Τετάρτη 9 Δεκεμβρίου 2020

"Δεν πειράζει, δεν το παίρνω προσωπικά, δεν με νοιάζει " My Life Motto - Δημήτρης Νομικός

 

Το «Μy Life Motto» ως project  περιλαμβάνει μια σειρά συνεντεύξεων, εξομολογήσεων από ανθρώπους που θέλουν να μοιραστούν την διαδρομή τους, τις επιτυχίες τους, τις αδυναμίες τους, τις αξίες τους, τα εφόδια τους, τις απειλές που συνάντησαν αλλά και το όραμα που είχαν και έχουν.
Απευθύνεται σε αυτούς που θέλουν έστω και λίγο να τσαλακωθούν αλλά και να αναδείξουν μια πιο ανθρώπινη πλευρά όχι τόσο αψεγάδιαστη!
Δεν μιλάμε για Life Style αλλά για σκέτο Life γιατί πολύ απλά “Τhat ‘s Life “!

Σήμερα έχω την χαρά να φιλοξενώ ένα αγαπημένο φίλο και συγγραφέα, τον Δημήτρη Νομικό. Ο Δημήτρης είναι από τους πρώτους στην Ελλάδα που έχουν ασχοληθεί με την προσωπική ανάπτυξη.  
Το 1978 παρακολούθησε το βασικό σεμινάριο της μεθόδου Silva, ολοκληρώνοντας μελλοντικά όλο το εκπαιδευτικό πρόγραμμα της μεθόδου και έκτοτε ασχολήθηκε με εσωτερική φιλοσοφία, ψυχολογία, φυσιολογία εγκεφάλου, αστροφυσική και κβαντομηχανική.
Συμμετέχει ενεργά σε ομάδες δυναμικού διαλογισμού για την νοητική απεικόνιση θετικών εικόνων επί θεμάτων υγείας και ειρήνης. Αρθρογραφεί σε πολλά sites και ηλεκτρονικές εφημερίδες. Δίνει ομιλίες, διαλέξεις και σεμινάρια αυτογνωσίας και διαλογισμού. Έχει εκδώσει τρία βιβλία πάνω σε θέματα αυτοβελτίωσης, το «Μια μέρα μια ψυχή τρεις ζωές»,  το «Γεύματα… ζωής», και τελευταία το «Πες μου Δάσκαλε»… από τις εκδόσεις
iwrite.

Αυτό το διάστημα ετοιμάζει πυρετωδώς το β Μέρος του «Πες μου Δάσκαλε» το οποίο άγγιξε το κοινό  με την υπέροχη πένα του !

Με τον Δημήτρη γνωριστήκαμε σε μια δράση των Hopeaholicς αλλά ξανασυναντηθήκαμε στο σωματείο Mentoria. Από την πρώτη στιγμή με εντυπωσίασαν τα «μαγικά κείμενα» του που αγγίζουν ευαίσθητες πλευρές και οδηγούν σε όμορφες απελευθερωτικές σκέψεις.

Σταματώ να μιλώ για εκείνον  και αναλαμβάνει την σκυτάλη ο ίδιος  με τις ενδιαφέρουσες απαντήσεις του στο My Life Motto project.

Περιγράψτε μας με δυο  λόγια  την σημερινή σας κατάσταση  και θέση  σας;

Ζω απλά τη ζωή μου, και έτσι είμαι πολύ πιο ευχαριστημένος με αυτό που ζω τώρα σε σχέση με το καθημερινό κυνήγι του παρελθόντος. Είδα ότι η ευτυχία δεν κρύβεται στους εξωτερικούς παράγοντες, αλλά στην εσωτερική μου απόφαση και οπτική και έτσι διαμορφώνω συνεχώς την οπτική μου ώστε να διαχειρίζομαι αποδοτικότερα τις εξωτερικές καταστάσεις.

Πως βιώνετε την σημερινή σας κατάσταση  ποια είναι τα θέλω σας σε όλα τα επίπεδα της ζωής σας ;

Η κυριότερη έγνοια μου είναι η πλήρης αποκάλυψη του εσωτερικού μου εαυτού, των σημείων εκείνων που ακόμα με δεσμεύουν και με μπλέκουν στα παιχνίδια της ζωής και των άλλων, και της εύρεσης αυτών των εργαλείων που θα βοηθήσουν στην αποδέσμευση αυτού του παιχνιδιού.

Θέλω σε όλα τα επίπεδα, αυτό το ταξίδι μου να το κοινωνήσω στον κόσμο αν αυτό μπορεί να βοηθήσει και διευκολύνει και άλλους ανθρώπους να απεμπλακούν από τις δικές τους ανησυχίες και αδιέξοδα.

