Πιστεύω ότι κάθε βήμα είναι και ένα μάθημα που θα πάρω πολλά. Στόχος μου είναι συνεχώς να μαθαίνω και να εξελίσσομαι και παράλληλα να βοηθάω ακόμη περισσότερο τα άτομα που επιθυμούν να αγαπήσουν και να απελευθερώσουν και αυτοί τον πραγματικό τους εαυτό. Είμαι ευγνώμων για κάθε στιγμή της ημέρας μου γιατί να είμαι αφεντικό του εαυτού μου, να δουλεύω στο δικό μου χώρο και χρόνο ήταν κρυφό όνειρο και τώρα το βιώνω. Πέρα από τα επαγγελματικά μου μεγάλο θέλω μου στην προσωπική μου ζωή είναι να δημιουργήσω μια όμορφη αγαπημένη οικογένεια με κύριες αξίες την αγάπη, την ειλικρίνεια, τον σεβασμό και την ασφάλεια. Να είμαστε υγιής, να μπορούμε να οδεύουμε μαζί στην υλοποίηση των στόχων μας και να απολαμβάνουμε τις μικρές στιγμές της ζωής.

Επιθυμείτε κάτι να αλλάξει ως προς εσάς ;

Αν και τα τελευταία χρόνια κάνω τεράστιες αλλαγές σε όλους τους τομείς της ζωής μου ακόμη και στον χαρακτήρα μου, αυτό που επιθυμώ να βελτιώσω ακόμη περισσότερο είναι η αναβλητικότητα μου σε μερικά θέματα και η καλύτερη οργάνωση χρόνου αλλά ξέρω ότι αυτό εξαρτάται αποκλειστικά από μένα, είναι απλά μια απόφαση που με πρακτικά βήματα και πειθαρχία βελτιώνονται αρά το θεωρώ σίγουρο ότι θα αλλάξει, προς το επιθυμητό αποτέλεσμα άμεσα!




Μέχρι σήμερα ποιο Life Motto σας συνόδευε;

Για πολλά χρόνια το Life Motto που με συνόδευε ήταν το «Αν το θέλεις πραγματικά γίνεται» και ασυνείδητα με έχει βοηθήσει πάρα πολύ. Όπως σας είπα όμως επειδή άργησα να δουλέψω πραγματικά με τον εαυτό μου και για πολλά χρόνια η αυτοεκτίμηση μου ήταν σε χαμηλά επίπεδα, αυτό το Motto παρόλο που με βοήθησε αρκετά αλλά σε πολύ αργά επίπεδα συνειδητοποίησα ότι κάτι του έλειπε. Δουλεύοντας με τον εαυτό μου, και αποκτώντας τις γνώσεις από την πιστοποίηση μου στο NLP Life Coaching, το καινούργιο μου Life Motto «Αξίζω τα Καλύτερα» είναι αυτό που πλέον με συνοδεύει και που τα περιλαμβάνει όλα. Ειλικρινά πιστεύω ότι ο καθένας μας μπορεί να κάνει και να έχει ότι επιθυμεί η καρδία του γιατί απλά Αξίζει τα Καλύτερα! Το μόνο που χρειάζεται είναι πίστη και πράξεις.

Ποιες ευκαιρίες αξιοποιήσατε στο παρελθόν οι οποίες σας οδήγησαν σε ένα θετικό για εσάς σήμερα αποτέλεσμα;

Κάτι που δεν ανέφερα μέχρι τώρα είναι ότι μέχρι πριν λίγα χρόνια ήμουν τραπεζικός υπάλληλος. Την εκπαίδευση μου στο NLP Coaching και στην Κλινική Υπνοθεραπεία την είχα ξεκινήσει καθώς εργαζόμουν στον τραπεζικό χώρο, με αφορμή τη προσωπική μου δουλεία και αναζήτηση με τον εαυτό μου. Βλέποντας όμως την πραγματική αλλαγή σε εμένα, την εσωτερική δύναμη και απελευθέρωση που μου πρόσφεραν οι τεχνικές και οι γνώσεις του Coaching πάνω μου θεωρώ ότι άρπαξα αυτή την τεράστια ευκαιρία, πήρα το ρίσκο και παραιτήθηκα από τον τραπεζικό χώρο και αποφάσισα να εργαστώ ως Coach Προσωπικής Ενδυνάμωσης. Τότε δεν γνώριζα αν θα πετύχει όλο αυτό, αλλά μέσα μου εγώ το είδα ως μια μεγάλη ευκαιρία που από ότι βιώνω και φαίνεται σήμερα έχει θετικό αποτέλεσμα και μέσα μου και στην εξωτερική μου πραγματικότητα.

Με ποιο τρόπο πραγματοποιήσατε μια επιτυχής αλλαγή που αναγκαστήκατε ή αποφασίσατε οικειοθελώς να κάνετε ;

Για να πραγματοποιήσεις μια αλλαγή και να είναι επιτυχής γενικότερα, προσωπική μου άποψη είναι ότι χρειάζεται πρώτα από όλα να το θέλεις πραγματικά, να κτυπάει η καρδία σου γρήγορα όταν το σκέφτεσαι, να έχεις όσο πιο ξεκάθαρα το καινούργιο αποτέλεσμα που θέλεις να φέρεις και να είσαι αφοσιωμένος σε αυτό που αποφασίσεις. Και αυτό συνεπάγεται να κάνεις ότι χρειάζεται για να το εκπληρώσεις. Είτε είναι πρακτική και επανάληψη, είτε είναι να μάθεις καινούργιες γνώσεις είτε να βγεις έξω από τον κύκλο βολικότητας σου. Και φυσικά να είσαι ανοιχτός και ευέλικτος στις καταστάσεις. Αυτά έκανα και συνεχίζω να κάνω και αυτά θεωρώ είναι που μου φέρουν επιτυχία στις αλλαγές.

Ποια θεωρείται τα δυνατά σημεία του χαρακτήρα σας και πως σας βοήθησαν έως σήμερα ή μπορούν να σας βοηθήσουν μελλοντικά

Δυνατό σημείο του χαρακτήρα που θεωρώ είναι το ότι παίρνω ρίσκα και δεν φοβάμαι να κυνηγήσω τα θέλω μου από τα πιο βασικά. Επίσης δυνατό σημείο θεωρώ την διαίσθηση μου γιατί με έχει βοηθήσει και με έχει προστατέψει πολύ καθ’ όλη την διάρκεια της ζωής μου. Τέλος , το ότι είμαι δοτικός άνθρωπος και αληθινός, παρόλο που δεν με εξυπηρετεί πάντα θεωρώ ότι στο τέλος αυτό είναι που μου δίνει δύναμη και αυτό που αναγνωρίζουν οι άνθρωποι που βρίσκονται γύρω μου είτε στην προσωπική είτε στην επαγγελματική ζωή.



Ποια πλευρά του εαυτού σας μπορεί να σας σταθεί εμπόδιο;

Παρόλο που θεωρώ ότι έχω δουλέψει με την ευαίσθητη μου πλευρά, μπορεί το ότι είμαι ευαίσθητη σε κάποιους τομείς λίγο περισσότερο, εμπιστεύομαι εύκολα ανθρώπους, παρόλα τα μαθήματα που έχω πάρει, αυτό θεωρώ ότι μπορεί να μου σταθεί εμπόδιο σε όλα αυτά που επιθυμώ να κάνω επηρεάζοντας την ψυχολογία και την ενέργεια μου και να με κρατήσει πίσω. Αλλά επειδή το αναγνωρίζω και συνεχίζω να το δουλεύω με τον εαυτό μου, μπορεί να με καθυστερήσει, να με χαλάσει για ένα διάστημα αλλά δεν θα καταφέρει να με σταματήσει γιατί το θέλω μου και το όραμα του σκοπού μου είναι πολύ πιο μεγάλο!