Επιθυμείτε  κάτι να αλλάξει  ως προς  εσάς;

Υπάρχει πολύ δουλειά να γίνει ακόμα μέσα μου. Το κυριότερο ελάττωμα είναι ότι λαμβάνω αρκετά προσωπικά τις προκλήσεις και της ζωής και των άλλων, και εμπλέκομαι αρχικά σε αυτό το παιχνίδι μέχρι να συνειδητοποιήσω τον εαυτό μου και να αποτραβηχτώ.


 

Μέχρι σήμερα ποιο Life Motto σας συνόδευε;

"Δεν πειράζει, δεν το παίρνω προσωπικά, δεν με νοιάζει".

Ας υποθέσουμε ότι κατά την διάρκεια της νύχτας συμβαίνει ένα θαύμα που λύνει τις σημερινές  προκλήσεις  σας . Το επόμενο πρωί πως θα αρχίσετε να ανακαλύπτεται ότι μάλλον συνέβη ένα θαύμα ;

Θα μπορώ να καταλάβω σε όλους τους ανθρώπους τι είναι αυτό που πραγματικά λένε πίσω από τα λόγια που χρησιμοποιούν. Θα μπορώ να καταλάβω η ζωή τι λέει πίσω από τις καταστάσεις που μου έχει διαμορφώσει. Θα μπορώ να ανταποκριθώ στο περιβάλλον μου με ηρεμία, ενσυναίσθηση, σιωπηρά, εύστοχα και παραγωγικά.

Ποιες ευκαιρίες αξιοποιήσατε στο παρελθόν οι οποίες σας οδήγησαν σε ένα θετικό για εσάς σήμερα αποτέλεσμα;

Άλλαζα αυτό που δεν οδηγούσε πουθενά, αυτό που έβλεπα ότι τελικά με παγίδευε αντί να με προωθεί, αυτό στο οποίο δυσλειτουργούσα μέσα του. Πάντα η ζωή μου έδειχνε. Το θέμα ήταν πόσο πρόθυμος ήμουν να δω. Το κουμπί δεν είναι στις ευκαιρίες, αλλά στην ηρεμία του νου ώστε να τις διαβάσει και να τις διακρίνει. Έτσι σήμερα, με τη γνώση του ότι όσο καθυστερώ εγώ παιδεύομαι, αποφασίζω πολύ πιο γρήγορα να αξιοποιήσω αυτό που ονομάζουμε ευκαιρία.

Με ποιο τρόπο πραγματοποιήσατε  μια επιτυχής αλλαγή που αναγκαστήκατε ή αποφασίσατε οικειοθελώς να κάνετε  ;

Είναι απλά θέμα απόφασης. Χωρίς να ξέρω το τι μέλλει γενέσθαι. Χωρίς να ξέρω το τι θα επιφέρει. Χωρίς εγγυήσεις. Μόνο ακολουθώντας αυτό που κάνει τα κύτταρά μου ευτυχισμένα. Έκοψα και άφησα πίσω όλη την παρελθοντική ζωή μου και βρίσκομαι σε ένα καινούριο ξεκίνημα σε άλλο τόπο, με άλλους ανθρώπους, με ανανεωμένη την ενέργειά μου και με περισσότερη δύναμη για να αφουγκράζομαι τις σιγανές ενδείξεις της ζωής.

Ποια πλευρά του εαυτού σας μπορεί να σας σταθεί εμπόδιο;                                                                                                                                   

Αναβλητικότητα, καθώς και ότι ακόμα διατηρώ μια στάση άμυνας απέναντι στις όποιες προκλήσεις.

Τι αρνητικό μπορεί να βλέπουν οι άλλοι σε εσάς  και ποιες αδυναμίες σας  θα μπορούσαν να εκμεταλλευτούν οι εξωτερικές απειλές σας;  

Είναι αυτή η στάση άμυνας που με μπλέκει σε αντιπαραθέσεις αντί με ηρεμία να διαχειριστώ τις προκλήσεις. Η μεγαλύτερη αδυναμία που μπορεί να εκμεταλλευτεί μια εξωτερική απειλή, είναι να την δω εγώ σαν απειλή και έτσι να της δώσω χώρο για να διεισδύσει.

Πως ξεπεράσατε τα έως τώρα  εμπόδια ;

Με διαλογισμό, επαγρύπνηση, ανοιχτό μυαλό και συγκέντρωση στην αρχική μου πρόθεση.

Ποια θεωρείται τα δυνατά σημεία του χαρακτήρα σας και πως σας βοήθησαν έως σήμερα ή μπορούν να σας βοηθήσουν μελλοντικά ;

Ακούω χωρίς να μιλάω, και έτσι ανακαλύπτω πάρα πολλές από τις πληροφορίες που τελικά θα χρειαστώ. Μπορώ να μείνω ήρεμος κατά τη διάρκεια μιας κατάστασης ή αρκετά σύντομα μετά που αυτή θα εμφανιστεί, και έτσι διευρύνω περισσότερο το πεδίο των απαντήσεων και των πληροφοριών που μπορώ να συλλέξω γι’  αυτήν την κατάσταση.