Τι αρνητικό μπορεί να βλέπουν οι άλλοι σε εσάς ; και ποιες αδυναμίες σας θα μπορούσαν να εκμεταλλευτούν οι εξωτερικές απειλές σας

Πέρα από τον ευαίσθητο κομμάτι του εαυτού μου , η καλοσύνη μου και το ότι είμαι και φαίνομαι αληθινή θεωρώ ότι πολλοί μπορούν να θεωρήσουν ότι μπορούν να με εκμεταλλευτούν και να προσπαθήσουν να με ρίξουν με διάφορους τρόπους . Αλλά πίστεψε με ο καθένας μας κρύβει αστείρευτη δύναμη μέσα του που μπορεί να ξεπεράσει πολλές καταστάσεις , φτάνει να το συνειδητοποιήσει. Και εγώ το έχω αναγνωρίσει γι' αυτό μπορεί να πέσω αλλά θα σηκωθώ ακόμη πιο δυνατή !


Πώς θα θέλατε να δείτε τον εαυτό σας σε μερικά χρόνια από σήμερα ;Τι θα θέλατε να έχετε πετύχει στην επομένη φάση της ζωή σας

Σε μερικά χρόνια θα ήθελα να δω τον εαυτό μου πετυχημένη επιχειρηματία με την δική μου Ακαδημία με στόχο την προσωπική εξέλιξη των ανθρώπων , να έχω βοηθήσει και να έχω εκπαιδεύσει ακόμη περισσότερα άτομα και φυσικά να έχω εξελιχθώ και εγώ σαν άτομο. Επιθυμώ να έχω δημιουργήσει την δική μου οικογένεια και να κρατώ τις ισορροπίες μεταξύ της επαγγελματικής και προσωπικής ζωής μου. Έχω πολλά όνειρα που έχουν σιγά-σιγά μετατραπεί σε στόχοι γι’ αυτό να αναμένεται πολλά από εμένα και όταν είναι ανακοινώσιμα θα τα μαθαίνεται!

Φανταστείτε να είχατε ένα διάλογο με το σοφότερο άτομο που ξέρετε ή που μπορείτε να σκεφτείτε – ποιο μπορεί να είναι αυτό το άτομο (αν σας έρχεται ως εικόνα )και τι θα σας συμβούλευε να κάνετε ;

Αγαπώ και θαυμάζω πολλά άτομα που τους θαυμάζω και μαθαίνω μέσα από αυτούς όπως είναι Louse Hay, o Dr Joe Dispenza , o Bob Proctor, o Bruce Lipton και η Οprah Winfrey. Παρόλο που δεν είχα την τιμή να γνωρίσω την Louise Hay πριν φύγει από την ζωή θεωρώ ότι αν είχα ένα διάλογο μαζί της το πρώτο πράγμα που θα με συμβούλευε είναι να αγαπήσω ακόμη περισσότερο τον εαυτό μου, να επενδύσω σε μένα και να με βάζω σε προτεραιότητα. Όλα αυτά με την καλή έννοια και όχι από την μεριά του ναρκισσισμού και της εγωπάθειας. Γι’ αυτό αν και δεν μου το είπε ποτέ εγώ υποσχέθηκα να το κάνω. Η αγάπη προς τον εαυτό είναι το μεγαλύτερο δώρο που μπορεί κανείς να κάνει στον εαυτό του, είναι η αρχή για μια ζωή γεμάτη και αληθινή.

Κλείνοντας μετά από αυτήν την διαδικασία αυτοπαρατήρησης και ανασκόπησης εξακολουθείτε να έχετε το ίδιο Life Μotto ή σας έρχεται κάποιο νέο αναλογιζόμενος όσα μας εκμυστηρευτήκατε ;

Συνεχίζω να έχω το ίδιο Life Μotto “Αξίζω τα Καλύτερα” και αυτό θα ήθελα να γίνει motto για τον καθένα ξεχωριστά. Γιατί αυτό συμπεριλαμβάνει την αυτοαγάπη, την αυτοεκτίμηση, την αυτοπεποίθηση που επιθυμώ να κτίσουν οι άνθρωποι έτσι ώστε να είναι πραγματικά ελεύθεροι και να τους δίνει ώθηση να ακολουθούν και να υλοποιούν τα θέλω τους.



Ποιος είναι ο ιδανικός σας προορισμός, ποια είναι η Ιθάκη σας

Για μένα πλέον η δική μου Ιθάκη δεν είναι ένας προορισμός αλλά ένα ταξίδι. Είναι ένα μαγικό ταξίδι αυτογνωσίας, εξέλιξης και καθημερινής βελτίωσης με σκοπό την δική μου εσωτερική ηρεμία και πληρότητα.

Πως βιώσατε το διάστημα της Καραντίνας και την κρίση του Covid 19;

Η κρίση του Covid 19; και το διάστημα της Καραντίνας για μένα ήταν η πιο εποικοδομητική περίοδος της ζωής μου. Μεγάλωσα την επιχείρηση μου, έμαθα περισσότερα για μένα και τις αντοχές μου. Μπορεί να ακούγεται λίγο περίεργο αυτό που θα πω αλλά θεωρώ ότι αυτή η πανδημία αν και πολύ σοβαρή και λυπητερή, ήρθε για να μας ξυπνήσει, να μας ταρακουνήσει , να μας μάθει πολλά πράγματα. Να μας υπενθυμίσει ότι τίποτα στην ζωή δεν είναι δεδομένο, ακόμη και η ίδια η ζωή, η ελευθερία κίνησης. Ήρθε να μας μάθει να είμαστε ευγνώμων για μικρά πράγματα, να έρθουμε πιο κοντά στην φύση, να αναλογιστούμε. Να αναπροσαρμόσουμε τις ανάγκες μας, να βάλει φρένο σε όλη αυτή την ανεξέλεγκτη κατάσταση που επικρατούσε λόγω της ραγδαίας εξέλιξης σε όλους του τομείς. Όλα τα πράγματα έχουν πολλές οπτικές γωνίες που μπορείς να τα δεις. Το θέμα είναι τι θα επιλέξεις και πως θα αποφασίσεις να δράσεις.

Θα ήθελα ειλικρινά να σε ευχαριστήσω για την πρόσκληση να μιλήσω σε αυτό το υπέροχο project που έχεις κτίσει και σου εύχομαι να συνεχίσεις ακόμη πιο δυνατά. Είμαι ευγνώμων που μέσα από ένα τυχαίο γεγονός σε γνώρισα από κοντά και εδώ να διευκρινίσω ότι τίποτα στην ζωή δεν είναι τυχαίο.

Όλα γίνονται για κάποιο λόγο. ( Να ακόμη ένα Life Μotto που έχω στην ζωή μου)

Όμορφα και ουσιαστικά τα «συνθήματα ζωής» της Αλεξίας .

Εύχομαι να σας πρόσφεραν έμπνευση και θετική διάθεση!

Την ευχαριστώ θερμά για την συμμετοχή της στο project My Life Motto!

Ακολουθούν και άλλοι αγαπημένοι  φίλοι με δυνατά μηνύματα και μην ξεχνάτε:

Όποιος έχει ένα «γιατί» να ζει μπορεί να αντιμετωπίσει οποιοδήποτε «πως».

Στέλλα Ζουλινάκη  

Life & Business Coach

Insurance Agent & Coach 



Αν σας άρεσε,  παρακαλώ share the link.





 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

"ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΠΕΘΑΝΩ ΕΓΩ ΠΑΡΑ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΜΟΥ" MY LIFE MOTTO - ΗΛΙΑΣ ΚΑΡΑΠΙΠΕΡΗΣ

  Το «Μy Life Motto» ως project  περιλαμβάνει μια σειρά συνεντεύξεων, εξομολογήσεων από ανθρώπους που θέλουν να μοιραστούν την διαδρομή τους...