Ποιες δεξιότητες σας  μπορείτε να αξιοποιήσετε ώστε να επιτύχετε  αυτό που επιθυμείτε  ; 

Υπομονή ώστε ο χρόνος και ο τόπος να είναι ώριμοι. (Σωστοί είναι πάντα). Ακούω. Αισθάνομαι.

Πόση δύναμη διάθετε ;

Τόση όση καθημερινά είναι απαραίτητη. Όταν οι απαιτήσεις αυξηθούν, παρατηρώ ότι αυξάνεται και η δύναμή μου. Οπότε δεν ανησυχώ για τα αποθέματα που μπορεί να υπάρχουν, γιατί γνωρίζω ότι είναι εκεί και έτοιμα όταν τα χρειαστώ.

Πως θα θέλατε να δείτε τον εαυτό σας  σε μερικά χρόνια από σήμερα ;Τι θα θέλατε να έχετε πετύχει στην επομένη φάση της ζωή σας ;

Να είμαι γνώστης του ποιος πραγματικά και ολοκληρωτικά είμαι. Και μέσω αυτής της γνώσης, να μπορώ να διευκολύνω και άλλους ανθρώπους να γνωρίσουν την ύπαρξή τους

Ποιος είναι ο ιδανικός σας προορισμός, ποια είναι η Ιθάκη σας;

Αυτό που ζω τώρα είναι υπέροχο από πάρα πολλές πλευρές, οπότε δεν μπορώ να πω ότι ψάχνω για κάτι άλλο. Αντίθετα εύχομαι, όσα και αν αλλάξουν τελικά στην πορεία της ζωής μου να μπορώ να τα γεύομαι με την αίσθηση και τη δύναμη που έχω τώρα, γιατί πάντα το τώρα μας είναι η απαρχή μας και το σημείο της κάθε μας εκκίνησης.


 

Φανταστείτε  να  είχατε  ένα διάλογο με το σοφότερο άτομο που ξέρετε ή που μπορείτε  να σκεφτείτε   - ποιο μπορεί να είναι αυτό το άτομο  (αν σας έρχεται ως εικόνα )και  τι θα σας  συμβούλευε  να κάνετε;

Μια συζήτηση με το Βούδα και το Χριστό θα είναι ότι πρέπει, όχι για να τους ζητήσω συμβουλές, αλλά για να συζητήσουμε.

Πόσο έτοιμος είστε από την κλίμακα του 1-10 να δεσμευτείτε στον εαυτό σας για δράση με σκοπό  ότι στοχεύετε ;

10 για τη δέσμευση

Πως νοιώθετε  αυτή την στιγμή ;

Ευτυχισμένος

Κλείνοντας μετά από αυτήν την διαδικασία αυτοπαρατήρησης και ανασκόπησης εξακολουθείτε να έχετε το ίδιο Life Μotto   ή σας έρχεται κάποιο νέο αναλογιζόμενος όσα μας εκμυστηρευτήκατε ?

Κρατάω το ίδιο.

Ουσιαστικά τα «συνθήματα ζωής» του Δημήτρη. Εύχομαι να σας πρόσφεραν έμπνευση και αισιοδοξία!

Τον ευχαριστώ θερμά για την συμμετοχή στο project My Life Motto!

Ακολουθούν και άλλοι αγαπημένοι  φίλοι με δυνατά μηνύματα και μην ξεχνάτε:

Όποιος έχει ένα «γιατί» να ζει μπορεί να αντιμετωπίσει οποιοδήποτε «πως».

 

Στέλλα Ζουλινάκη 

Life & Business Coach

Insurance Agent & Coach 

 Mail:feelcoachingbysz@gmail.com

Join us: 

https://feelcoaching.blogspot.com/

https://www.facebook.com/FeelCoachingsz/

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση και η αναπαραγωγή μέρους  ή ολόκληρης της συνέντευξης χωρίς αναφορά στο blog ως πηγή.

Αν σας άρεσε,  παρακαλώ share the link.

 

 


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

"ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΠΕΘΑΝΩ ΕΓΩ ΠΑΡΑ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΜΟΥ" MY LIFE MOTTO - ΗΛΙΑΣ ΚΑΡΑΠΙΠΕΡΗΣ

  Το «Μy Life Motto» ως project  περιλαμβάνει μια σειρά συνεντεύξεων, εξομολογήσεων από ανθρώπους που θέλουν να μοιραστούν την διαδρομή τους...